تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۲۷۸۰۱۱

نامه اهالی دولت آباد به مسوولان در خصوص نامگذاری بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج

۱۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛نامه‌ی وارده
اهالی دولت آباد شهر یاسوج متن زیر را برای این سایت خبری در خصوص نامگذاری بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج ارسال کرده‌اند که این پایگاه خبری صرفاً جهت اطلاع مسوولان آن را منتشر می‌کند.
به گزارش کبنا، متن ارسالی به شرح زیر است؛
ماه محرم، ماه جاودانگی، ماه آزادگی، ماه پیروزی خون بر شمشیر را به همه آزادگان جهان بالأخص شیعیان، تسلیت عرض می نمائی‌ام.
مردم شریف بویراحمد و هم استانی‌های عزیز سال‌هاست ما اهالی دولت‌آباد یاسوج طایفه محمدصادقی، در خصوص مشارکتی که برای محرومیت‌زدائی و کمک به همنوعان خود داشته‌ایم، صاحب دغدغه‌ای بزرگ‌شده‌ایم و حال شما را به قضاوت دعوت می نمائی‌ام.
ما اهالی دولت‌آباد در سال ۱۳۶۸ هشت هکتار از اراضی کشاورزی خود را به‌صورت نیم‌بها که در بند ششم صورت‌جلسه قید گردیده برای احداث بیمارستان هدیه نمودیم که در رشد شهری، بهداشت و همچنین محرومیت‌زدایی مشارکت و همراهی کرده باشیم اما متأسفانه عده‌ای سعی بر این داشتند که به‌جای احداث بیمارستان آن را برای منازل مسکونی واگذار نمایند و ما مالکین و اهالی دولت‌آباد مانع این حرکت شدیم و حتی پای بزرگان و ریش‌سفیدانمان تا به زندان کشیده شد اما در پایان با همراهی مسئولینی منصف و همراه، کلنگ احداث بیمارستان زده شد تا که امروز بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی استانمان در شهر یاسوج (دولت‌آباد) قامت کشیده و نوید روزهای خوبی در خدمت به همنوعان را ندا دهد.
ما اهالی دولت‌آباد از سال ۱۳۸۸ تا به امروز که مهرماه سال ۹۶ هست پیگیری‌های مستمر برای نام‌گذاری این مکان را خواستار بوده‌ایم که نام این مکان مزین گردد بنام ((شهدای دولت‌آباد)).
همشهریان و هم استانی‌های عزیز آیا این خواسته ما که سهم عظیمی در این مشارکت را داشته‌ایم نامعقول است؟ چندین سال است که انگشت‌ شماری، خواسته به‌حق این جمعیت را نادیده می‌گیرند و بی‌توجهی‌شان زخمی عمیق بر دل ما گذاشته است، آیا این بی‌توجهی و بی‌احترامی بازتاب مناسبی در جامعه نخواهد داشت و نفس و ارزش زیبای همراهی و مشارکت مردم در کنار دولت را خط که دار نمی‌کند؟...آیا بدبینی، بی‌اعتمادی از دولت را برای ما و آیندگان به همراه ندارد؟... آیا دیگر طیفی حاضر به همراهی در امور خیریه و انگیزه همراهی و مشارکت با دولت را خواهند داشت؟...
چرا تعداد انگشت‌ شماری مسئول برای تأیید شدن، منافع شخصی و تأثیرگذاری‌شان بر زیردستان حاضر می‌شوند حق‌وحقوق جمعیتی بیش از هشت هزار نفر را نادیده بگیرند؟...
مگر همه اسناد و مدارک را در اختیار ندارید پس به چه خاطر این‌گونه رفتارها صورت می‌گیرید؟...
چرا خواسته یا ناخواسته قصد دارید زمینه ناهنجاری را فراهم کرده و جمعیتی را بی‌دلیل و فقط به خاطر خودخواهی، روبروی هم قرار دهید؟... چرا اجازه نمی‌دهید دیگر مسئولین موضوع و مسئله‌ای به این روشنی را به‌حق بر زبان جاری کنند؟... آیا ممکن است مدیران و رؤسای شهری و استانی خدایی ناکرده ترس از دست دادن موقعیت چندروزه خود داشته باشند؟ نگرانی شما از چیست؟ ما در این استان صفاتی همچون انصاف، شهامت و جوانمردی در خودداریم که زبانزد خاص و عام است، ما در دفاع از حق‌وحقوق دیگران الگو بوده‌ایم...اجازه ندهیم سکوت امروزمان انزوا و شرمندگی روزهای آینده را به همراه داشته باشد، همه ما با واژه مردانگی آشناییم.
ما اهالی دولت‌آباد در این فرآیند، شجاعت و مصمم بودن بسیاری از مدیران و مسئولین شهری‌مان را دیده‌ایم و اکثریت موافق خواسته به‌حق ما بوده‌اند.
مدیران و مسئولین محترم استانی و شهر یاسوج ما اهالی دولت‌آباد به عدالت و انصاف مولا علی (ع) ایمان قلبی داریم و تحت هیچ شرایطی از طلب حق خود برنمی‌گردیم و این مطلب به آن معنا نیست که خارج از چهارچوب قانونی عمل کنیم.
مسئولین محترم خود را بیازمائید و آنچه حق هست جاری نمایید.
شرم دارد موضوعی به این روشنی سال‌ها دغدغه همه ما شده و بخواهد در سطح کلان رسیدگی شود و یا خدایی ناکرده رسانه‌ها و سایت‌های بیگانه آن را سوژه کنند و تأثیر منفی آن بر افکار مردم در جامعه ما بنشیند، این عرایض ما فقط بازتاب عملکرد ما و شما خواهد بود...نکند خدایی ناکرده کوتاهی ما اصل همراهی مردم و مشارکتشان در امور خدماتی را کاسته و خیرین ما را بی‌انگیزه و دلسرد نماید.
هم استانی‌های عزیز بالأخص همشهریان ما در یاسوج شما شاهد باشید و صدای ما را بشنوید آیا خواسته ما به دلایلی که عرض کردیم نامعقول است؟...بیشترین نقش را در اجرا و احداث این مکان یعنی بیمارستان داشته‌ایم که برآوردی بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان می‌باشد.
مسئولین محترم به حرمت خون شهیدانمان و احترام به همراهی و مشارکت این جمعیت در این امر خداپسندانه که هم‌قدم شدیم با دولت برای کمک و محرومیت‌زدائی و همچنین خدمت به همنوعانمان به جد برای تعیین و تکلیف رصد نمایید و آنچه حق است و شما آگاهید کلام را به‌حق بر زبان جاری کنید.
این حرکت شما مرهمی است برزخمی که ناخواسته در دل ما انگشت‌ شماری گذاشته‌اند.
سربلند و پیروز باشید، اهالی دولت‌آباد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایلم تامرادی
Iran, Islamic Republic of
واقعا حق طبیعی این مردم بزرگ است
درود براین همه ایثار
الوندنسب
Iran, Islamic Republic of
باتوجه به شناختی که ازاین طایفه دارم
انها زمینهای دیگری روهم اهدا کردن
درقوانین وقف ملک موقوفه رو به نام ان منطقه
جهت ارج گذاشتن به این سنت حسنه وزنده نام گذاری میکنند
واین کمترین کارممکنه است.
درودبراین طایفه ولایتمدار
Iran, Islamic Republic of
مورد تایید است
حمید
Iran, Islamic Republic of
حق گرفتنی است نه دادنی
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
عزیز دلوم در همون سال که میفرمایی هشت هکتار فروختم پول گرفتین حال کردین الان هم میخواین دولت به حرف شما گوش کنه چرا شما این همه خودخواهیت
باقری
Iran, Islamic Republic of
واقعا حق اهالی دولت اباده
ف.ت
Iran, Islamic Republic of
ماهم اهالی تلزالی حمایت میکنیم ماهم زمین دادیم
سرنجلکل
Iran, Islamic Republic of
بگذارید شهدای یاسوج
این عنوان شامل شهدای عزیز دولت آباد هم خواهد بود
اگر هم خیلی اصرار بر انحصار و قومیت دارید، شهدای تیرتاجی با مصماتر است
ایران
Iran, Islamic Republic of
امبلا سر اسم بیمارستان درگیر وابیت ای حرفا چیه
حرف حق(1)
Iran, Islamic Republic of
احترام شهدا واجب است اما حصاصیت داشتن به این موضوعات معضلات اجتماعی ،فرهنگی، اقتصادی،این سرزمین را به سرانجام نخواهد رساند./سعی کنید با دید باز به جهان نگاه کنید.مسیر پیشرفت علمی و اقتصادی کشورهای توسعه یافته را بنگریت شاید خود نام آور شدید.(همه شهدا شمع روشن جامعه هستند)تفکیکشان نکنید ،تمکین کنید .
سیروس
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا شما عزیزان این زمین را به بهترین قیمت ممکن در آن زمان فروخته اید و با رضایت کامل این کار انجام شده است و خواسته شما غیر معقول و غیره منطقی است.
ناجی شعر خموش
Iran, Islamic Republic of
بنام حق .
گر دار* زدی سایه به راهی
اتاوه* مخواه وز عابر راهی ...
* دار = درخت
* اتاوه = باج و خراج
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1