تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۲۷۷۸۹۸

پذیریش ۴۴۰ نفر دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی استان / پذیریش دانشجوی پزشکی در دو نوبت

۰
کبنا ؛

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش بالغ بر ۴۴۰ نفر در ۲۸ رشته مختلف علوم پزشکی در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش کبنا، صدراله محرابی، صبح امروز در جمع مدیران دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه ۴۴۰ نفر دانشجو در این دانشگاه پذیرفته شد، اظهار کرد: رشته دستیار تخصصی، قریب ۴۰ نفر در ۸ رشته کارشناسی ارشد، ۱۳۴ نفر در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی و ۲۵۰ نفر در ۱۴رشته کاردانی و کارشناسی این دانشگاه پذیرفته شدند.
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دانشجویان دستیار تخصصی از ۲۰ شهریورماه با برگزاری کارگاه‌های مختلف توانمندسازی فعالیت خود را شروع کردند، گفت: در سایر رشته‌ها به جز کارشناسی ارشد که ثبت نام آنان به صورت حضوری در ۱۰ مهرماه انجام و ثبت‌نام اینترنتی از طریق سایت مدیریت آموزش از بیست و هشتم تا سی و یکم شهریور ماه سال جاری انجام شده، ثبت نام حضوری و شروع کلاس‌ها از دوم تا چهارم مهر ماه جهت گروه‌های مختلف انجام می‌شود.
محرابی یادآور شد: به علت افزایش ظرفیت رشته پزشکی عمومی امسال برای اولین بار در دانشگاه  برای دو نیم سال مهر و بهمن دانشجوی پزشکی پذیرش شده است.
وی در پایان از دانشجویان درخواست کرد، ضمن حفظ  اخلاق و رعایت قوانین آموزشی با تلاش و جدیت جهت کسب دانش و معرفت و یادگیری مهارت‌های عملی منطبق با نیازهای جامعه  تلاش کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1