تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۱
کد مطلب : ۲۷۸۶۴۱

تصویب ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد(ره) دیشموک

۱
۰
کبنا ؛رئیس اداره کمتیه امداد امام خمینی(ره) دیشموک گفت: هزار و ۶۶۷ خانوار تحت حمایت این نهاد مقدس در دیشموک وجود دارد.

رضا ایزدی در گفت‌وگو با کبنا اظهار کرد: جمعیت تحت پوشش نهاد کمتیه امداد(ره) دیشموک بالغ بر  ۵ هزار و ۶۵۸ نفر است.

ایزدی با بیان اینکه، ۱۰۲۰ دانش آموز تحت پوشش این نهاد، لوازم التحریر و کتب درسی در قالب یک کیف درسی، تحویل آنها شد، اضافه کرد: هر بسته مختص یک دانش اموز، قریب یکصد و بیست هزارتومان بوده است.



رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) دیشموک تصریح کرد: همچنین ۱۲۵ دانشجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) دیشموک در تمام رشته های مختلف از هزینه شهریه از ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزارتومان، بهره مند هستند.

ایزدی، از حمایت طلاب تحت پوشش کمیته امداد(ره) دیشموک خبر داد و گفت:  عین دانشجویان به آنها، خدمات ارائه می شود.

 وی با بیان اینکه، بیش از ۱۳۰ پنکه دستی بین خانواده های نیازمند توزیع شد، گفت: ۷۵ دستگاه پنکه دیگر موجود که در دیگر نقاط محروم دیشموک، تحویل مردم می شود.

ایزدی بیان کرد:کمیته امداد امام (ره) دیشموک ۲۰۰ کودک را در بحث سوء تغذیه حمایت کند و به آنها مواد خوراکی- ویتامینی لازم، تحویل خواهد شد.

وی، مساعدت مالی کالا این کودکان در هر ماه را ۱۸۰ میلیون ریال عنوان و متذکر شد:‌ در این ماه علاوه بر هزینه مذکور قریب ۴۷ هزار و هفتصدتومان سهمیه مناطق محروم به این مبلغ، اضاف شد.

ایزدی به ساخت و احداث مسکن توسط این نهاد مقدس برای محرومین اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۱۶مسکن روستایی احداث و تحویل مردم شده است.

 وی گفت: ۱۴ مسکن برای امسال احداث شده و از این تعداد ۱۰ مسکن سهمیه اداره کمیته امداد و تعداد ۴ مسکن از طرف مهندس فتاح، تقدیم شده است و ۸۰ درصد آنها پیشرفت فیزیکی داشته که تا بهمن ماه افتتاح می شود.

ایزدی به تعمیر قریب ۱۴ سرویس بهداشتی در سال ۹۶ برای مددجویان تحت پوشش اشاره داشت و گفت:‌ به ازای هر سرویس بهداشتی یک میلیون و ۲۰۰ هزارتومان پرداخت می شود.

وی؛ طرح های اشتغالزایی وام های خودکفایی را از مهمترین خدمات این نهاد مقدس عنوان و بیان کرد: سال گذشته حدود ۵۳۰ میلیون تومان معرفی به بانک داشتیم.

ایزدی  گفت: همچنین در ۶ ماهه اول سال ۹۶ نزدیک ۲۰ طرح از طریق صندوق امداد و بدون بهره به ملغ قریب ۳۰۰ میلیون تومان اجرا و پرداخت شده است.

 وی گفت: یکصد نفر از مددجویان جهت دریافت وام اشتغالزایی به بانک معرفی شده و برای هر کدام ۲۰میلیون تومان تصویب شده است.

نگاه ویژه مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به دیشموک



ایزدی اذعان کرد: از آقای محبی مدیرکل کمیته استان که توجه ویژه به دیشموک دارد؛ تقدیر و تشکر ویژه داریم.

وی؛ به وام های  کارگشایی برای مواردی از جمله عروسی فرزندان مددجویان هم اشاره و خاطرنشان کرد:  هزینه ای قریب یک میلیارد تومان طی دوماه خرداد تا تیرماه ۹۶ برای ۳۵۰ نفر، پرداخت شده است.

ایزدی گفت: برای موارد ویژه در بحث نیازمندی های ضروری مددجویان تحت پوشش، در سال ۹۶ قریب ۱۸ میلیون تومان تا این لحظه پرداخت شده است.



وی به جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: ۲۸ میلیون تومان کالا جمع آوری شده که بین نیازمندان مددجویان ایتام توزیع شده، همچنین ۶ میلیون و ۱۳۲ هزارتومان نقدی جمع اوری و به حساب مددجویان نیازمند واریز شد.

ایزدی مبلغ جمع اوری شده ۶ ماه اول ۹۶ از محل زکات را ۱۳ میلیون تومان عنوان و گفت: مبالغ جمع اوری شده هر منطقه، برای ساخت مسجد به حساب همان روستا واریز شده است.

=================

گفت و گو از وحید آهنگ

=================
نام شما

آدرس ايميل شما

مدد جو
Iran, Islamic Republic of
سلام من دانشجو هستم ودرحال حاضر ترم دوهستم ولی کمیته امداد هوز پول ترم او ل راهم واریز نکرد لطفا پیگیری کنید چون همه دانشجویان تحت پوشش به کتمیه امداد نیاز دارند

باتشکر
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1