تاریخ انتشار
جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۲۷۹۰۵۲

وقتی مردم قلعه رئیسی با دیدن فیش برق شیون می‌کنند/جاده ارتباطی قلعه‌دختر و قلعه رئیسی باعث شرمندگی است

۷
۰
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی گفت: جاده ارتباطی قلعه دختر و قلعه رئیسی باعث شرمندگی است.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.
صلواتی در ادامه به روز نیروی انتظامی اشاره و با تقدیر از زحمات، تلاش ها، رشادت ها، و مجاهدت های نیروی استان شهرستان و منطقه چاروسا تصریح کرد: از مسئولان استان می خواهم نیروی انتظامی را در بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی از جهت کادر اداری و تعداد نیرو و امکانات سخت افزاری تقویت کنند.
وی تاکید کرد: اساسی ترین کار و وظیفه نیروی انتظامی ایجاد امنیت است و شرط کارایی و محبوبیت نیروی انتظامی قاطعیت بر اساس قانون است نباید ملاحظه هیچ کسی را بکنند؛ البته قاطعیت نباید با پرخاشگری و بداخلاقی و تکبر و نخوت باشد بلکه قاطعیت در چارچوب قانون و همراه با مهربانی و اخلاق خوب باشد.
وی با اشاره به اینکه تامین امنیت اخلاقی و اجتماعی وظیفه نیروی اجتماعی است عنوان کرد: آن جاهایی که ناامنی اخلاقی در جلو چشم عموم انجام می گیرد و موجب عدم امنیت اخلاقی در جامعه می شود باید نیروی انتظامی وارد عمل شود و آنچه امروز در تالارهاو عروسی ها انجام می شود ناامنی اخلاقی است عفت و حیاء زدایی و غیرت زدایی است و کار ارگسترها ناامنی اخلاقی است و باید جلو آن گرفته شود.
امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: بی حیایی، بی حجابی و بی عفتی و به نمایش گذاشتن زیبایی های زنان در خیابانها این ناامنی اخلاقی است و باید جلو آن گرفته شود البته نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند مردم و خانوادها همراهی کنند نهادهای فرهنگی بایستی از خواب زمستانی بیدار شوند و جامعه را نجات دهند و این همه زحمت برای نیروی انتظامی ایجاد نکنند.
صلواتی به روز آتش نشانی اشاره کرد خواستار شد: شهر قلعه رئیسی هم نیازمند تجهیزات آتش نشانی و نیاز ضروری به خودرو آتش نشانی دارد که امیدوارم مسئولان در این رابطه چاره اندیشی کنند و با توجه به اینکه منطقه چاروسا از یک ماشین آتش نشانی استفاده می کنند و با توجه به نبود امکانات و خرابی خودرو در جهت تامین ماشین آتش نشانی مسوولان کمک کنند.
وی در خصوص وضعیت مشکلات محلی چاروسا خطاب به مسئولان استان و نماینده شهرستان یادآور شد: وضعیت راه ارتباطی قلعه دختر به قلعه رئیسی باعث شرمندگی است مسئوولی که به درد و رنج و مشکلات مردم چاروسا بی تفاوت باشد به این مردم ظلم می کند این حق الناس است و مردم چاروسا سهل انگاری و بی توجهی را نمی بخشند و فردای قیامت باید جواب دهید و عبور و مرور و مسافرت با هر وسیله نقلیه ای از این محور ارتباطی انسان را دچار سردرد و مریض می کند بعد از یک مسافرت نیاز به ساعت ها استراحت دارد اگر بیماری را از این مسیر اعزام شود به امراض دیگر هم مبتلا می شود.
امام جمعه قلعه رئیسی اضافه کرد: البته می پذیرم این روزها شرایط بخش چاروسا خاص است و یا کسی پیگیر مشکلات نیست یا نمی تواند یا اهمیت به او نمی دهند بلاخره این مردم این روزها مظلوم هستند لابد مسئولان شهرستان و استان به فریادشان برسند اگر امروز کاری نشود در فصل سرد و بارندگی مشکلات این محور حل نمی شود.
صلواتی با بیان اینکه حق مردم چاروسا پاسخگویی است و توقع دارند یکی به آنان جواب دهد خاطرنشان کرد: چرا روکش آسفالت مسیر دهدشت به سرفاریاب در مدت کوتاهی انجام شد ولی مسیر ۳۰ کیلومتری قلعه دختر به قلعه رئیسی به کندی و لاک پشت وار پیش می رود؟
چرا باز سازی جاده ای که از قلعه رئیسی شروع شد سه کیلومترش سه سال طول کشید و بقیه جاده تخریب شده و رها شده است و تنها پروژه ای باشد که باید پیمانکار از جیب خودش خرج کند تا پروژه را رها کند؟ چرا به مردم بی توجهی صورت می گیرد چرا عده ای کوتاهی می کنند؟چرا پروژه ها در این بخش بصورت زمان بندی و با نظارت ناظرین صورت نمی گیرد؟ اگر ناظر است چرا چنین وضعیتی هست؟
وی در پایان خواستار پیگیری وضعیت قبوض برق شد و گفت: از مسئولان اداره برق استان و شهرستان مردم بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی سوال دارند چرا قبوض برق در یاسوج و گچساران و کهگلیویه و چرام و بهمئی و لنده هر دوره برای هر مشترک خانگی  حدود ۱۰۰ یا ۲۰۰ یا نهایتش ۲۵۰ هزار تومان هست اما دربخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی قبوض برق در هر دوره ۴۰۰ یا ۶۰۰ یا ۸۰۰ یا یک میلیون بیشتر هست؟ بدانید قبوض برق با ورودشان به منازل اهالی چاروسا و قلعه رئیسی آه و ناله و شیون به پا می کنند . با وجود قبوض برق دیگر پدر خانواده توانایی خرید گوشت و مایحتاج خانواده را ندارد.
چرا مسئولان در کوتاه مدت برای ای مشکلات چاره اندیشی نمی کنند؟ چرا نماینده محترم مجلس چاره اندیشی نمی‌کند؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خواننده
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا حاج آقا اینطوری بهتره و وقتی پول برق مصرفی شان را می دهند یعنی به بیت المال ما فقرا و بیت الحال عده ای خاص که گرما و سرما نمی بینند و احترام گذاشته اند. اجازه بدهید ملت پول برق مصرفی شان را بدهند حاج آقای عزیز
خشایارچشمه روشن
Iran, Islamic Republic of
بازتو/////
غیضان
Iran, Islamic Republic of
چون استاندار قبل از طایفه خاص بود. و انجام دادن بعدش
راستگو
Iran, Islamic Republic of
بنده خیلی پیگیر این ماجرای قبوض برق قلعه ریسی شدم و از چند نفر تحقیق کردم یکیشون گفت ایشون برق منزلشون خیلی زیاد بود و رایزنی های زیادی کردن برای کم کردنش وقتی به بن بست خوردن از مردم سخن به زبان آوردن، امیدوارم صحت نداشته باشه .
کبنای عزیز تشکر برای اخبار دقیق و به روزتون لطفا بدون ثانسور انتشار بدبد
حقگو
Iran, Islamic Republic of
جان خودت مدت کوتاهی نبودت مردم راحت بودند ولی خدایی یه مدت دیگه سکوت کن
Iran, Islamic Republic of
مشکل مردم قلعه رئیسى فیش برق نیست بلکه فقر و ندارى است
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
بعنوان یک کاکا(گگو ) توصیه ام به امام جمعه قلعه رییسی آینه که((کم گوی و گزیده گوی چون در)) بارها دیدم که می گویند ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1