تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۲۷۸۱۱۵

راه‌اندازی مجتمع آموزشی و دانشکده داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

۲
۰
کبنا ؛سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح خدمات انجام شده برای بهبود وضعیت آموزش گفت: اقدامات بزرگی برای اولین بار در سال تحصیلی جدید با تلاش مجموعه همکاران انجام شده است.
 
به گزارش کبنا، اورنگ ایلامی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای سال تحصیلی جدید ۴۴۰ دانشجو در ۲۸ رشته پذیرش شده که در این زمینه شاهد افزایش ورودی دانشجو نسبت به سال‌های گذشته هستیم.
وی با بیان اینکه از این تعداد دانشجو پذیرش شده ۱۶ نفر دستیاری تخصصی پزشکی در رشته بیماری‌های داخلی، کودکان، زنان و زایمان و جراجی عمومی است، عنوان کرد: همچنین ۴۰ دانشجو در ۸ رشته کارشناسی ارشد، ۱۳۴ نفر پزشکی و دندانپزشکی و ۲۵۰ نفر در ۱۴ رشته کاردانی و کارشناسی پذیرش شدند.
ایلامی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دارای ۲ هزار دانشجو بوده که با پذیرش‌های سال تحصیلی جدید این تعداد به ۲۴۴۰ نفر افزایش یافت، ابراز کرد: دانشجویان دستیار تخصصی ۲۰ شهریور ماه و مابقی اواخر شهریور و اوایل مهرماه سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد قبولی ۵۱ درصدی شرکت کنندگان دستیار تخصصی را یکی از موفقیت‌های این دانشگاه دانست و ادامه داد: امسال برای اولین بار در دو نیمسال مهر و بهمن ماه دانشجو پذیریش داشتیم که این مسئله سبب ارتقاء کیفیت آموزشی و بهبود فضای فیزیکی می‌شود.
ایلامی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده سال آینده دو دانشکده داروسازی و مدیریت اطلاع رسانی پزشکی راه اندازی می‌شود و امسال نیز توانستیم مجوز دو رشته کارشناسی ارشد تغذیه و مامایی را از کلان منطقه اخذ کنیم.
وی از توسعه فضای فیزیکی آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به میزان ۸۲۰۰ متر مربع خبر داد و افزود: شاخص فضای فیزیکی در این دانشگاه به ازای هر دانشجو ۴٫۲ است.
ایلامی تصریح کرد: در زمینه تامین خوابگاه و سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی این استان هیچ مشکلی نداریم و به نوعی دنبال ارتقاء خدمات آموزشی و بهبود استانداردها هستیم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از اخذ مجوز مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار این مجتمع در دوره پیش دبستانی و ابتدائی دانش آموز پذیرش کرد که امیدواریم درسال آینده نیز شاهد راه اندازی مقاطع متوسطه اول و دوم باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجوی دستیار تخصصی
India
خدا رحمت کند پدر آقای دکتر نبوی زاده را که دانشجوی دستیار اطفال و داخلی را یاسوج آوردند و خدا رحمت کند پدر آقای دکتر چمن را که دستیار تخصصی جراح زنان و تربیت دانشجوی تخصص جراحی عمومی را در یاسوج راه اندازی کردند.
بهار
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر ایلامی یکی از کارهای ماندگار شما همین مجتمع آموزشی برای دانش آموزان و فرزندان هیئت علمی دانشگاه و در کنار آن عموم مردم بوده است. احسن درود و خسته نباشید می گویم خدمت جنابعالی و اقای بابویی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1