تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۲۷۸۴۵۱

اکبری: هیچ خبری در خصوص ابلاغ حکم «شهردار یاسوج» اعلام نشده / تغییرات وزارت کشور علت تأخیر در حکم شهرداران است/ اکبری‌تبار: روال قانونی انجام گرفته است

۲
۰
کبنا ؛حکم شهردار یاسوج هنوز از سوی وزارت کشور صادر نشده و همین مسئله باعث انتشار شایعاتی در سطح جامعه و شهر شده است.
به گزارش کبنا از یاسوج، با انتخاب شهرداران از سوی شوراهای اسلامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد، حکم برخی از شهرداران همانند شهردار دهدشت، چرام، مادوان و گچساران از سوی وزارت کشور اعلام و تأیید شد، اما هنوز خبری از تأیید حکم «نستهن مقدم» شهردار یاسوج نیست.

هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این باره به کبنا نیوز گفت: هنوز هیج خبر رسمی و غیررسمی در خصوص ابلاغ شهردار یاسوج به ما اعلام نشده است و به محض صدور حکم شهردار مرکز استان و ابلاغ آن بدون شک به اطلاع مردم خواهد رسید.
اکبریبا بیان اینکه نباید به طرح مسائل جانبی فضا را به سمت و سو حاشیه برد، اظهار کرد: روال قانونی حکم شهردار یاسوج در استان و وزارت کشور انجام گرفته است و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه گفت: با توجه به تغییراتی که در سطح وزارت کشور و استانداران صورت گرفته است، به همین دلیل در صدور حکم شهردار یاسوج تأخیر به وجود آمده است.
اکبری با بیان اینکه خرسند هستیم که یکی از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد آقای افشانی در معاونت وزارت کشور مشغول به کار شده‌اند، تصریح کرد: همین تغییرات شاید دلیل اصلی در تأخیر حکم شهردار بیش از ۵۰ شهر، مرکز استان و بالای ۲۰۰ هزار جمعیت شده است.
وی گفت: هر گونه خبری در این رابطه را از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم مردم می‌رسانیم.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفته است؛ هیچ اطلاعی از صدور حکم و ابلاغ شهردار یاسوج ندارم و تا زمانی که حکم وزیر کشور برای انتصاب شهردار مرکز این استان به دست ما نرسد، در این خصوص نمی‌توان هیچ سخنی بیان کرد و ما هم منتظر نظر نهایی وزارت کشور در این ارتباط هستیم.
پژمان نیک‌اقبالی تاکید کرد که حکم نهایی شهردار یاسوج هنوز به ما ابلاغ و اعلام نشده است.
به گزارش کبنا، اخیراً در سطح رسانه‌ها و فضای جامعه مطرح شده است که حکم شهردار یاسوج از سوی وزارت کشور رد شده است، که عبدالکریم عزیزی مدیرکل امور شهری کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه گفته است: هیچ اطلاعی در دست نیست و باید از طریق وزارت کشور پیگیری شود.
عزیزی اظهار کرد: حکم شهردار یاسوج توسط وزارت کشور تائید می‌شود و استان هیچ دخالتی نمی‌تواند، بکند. ما هم منتظر نظر نهایی وزارت کشور در این رابطه هستیم و تا اعلام نظر وزارت کشور نمی‌توان هیچ حرفی زد.
مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: من واقعاً نمی‌دانم که حکم شهردار یاسوج از سوی وزارت کشور صادر شده است یا خیر.
علی اکبری‌تبار سخنگوی شورای شهر یاسوج در رابطه می‌گوید؛ روال قانونی صدور حکم برای آقای نستهن مقدم شهردار یاسوج انجام گرفته است و دیگر باید منتظر وزارت کشور باشیم.
اکبری‌تبار از رسانه‌ها خواست تا در انتشار اخبار دقت صورت گیرد و گفت: دامن زدن به شایعات و حرف‌های بی‌اساس هیچ نتیجه‌ای برای هیچ کس در بر ندارد و تنها شاید جامعه دچار التهاب شود.
به گزارش کبنا، با وجود بی‌اطلاع مسوولان کهگیلویه و بویراحمد احتمال اینکه شایعات قوت بگیرد، وجود دارد، لذا بهتر است که مسوولان هر چه سریعتر در این رابطه صحبت‌های پایانی را به گوش مردم برسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد همیشه سربلند
Iran, Islamic Republic of
انگار حکم تائید نشده متاسفانه. دکتر محمدعلی جاوید بازمی گردد
تیر تاجی
Iran, Islamic Republic of
یعنی . که مقدم شهردار بشه ، آقای آشنا واقعا .ا که به خ..نذاشتی امیدی پور شهردار بشه
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1