تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۲۷۸۱۲۹

۴شهر استان از تنش آبی خارج شد/ هدفگذاری خروج سایر شهرها از تنش

۰
کبنا ؛سیدیعقوب فرجی  صبح امروز در جمع مدیران و معاونان  شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بروزرسانی رفع شکستگی و مرمت شبکه توزیع آب شهرهای استان به خصوص شهرهایی که بیشتر با مشکلاتی از این جنس مواجه هستند از برنامه‌های اصلی حوزه بهره‌برداری است.
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با برنامه‌ریزی های انجام شده طی سال‌های اخیر تعداد شهرهای دارای تنش آبی از ۸ شهر به ۴ شهر در سال جاری کاهش یافت که این مهم در اثر برنامه‌ریزی و  تقویت زیرساخت‌های لازم  بدست آمد.
وی با اشاره به اینکه  رفع تنش آبی در شهرهای یاسوج، مادوان، سوق و دیشموک از برنامه‌های اصلی شرکت آب و فاضلاب استان است،گفت: با اجرای برخی پروژه های  در دست اجرا در سال های آتی شاهد کاهش و رفع اثرات تنش آبی در  این شهر ها خواهیم بود.
معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تقویت تیم اتفاقات و رفع شکستگی شهرها عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۵ مورد شیرآلات شبکه توزیع در سطح شهرهای استان شناسایی و مرئی‌سازی شده است.
فرجی  افزود: در سال گذشته نیز  شناسایی و مرئی سازی ۱۴۵ مورد شیرآلات شبکه توزیع در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1