تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۲۷۸۰۹۹

احمدی: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان موظف به ارائه گزارش ۳ و ۶ ماهه شدند

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران به‌طور حتم برنامه عملیات ۵ ساله داشته باشند و هر سه‌ماهه و شش‌ماهه از دستگاه‌ها گزارش کارخواهم خواست.
علی‌محمد احمدی در نشست با مسئولان دستگاه قضایی و مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: ظرفیت‌های این استان درزمینهٔ مواهب طبیعی، صنعتی، کشاورزی، آب، انرژی و گردشگری کم‌نظیر بوده که باید با شناسایی این قابلیت‌ها و معرفی آن‌ها گامی بلند برای برون‌رفت از مشکلات فعلی برداشت.
وی راه موفقیت و مسیر روشن را درگرو همکاری و همدلی همه قوای نظام دانست و افزود: نگاه سیستمی به همه بخش‌ها و رویکرد تعاملی با همه نهادها، سازمان‌ها از اولویت‌های مدیریتی در استان است.
وی اتخاذ شیوه‌های مبتکرانه برای مقابله با وقوع جرم و فرهنگ‌سازی را مهم‌ترین عامل برای مقابله با این پدیده برشمرد و گفت: تقویت و حمایت از شورای فرهنگ عمومی از دیگر راهکارهای مؤثر در این خصوص است.
احمدی اولویت نخست دولت را رونق تولید عنوان کرد و ادامه داد: مدیران به‌طور حتم برنامه عملیات ۵ ساله داشته باشند و هر سه‌ماهه و شش‌ماهه از دستگاه‌ها گزارش کارخواهم خواست.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه وبویراحمد از فراهم نمودن شرایط مناسب و حمایت از واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال خبر داد و افزود: تقویت شهرک‌های صنعتی و توجه ویژه به صنایع تولیدی باهدف افزایش اشتغال و تولید از برنامه‌هایی بوده که با جدیت دنبال می‌شود.
احمدی بیان کرد: کارگروه رفع موانع تولید باید فعال شود و بر اساس رسالت واقعی خود با حمایت از سرمایه‌گذاران و رونق تولید زمینه رشد اقتصادی و رسیدن به جایگاه واقعی استان را فراهم آورد.
وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی بزرگی همچون پتروشیمی گچساران، فولاد یاسوج، کارخانه آجر دهدشت، سیمان مارگون و دیگر واحدهای فعال باید تقویت شوند و با افزایش ظرفیت تولید خود به تولید و ظرفیت اسمی خود برسند.
احمدی از ضرورت توجه ویژه به اقتصاد و مقوله معیشت و رفاه مردم به‌عنوان اولویت کشور و استان سخن گفت و افزود: دستگاه‌های اقتصادی و بانکی راهبری اقتصاد و تولیت گذار توسعه‌ای هستند و باید با برنامه‌ریزی، تقویت بدنه کارشناسی و نگاه توسعه محور آینده‌ای روشن را برای استان ترسیم کنند.
وی از مدیران اقتصادی خواست با تأسی از برنامه ششم توسعه، برنامه‌ای پنج‌ساله برای توسعه استان طراحی و تنظیم کنند و بر اساس آن استراتژی اقتصادی استان را تبیین کنند احمدی برون‌نگری و توسعه صادرات را یکی از راهکارهای عبور از مشکلات دانست و گفت: تقویت زیرساخت‌ها، حمایت از بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی و افزایش سهم صادرات استان از دیگر عوامل توسعه اقتصادی در استان است.
استاندار رایزنی و تعامل با بانک‌های عامل کشور و مدیران ارشد اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، حمایت از آنان و آماده‌سازی بستر برای سرمایه‌گذاری امن در استان را از دیگر برنامه‌های راهبردی دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1