تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۸
کد مطلب : ۲۷۸۰۱۳

استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسانی را باید بشناسد

۶
۰
کبنا ؛



سیروس باقری
این اظهارات استاندار محترم که استان کهگیلویه و بویراحمد محلی برای کشمکش‌های سیاسی نیست نشان دهنده شناختی است که آقای احمدی از استان ما داشته و دقیقا دست روی نقطه ضعف اصلی گذاشته است.

آقای استاندار به خوبی دریافته که تنها سد راه و مانع اصلی سر راه توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد کشمکش‌های پوچ سیاسی است که تاکنون اجازه نداده کهگیلویه و بویراحمد نفس راحتی بکشد و روی توسعه به خود ببیند.

این درد بزرگ سال‌های سال است که به جان استان کهگیلویه و بویراحمد افتاده و به فرمایش استاندار محترم تن نحیف آن را آزرده می‌کند.

امروز استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از هر زمان دیگر به کار و تلاش نیاز دارد و باید پروژه‌های عمرانی را که سال‌های سال است بی‌سرانجام مانده به سرانجام برسانیم.

پروژه‌هایی روی دست مانده که با افتتاح هر یک از آن‌ها گشایشی در مشکلات ما ایجاد خواهد شد و به یقین با اجرایی و عملیاتی شدن هر یک از آن‌ها کار و تولید و اشتغال رونق بیشتری خواهد گرفت.

نباید فکر کنیم که کاملا از بن‌بست خارج شده‌ایم چرا که هر چند جاده‌های ما نسبت به قبل از نظر کمیت بیشتر شده اما در بعد کیفی کار چندانی در استان انجام نداده‌ایم و هنوز هم عابران ترجیح می‌دهند از راه‌های دیگر به غیر از مسیرهای منتهی به استان ما عبور و مرور کنند.

در حوزه خدمات شهری کارهای بی‌شماری باقی مانده که در خود شهر یاسوج دیگر توضیحی لازم نیست و هنوز اندر خم ساخت دو پل قرار داریم که در حوزه عمرانی از ساده‌ترین نوع پروژه‌ها به شمار می‌روند.

خودمان را فریب ندهیم و کارهایی را که انجام شده کافی ندانیم بلکه باید به قول استاندار جدید کشمکش‌های بی‌حاصل را کنار بگذاریم و برای توسعه استان خود اقدام کنیم چرا که فرصت را دیگران از ما خواهند گرفت و آن گاه است که کار آیندگان را سخت و سخت‌تر خواهیم کرد.

شهر یاسوج را که خوب بنگریم کمترین زیرساخت‌های رفاهی در آن وجود دارد و نباید دلمان را تنها به ساخت چند پارک ساده خوش کنیم پارک‌هایی که برای پارک شدن نیاز به کار بیشتر دارند.

اما کلام ما با استاندار جدید و محترم استان این است که شما در قدم اول اجازه ندهید که سیاست و سیاسی‌کاری بر عمران و آبادانی غلبه کند زیرا هستند افرادی در استان ما که برای رسیدن به منافع خود حاضرند همه چیز را زیر پا بگذارند و توسعه و عمران و آبادانی کهگیلویه و بویراحمد را فدای کمترین خواسته خود کنند لذا باید این عده را بیشتر بشناسید.

نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
چاپلوسانی که دارن ستایشش می کنن
کارمند علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
چاپلوسانی که دارن ستایشش می کنن
فقط
Iran, Islamic Republic of
بدان وآگاه باش تاجگردون ع..ر استان است وز..ن نماینده
اسکار
Iran, Islamic Republic of
پ. داشت فرار میکرد گفتند از چه فرار میکنی گفت از درد نفهمی //////کیه که ندونه چه خبره تواستان این فیلمها چیه داره آتش زیر خاکستر درست میشه ..
کشتی
Iran, Islamic Republic of
ورزش استان به .. وباتلاقی تبدیل شده نیاز به لایروبی دارد تغییر در مدیریت نیاز ماست چرا ؟فقط توی این استان اینقدر باندبازی وفساد است در ورزش مرد آهنین بیاورید تا این ن.را جمع کند ورزش دیگر زنده نیست وفقط مناطق نفت خیز
دنا
Iran, Islamic Republic of
اموزش و پرورشی که زیر بنای جامعه است در استان ما نیاز به تغییر اساسی خصوصا در .. نشده است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1