تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۲۷۸۸۳۰

کارگروه بررسی طرح جامع شهر نمونه گردشگری سی سخت برگزار شد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛ 
کارگروه بررسی طرح جامع شهر نمونه گردشگری سی سخت با حضور مسولان استانی، فرماندار شهرستان دنا، شهردار و شورای شهر سی سخت صبح امروز در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: سی سخت تنها شهر کهگیلویه و بویراحمد است که در تمام فصول سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی است.
محمود باقری با بیان اینکه در سال ۹۵ شهر سی سخت میزبان ۱۲۰۰ گردشگر بود، افزود: با اجرای طرح شهر نمونه گردشگری می توان گام بزرگی در راستای توسعه صنعت گردشگری همراه با اشتغال زایی در این شهر برداشت.
دبیر کارگروه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد اقتصاد پایدار همراه با اشتغال زایی، حضور تعداد بیشمار گردشگران در شهر سی سخت و توسعه صنعت گردشگری و مدیریت بسترهای گردشگری شهر سی سخت را از مهمترین اهداف اجرای طرح شهر نمونه گردشگری عنوان کرد.
فرماندار شهرستان دنا نیز در این نشست با تقدیر از اقدام اداره کل میراث فرهنگی برای اجرای طرح شهر نمونه گردشگری در سی سخت، گفت: مدیرکل میراث فرهنگی همت بزرگی را با تیم کارشناسی شروع کرده است که جا دارد همه مسئولان شهرستان دنا در راه رسیدن به شهر نمونه گردشگری وی را همراهی کنند.
عباس بهشتی مهمترین مشکل حوزه گردشگری شهر سی سخت را تمرکز گردشگران در منطقه کوه گل عنوان و بیان کرد: با اجرای طرح شهر نمونه گردشگری، گردشگران می توانند از همه ظرفیت های گردشگری این شهر استفاده کنند.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: گردشگری سی سخت مغفول مانده بود که اقدام اداره کل میراث فرهنگی گامی بزرگ در راستای توسعه صنعت گردشگری در این شهر است.
کاظمی با بیان اینکه مردم سی سخت از قدیم الایام مردم فرهنگ دوستی بودند. افزود: جذب گردشگر در اشتغال زایی و رونق اقتصادی این شهر نقش بسزایی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1