تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب : ۲۷۸۳۸۴

کسب مقام دوم قهرمانی توسط دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی

۲
کبنا ؛

سعیده محمدی حمید آباد دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج در مسابقات کشوری کونگ فو پرتوآ موفق به کسب مقام دوم قهرمانی و مدال نقره شد.

 

 به گزارش کبنااسپورت، دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج، سعیده محمدی حمیدآباد در رشته ورزشی کونگ فو پرتوا در استان تهران با حضور ۱۴ استان و ۲۰۰ ورزشکار موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره مسابقات کشوری شد.

در این دوره از مسابقات که سبک پرتوآ برگزار گردیدتهران میزبان این دوره از مسابقات بود. ضمناً محمدی حمیدآباد از سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت در رشته ورزشی کونگ فو پرتو آ نموده است و در طی فعالیت های مکرر در این مدت موفق به کسب مقام اول و مدال طلا در مسابقات کشوری که در سال ۱۳۹۴ در وزن ۵۷ کیلوگرم به میزبانی استان اصفهان برگزار شد نموده است و در سال ۱۳۹۵ در مسابقان کشوری که در استان فارس به میزبان شیراز بود موفق به کسب مقام اول و مدال طلا در وزن ۵۷ شده است و در سال ۱۳۹۶ در مسابقات کشوری به میزبانی تهران موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره در وزن ۵۷ شده است. در اردیبهشت مسابقات بین سبکی انتخابی تیم ملی می‌باشد و هدف نهایی در آخر راه یافتن به مسابقات بین المللی و کسب مقام برتر بین المللی است و در پایان از مربی خود خانم شادی موسوی و رییس دانشگاه، دکتر سجاد سجادی کمال تشکر و قدر دانی به خاطر حمایتهای پی در پی را دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1