تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : ۲۷۸۲۲۱

«هللی بعده بویگ» مخالفان خادمی

۵
۰
کبنا ؛سعید پرشکوهی
از قدیم در مورد عالم سیاست گفته‌اند که پدر و مادر ندارد و منظور از این جمله هم این است که متاسفانه در این فضا بی انصافی و بعضاً کم وجدانی در اوج است و فعالان این حوزه برای رسیدن به قدرت و در کنار قدرت ماندن دست به هر کار و رفتاری میز نند.
موسی خادمی خوب یا بد، ضعیف یا موفق توانست بیشترین عمر خدمت در کسوت استانداری در استان کهگیلویه و بویراحمد را به نام خود ثبت کند و بعد از آن نیز با تأیید دولت در یک استان بزرگ‌تر به ادامه کار بپردازد و همین اتفاق به تنهایی خود گواه و موئد رضایت دولت از عملکرد اوست.
نه بنده و نه هیچ کس دیگر و حتی خود شخص وی آنگونه که در روز تودیعش نیز اشاره داشتند منکر کاستی‌ها و ضعف‌ها و نتوانستن‌ها در دوران ایشان نیستند ولی آنچه که برای بنده در این چند روز جالب بود رفتارهای برخی از افرادی بود که البته بالشخصه نامی از آن‌ها نشنیده بودم.
از جمله این آقایان فردی به نام «م» است که بعد از روئت نام ایشان در فضای مجازی و بویژه تلگرام که به خاطر ساختار و فرم خاصش جولانگاه مانور برای خیلی‌ها شده است پیگیر شدم و متوجه شدم ایشان در کارنامه خود سابقه حضور در بخشداری چرام را داشته است که البته این سابقه خود حکایت‌ها دارد و حرف‌ها که از حوصله این نوشتار خارج است.
و یا برخی چهره‌های فعال در حوزه رسانه که همه آن‌ها را می‌شناسیم و میدانیم هم نماد چه هستند کسانی که در چهار سال گذشته به هر دری می‌زدند تا به استاندار وقت نزدیک شوند ولی در لحظه ای که یقین پیدا کردند خادمی رفتنی است مدعی بررسی عملکرد او شدند.
حال این رفتارها و کارها را هم اگر بگذاریم به حساب نقد یک مدیر هیچ اشکالی ندارد ولی جالب‌تر تلاش همین افراد برای نزدیکی به استاندار جدید و تشکیل گروه‌های خیالی مشاوره و نوشتن مقالات توصیه ای است.
بد نیست به عنوان متمم مقالات این عزیزان یادآور شویم که دقیقاً مشکل استان همین افراد و رفتارهای خاص همین آقایان است که تعصب سیاسی و قومی آن‌ها تن استان را به این حال روز نزار و بدتر از نحیف انداخته است.
افرادی که صرفاً در پی سهم خواهی و امتیاز هستند و اگر امیتاز به دست آوردند حامی هستند ولی اگر چیزی نصیبشان نشد حتی حاضران در مراسم سخنرانی رئیس جمهور در یاسوج اخلال بوجود بیاورند.
بسیاری از همین مدعیان امروز که این گونه نویسنده شده‌اند و یا در فضای مجازی مطالب و عکس‌ها را به اشتراک می‌گذارند تا چندی پیش وقتی احساس کردند خادمی ماندنی است به هر دری می‌زدند تا به او نزدیک شوند ولی از لحظه ای که رفتن او را یقین پیدا کردند به تکاپو افتادند و در نقش یک دلسوز برای مردم استان نسخه تجویز می‌کنند. البته نسخه‌های باطل شده ای که فقط به درد خودشان می‌خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تامرادی
Iran, Islamic Republic of
برداشت من از متن شما : ۱_ با آقای "م" احتمالا مشکل دارید . ۲_ طرفدار خادمی هستی... دوست عزیز به نظر شما برعکس اقای "م" تونستید خودتون رو به خادمی نزدیک کنید که حالا ازش طرفداری می کنید !
اما یه چیز میگم توی اون مخت فرو کن : توی این کشور رضایت دولت از یک فرد نشانه توانمندی فرد نیست . مهم رضایت مردم منهای اقوام و طایفه است . خادمی ضعیف بود ولی خوب بلد بود جایگاه خودشو حفظ کنه
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
برادر منفعت دکتر احمدی همین کافی است که دیگه سی چهل درصدی از بستگان خود را در مسئولیت ها نمی گذارد . حداکثر ۲یا ۳ نفر می آورد .
علی شاه
Iran, Islamic Republic of
برو بابا خادمی هیچ بدرد استان . ..کو دادرس..کو دادرس..واویلا...
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم براتون
منصف
Iran, Islamic Republic of
]ادمهای چاپلوس و متملق همواره اطراف مدیران می چرخند .هم فردی که موردخطاب قرار گرفته و هم افرادی همانند نویسنده ی محترم . از هر کسی سوال شود در دوره ی خادمی مدیریت استان چگونه عمل کرد؟؟؟؟؟؟؟ بی شک خواهد گفت این دوره اوج دوره ی قومگرایی در استان بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1