تاریخ انتشار
جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۲۷۸۹۴۷

دیدار مدیرعامل شرکت گاز با آیت‌الله ملک‌حسینی / ۸۶ درصد از خانوارهای استان گاز دار شدند

۳
۰
کبنا ؛مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۶ درصد از خانوارهای استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز برخوردار هستند.
به گزارش کبنا از یاسوج،  صبح امروز  مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد با حضرت آیت اله ملک حسینی نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.
 

حضرت‌آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار، اظهار کرد: امیدوارم در امر خدمات رسانی، مردم مناطق روستایی بهتر و بیشتر دیده شوند.
وی تقویت امر خدمات رسانی و پر رنگ تر شدن این مهم را یادآور شد و گفت: با توجه به شرایط استان و مشکلات عدیده ای که از گذشته وجود داشته است باید یک نگاه توسعه ای اعمال کرد و مطابق با این نگاه به سمت جلو پیش رفت.
نماینده ولی فقیه در این دیدار از تلاش‌های صورت گرفته در امر گاز رسانی به مناطق مختلف استان اعلام رضایت و تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش کبنا، پیش از سخنان آیت الله ملک حسینی، رحمن خادم مدیرعامل شرکت گاز استان گزارشی از عملکرد و دست آوردهای این مجموعه ارائه کرد.
خادم با اشاره به دست یابی شهرستان گچساران به شهرستان سبز یعنی شهرستانی که تمامی مناطق آن از نعمت گاز برخوردارند، گفت: ۵۸۳ روستا که حدود ۲۳۰ روستای آن در دولت تدبیر و امید گازرسانی شده‌اند در استان به همراه ۱۵ شهر از ۱۷ شهر استان که مجموعاً ۸۶ درصد کل خانوارهای استان را شامل می‌شود از نعمت گاز بهره مند هستند.
وی در ادامه پروژه بزرگ گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک را از برنامه‌های مهم و از مطالبات اساسی مردم آن مناطق خواند و گفت: این پروژه در سه فاز که فازهای اول شامل ۹ کیلومتر و دوم شامل ۷ کیلومتر آن به اتمام رسیده است و فاز سوم آن نیز ۵۸ کیلومتر به صورت فلزی و ۳۰۰ کیلومتر پلی اتیلن استفاده خواهد شد که جمعاً ۳۵۸ کیلومتر شبکه برای اجرا دارد.
وی افزود: در قالب گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک تعداد ۱۸۲ روستا از این نعمت بهره مند خواهند شد.
خادم به اعتبارات تخصیص داده شده به این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: اعتبار فاز ۱ و ۲ مبلغ ۱۱ میلییارد تومان و فاز سوم ۴۴ میلیارد است که جمعاً ۵۵ میلیارد اعتبار کل این پروژه خواهد بود.
وی از افتتاح پروژه‌های گازرسانی به ۷ روستای شهرستان کهگیلویه در قالب همین پروژه خبر داد و گفت: در هفته دولت امسال گاز رسانی به ۷ روستا در قالب این پروژه به بهره برداری رسید و جمعیتی بالغ بر ۹۸۰ نفر در قالب ۱۹۲ خانوار از نعمت طبیعی گاز بهره مند شدند.
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد دیگر پروژه‌ها و طرح‌های افتتاحی در هفته دولت را یادآور شد و بیان داشت: پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی زیادی در هفته دولت امسال داشتیم که از جمله می‌توان به افتتاح گازرسانی به روستاهای چیر، پوزه کوه برد، دو بند سرمست، دم مهد و کلگه پهن با اعتباری بالغ ۶۸۰ میلیون تومان که جمعیت ۹۸۲ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد اشاره داشت.
خادم از طرح گازر سانی به مجموعه روستاهای ممبی و سرآسیاب در شهرستان بهمئی به عنوان دومین پروژه مهم گاز رسانی استان با ۴۳ کیلومتر طول مسیر تصریح کرد: کلنگ زنی این طرح بزرگ در هفته دولت انجام گرفت و کار عملیاتی آن به زودی با اعتباری در حدود ۱۴۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد که با اتمام آن جمعیت ۹۵۲۳ نفر در قالب ۲۲۷۹ خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
وی کلنگ زنی طرح گازرسانی به مجموعه روستاهای سادات محمودی (۷ روستا) با مبلغ برآورد ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، و کلنگ زنی گازرسانی به روستاهای کت (۱۱) روستا با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و نهصد میلیون تومان و هم چنین افتتاح گازرسانی به مجموعه روستاهای بردهری، سرگچینه و چشمه پلنگی را با توجه به استعداد آینده منطقه با دید توسعه ای از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این شرکت دانست.
رحمن خادم هم چنین در این دیدار بر تعامل خوب دستگاه‌های اجرایی استان در امر خدمات رسانی اشاره کرد و خواستار یک نگاه توسعه ای و همه جانبه در این امر شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد اصلاح روش‌ها برای بهبود کار در شرکت گاز استان را به عنوان یکی از اولویت‌های این شرکت دانست و تاکید کرد: که ما در شرکت گاز استان با اعمال چنین نگاهی و پرهیز از هزینه‌های زیاد و یک نگاه کارشناسی دنبال تحقق شعارها و اهداف بلند خدمت رسانی نظام به مردم استان هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

شاهین
Iran, Islamic Republic of
رحمان کر سختیه به خوا
مجتبي
Iran, Islamic Republic of
یادتان نرود که مهندس صیدالی چقدر برای گازرسانی تلاش کرد حتی زمان رفتنش یاداوری کرد که مناطق صعب العبوری که نیاز به گاز دارند رو دنبال کنید...اون موقع شرکت گاز صب تا شب مشغول گازرسانی بود،الان دیگه مناطق کمی هستن که باقی مونده
Iran, Islamic Republic of
سید ترو بخدا بداد میردم برسید فقر وفساد دارد بیداد می..
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1