تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۲۷۷۹۷۰

صدور آنلاین قبض آب روستایی برای اولین بار در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛برای اولین بار در کهگیلویه وبویراحمد امکان قرائت، صدور قبض و پرداخت آنلاین آب‌بها، درب منازل روستائیان استان فراهم شد.
شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد برای اولین بار از سیستمی بهره‌برداری کرد که تمام مراحل قرائت تا پرداخت آب‌بها به‌صورت کاملاً الکترونیک و بدون دخالت انسانی صورت می‌گیرد و امکان پرداخت درب منازل برای روستائیان فراهم‌شده است.
فیض اله پاسره دراین‌باره اظهار داشت: سیستم آنلاین قرائت، صدور قبض و پرداخت آنلاین درب منازل، برای اولین بار در کهگیلویه وبویراحمد به مرحله اجرا درآمد و ازاین‌پس روستائیان با حذف هزینه‌های زائد و اطمینان صددرصدی، آب‌بهای خود را پرداخت می‌کنند.
مدیرعامل آبفای روستایی استان گفت: در مرحله اول این طرح، شهرستان بویراحمد به‌عنوان پایلوت انتخاب و ۴۰۰۰ مشترک این شهرستان از خدمات این روش نوین بهره‌مند شدند.
وی افزود: این طرح هم‌اکنون برای کل استان عملیاتی شده و به‌جای ۱۹۸ آبدار، ۴۳ نفر وظیفه قرائت قبوض را بر عهده خواهند داشت و از ظرفیت سایر آبدارها برای خدماتی ازجمله تعمیرات، کلرزنی و تأسیسات استفاده می‌شود.
پاسره بیان کرد: علاوه برافزایش اعتماد مشترکان، حذف هزینه رفت‌وآمد به شهر برای پرداخت قبوض، افزایش سرعت و کیفیت قرائت، رسیدگی سریع به شکایت و گلایه‌مندی روستائیان عزیز، حذف گلوگاه‌های فساد در چرخه قرائت تا پرداخت قبوض، حفاظت از محیط‌زیست با حذف تدریجی قبض کاغذی از سایر مزایای این شیوه است.
وی بیان داشت: کاهش دوره وصول، افزایش درآمدها، توزیع عادلانه آب، ترغیب مشترکان به‌صرفه جویی و مدیریت بهتر منابع آبی از دیگر مزایای این طرح است.
فیض اله پاسره با اشاره به وظیفه همه دستگاه‌ها در اجرای فرامین اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه‌ها، تصریح کرد: سالانه قریب به ۴۰ میلیون تومان برای صدور قبض‌های کاغذی هزینه می‌شد و با این روش هزینه‌ها را به زیر ۷ میلیون تومان رساندیم.
وی گفت: یک دستگاه تلفن همراه، پرینتر همراه و دستگاه پرداخت ابزار مورداستفاده در این روش است که با نظارت کامل اداره مشترکین، توسط ۴۳ آبدار به روستائیان استان خدمت‌رسانی می‌کنند.
مدیرعامل آبفای روستایی استان تصریح کرد: یکی از زیرساخت‌های جدی مدنظر ما اینترنت است که امیدواریم با توسعه پهنای باند اینترنت در مناطق روستایی استان شاهد رفع مشکلات در این حوزه و افزایش حداکثری کارایی این روش باشیم.
فیض اله پاسره در پایان خاطرنشان کرد: سیستم پیامکی ۵۰۰۰۴۶۴۶۹۰ نیز برای دسترسی آسان روستائیان گران‌قدر به مدیران شرکت راه‌اندازی شده که بدون هزینه به بیان خواسته‌ها، مشکلات و انتقادات خود هم در حوزه‌های اجرایی و عملیاتی و هم انسانی بپردازند و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1