تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۲۷۸۲۸۷

مداحان «بی‌وفا»؛ آنان که به «خادمی» وفا نکردند به «احمدی» هم نمی‌کنند

۱۳
۰
کبنا ؛آریا بی باک
چند روزی از تشکیل دولت یازدهم نگذشته بود که برخی از کارکنان استانداری اقدام به تشکیل جلسات محفلی و شبانه گرفتند تا خود زمام امور استان کهگیلویه و بویراحمد را در دست بگیرند.

این افراد که برخی‌هاشان در ستادهای محسن رضایی و سعید جلیلی فعال بودند کم کم از اختلافات ناشی از انتصاب موسی خادمی مابین نمایندگان و مجمع اصلاح طلبان نهایت استفاده و بهره برداری را نمودند و با سیاست نفاق و دو رویی شب با دکتر تاجگردون و حاج زارعی خوش و بش می‌کردند و روز با تیم اصلاح طلبان و عصر هم با حلقه ساداتی‌ها جلسات محفلی داشتند و کم کم و بی هیچ هزینه ای پست‌های کلیدی در استانداری و پست‌های درآمد زا را در دستگاه‌های اجرایی تصاحب نمودند. و خیلی راحت به ریش غلامرضا تاجگردون، سید باقر موسوی و سید ضیا الدین رضاتوفیقی و امروز هم به ریش سید موسی خادمی می‌خندند.
برخی از این مدعیان چنان گوی سبقت را از بقیه راندند و چنان دستمال‌ها و پاچه‌ها را مورد توجه قرار دادند که گویی بقیه نیروهای اصلاح طلب به جای آن‌ها در ستادهای انتخاباتی اصولگرایان فعال بودند؟؟؟؟
اینان در ۴ سال صدارت سید موسی خادمی حلقه ای تشکیل دادند و جز به منافع باندی و خانوادگی و طایفه ای نیاندیشیدند.  و دقیقاً مهم‌ترین ضعف استانداری سید موسی خادمی همین قسم مدیران فرصت طلب بودند که با مشاوره‌های غلط زمینه بدبینی مردم و اصلاح طلبان را به دولت و شخص موسی خادمی فراهم آوردند.  و تلاش‌ها و خدمات دولت را با رفتارهای فرصت طلبانه و چاپلوسانه خویش به حاشیه بردند.
حالا بنا به تصمیم جدید دولت و گویا با مشورت نمایندگان مجلس شورای اسلامی استانداری جدید انتخاب شده است که احتمال نزدیکی و رفاقت ایشان با دکتر تاجگردون و حاج زارعی می‌رود ولی در یک اقدام بی سابقه و غیره اخلاقی کسانی که تا دیروز سایه نیروهای منتسب به تاجگردون را با تیر زهرآگین می‌زدند و شب و روز با تملق دکتر خادمی را از بدنه نیروهای حامیان دولت دور می‌کردند یک دفعه به دکتر موسی خادمی پشت کرده و بی وفایی نموده و مجدداً با اقدامی غیره اخلاقی تر مداح تاجگردون و نیروهایش شده‌اند،؟
کاش این آدم‌ها حداقل به دکتر سید موسی خادمی وفادار می‌ماندند.  و بداند که در دولت خیالی ما این مداحان بی وفا جایگاهی نخوانده داشت و اگر خدا کمک کند مبنا شایسته سالاری خواهد بود نه چاپلوس سالاری؟
زیرا کسانی که به دکتر خادمی وفا نکردند به دکتر احمدی هم نمی‌کنند......
نام شما

آدرس ايميل شما

شهرگل
Iran, Islamic Republic of
عالی بود
محسن
Iran, Islamic Republic of
چندتا افتادن دنبال محنایی که درش بیارن فک کنم خودشم میدونه ودر جریان باشه
سحر معصومی
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل ومعاون مدیر کل استان را تغیر دهید جناب استاندار.. هستن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
شک نکید که باز هم جلو میزنند، باز هم دو دستگی و اختلاف درست میکنند و پست های حساس را میگیرند. اینان بلدن چطوری نفوذ کنند و تا بوده با . کارهای خویش را به جلو برده اند.
فریبا
Iran, Islamic Republic of
راس میگن اموزش وپرورش شده حیات خلوت اقوام معاون مدیرکل اموزش وپرورش .لطفا انتشار دهید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ضرب المثل مگسان گرد شیرینی یه اصطلاح همینطوری هست
خباز
Iran, Islamic Republic of
.. یک ادم به تمام معنا ..
دنا
Iran, Islamic Republic of
این خصلت گرمسیری هاست
حق
Romania
خواهش می کنم این اقوام معاون مدیرکل دراموزش وپرورش رادراداره کل نام ببرنداگه یک نفرازفامیل ویاطایفه ایشون دراداره کل بودجایزه داده میشه
در پاسخ به دنا
Canada
بروید بررسی کنید این . هستند که نه دوستی شان مشخص است و نه دشمنی شان. تنها منافع تعییت کننده یکی از این دوتاست.
ناظر بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
اولا مدیرکل آموزش و پرورش چندین معاون داره دوما اون معونی ک بنظر میرسه مدنظر شماست یکی از قانونمندترین و قاطع ترین معاون اداره کل آ.پ هستند...این اقوام رو نام ببرید تا بدانیم ...قضاوت غیرمنصفانه نکنید که درباره تون قضاوت غیرمنصفانه خواهد شد....بار اداره کل بر دوش ایشون هست....
معلم نمونه استانی
حاضرم بیام در محکمه عمومی وضو بگیرم قسم بخورم که آمدن آقایان .. در آموزش وپرورش ضریه محلکی بر پیگره آموزش در سطح استان زده شده که هیچگاه.پاک نخواهد شد .
علی
Iran, Islamic Republic of
مجید باقریان در دور اول بزرگواری علیرغم اینکه رستاد کاندیدای اصلاح طلبان بود برا بزرگواری سخنرانی کرد-مومن نسب مگر یادت رفت که دور دوم به احمدی نژاد رای دادی و خودت را احمدی نژادی جا می زدی و فکر می کردی فرماندار می شوی الان هم رای به عدل هاشمی دادی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1