تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : ۲۷۷۸۹۰

صعود یک بویراحمدی به قله کازبک/ اعزام فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به جام‌جهانی/ تیم کیک‌بوکسینگ با ۵ مدال طلا به خانه برگشت/ کسب مدال طلای جودوی بانوان قرقیزستان توسط ورزشکار استان

۱
۰
کبنا ؛
**صعود یک بویراحمدی به قله کازبک
یک بویراحمدی به قله کازبک (اورست کوچک) صعود کرد.
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، سجاد صالح پور، قله کازبک (اورست کوچک) گرجستان را با ارتفاع ۵ هزار و ۴۷ متر در شرایط بد جوی و دمای زیر صفر درجه فتح کرد.

 

**اعزام فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جام‌جهانی


پس از این که مسوولیت هدایت تیم ملی نوجوانان ایران به عباس چمنیان سپرده شد این مربی با اخلاق فوتبال همه نقاط کشور را مورد توجه قرار داد و بازیکنان خود را از میان همه نخبگان فوتبال ایران انتخاب کرد.

یکی از این نخبگان فوتبال امیر جانی‌پور فوتبالیست ارزشمند هم استانی است که بارها به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده بود و این بار توسط عباس چمنیان نام وی به عنوان یکی از ۲۱ بازیکن تیم ملی اعزامی به مسابقات جام جهانی هندوستان به چشم می‌خورد.

جانی‌پور قرار است به همراه ۲۰ دوست و هم بازی خود قبل از جام جهانی هندوستان در اردوی تدارکاتی اسپانیا شرکت کند و به همین منظور از روز چهارم مهرماه این اردو در اسپانیا برگزار می‌شود و قرار اس که تیم ملی به همراه امیر جانی‌پور دو بازی دوستانه با تیم‌های مکزیک و فرانسه داشته باشد.


**تیم کیک‌بوکسینگ کهگیلویه و بویراحمد با ۵ مدال طلا به خانه برگشت
تیم «کیک بوکسینگ» استان کهگیلویه وبویراحمد در رقابت‌های قهرمانی کشور درخشید.
تیم رزمی سبک نیو فایت کیک بوکسینگ استان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های قهرمانی کشور به ۵ مدال خوش رنگ طلا دست یافت.
در جریان این مسابقات که به میزبانی استان گیلان در شهر آستانه اشرفیه و در رده‌های سنی مختلف برگزار شد، تیم رزمی نیو فایت کیک بوکسینگ استان کهگیلویه و بویراحمد موفق شد در اوزان و رده‌های سنی مختلف به پنج مدال دست یابد.
در این مسابقات و در رده سنی بزرگسالان و در وزن ۶۰- کیلو گرم ناصر بلادی موفق به کسب مقام اول و مدال طلا، علی روپوش در وزن ۷۰-کیلو گرم رده سنی جوانان به مدال طلا و مقام اول و رحمت الله روانگرد در وزن ۵۵-کیلو گرم رده سنی بزرگسالان اول و به مدال طلا دست یافت.
همچنین حسین روشن چراغ در وزن ۶۵-کیلو گرم بزرگسالان با برتری برابر سایر رقبا به مقام اول و مدال طلا رسید و یعقوب قربان‌فر در رده سنی بزرگسالان و وزن ۸۰-کیلو گرم موفق به کسب مقام اول و مدال طلا شد.
 
**کسب مدال طلای رقابت‌های جودوی بانوان قرقیزستان توسط ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزشکار این استان در رقابت‌های جودوی تورنمنت قرقیزستان مدال طلا کسب کرد.
محمدتقی علوی در حاشیه بازدید از برخی پروژه‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: طاهره آذر پیوند طلای بانوی جودوکار استان کهگیلویه و بویراحمد مدال طلای رقابت‌های جودوی بانوان تورنمنت قرقیزستان را کسب کرد.
علوی افزود: آذرپیوند به عنوان عضو تیم ملی جودوی بانوان رده سنی بزرگسالان به مصاف حریفان خود رفت.
وی اضافه کرد: تیم ملی جودوی بانوان رده سنی بزرگسالان متشکل از طاهره آذرپیوند، دنیا آقایی، فاطمه برمکی و مهیا اکبری در رقابت‌های چندجانبه بین المللی قرقیزستان شرکت کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان گفت: تورنمنت بین المللی قرقیزستان از ۲ تا ۷ مهرماه به میزبانی شهر بیشکک قرقیزستان و با حضور بانوان جودو کار کشورهای مختلف در حال برگزاری است.
تقوی افزود: طاهره آذر پیوند بانوی ملی پوش جودو کشور از استان کهگیلویه وبویراحمد در وزن منهای ۵۲ کیلو گرم در این رقابت‌ها حاضر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

خسروانےے
Iran, Islamic Republic of
سلام احتراما از مسئول سایت خواهشمندیم در موارد بعضی خبرهای ورزشی از نام ورزش کیک بوکسینگ بجای سبکهای دگر که هیچگونه سازمان بین الملی و جهانی ندارد خود داری گردد.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1