تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب : ۲۷۷۸۷۰

از برگزاری تودیع و معارفه‌ای در سکوت تا استمداد رانندگان از نیروی انتظامی

۱
۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد
**دیدار و سرکشی از ۱۱۰ خانواده‌ شهید هشت سال دفاع مقدس در گچساران
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۱۱۰ خانواده شهید هشت سال دفاع مقدس گچساران دیدار و سرکشی به عمل می‌آید.
سیروس باوی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: تمام موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف حاصل جانفشانی‌ها و خون پاک شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان دوران هشت‌ساله دفاع مقدس است.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس به فرموده مقام معظم رهبری اوج افتخارات ملت ایران است، که در این صورت برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باید این فرهنگ با جدیت در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی قرار گیرد.
وی با اشاره به برنامه‌های اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: غبارروبی گلزار شهدا و دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس این اداره است.
باوی تصریح کرد: امسال نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۱۱۰ خانواده شهید هشت سال دفاع مقدس سرکشی و دیدار به عمل می‌آید.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران با تاکید بر اجرای برنامه‎های متناسب با شأن شهدا توسط ادارات و نهادهای گچساران، خاطرنشان کرد: بازگو کردن افتخار آفرینی خاطرات شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس لازم است که این هفته را با اجرای برنامه‎های متنوع گرامی بداریم و قدردان خون پاک شهدا و خانواده‎های آنها باشیم.
باوی تبیین و معرفی دستاوردهای دفاع مقدس و همچنین اجرای برنامه‎های عمومی برای آحاد مردم در گچساران را از دیگر برنامه‎های اجرایی در هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‎های اجرایی باید به مناسبت این هفته که نشان از غرور و افتخارآفرینی کشورمان است با تمام امکانات و توان خود در اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.
وی بزرگ‌داشت هفته دفاع مقدس، یادآوری و بازخوانی گوشه‌ای از ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان در طول جنگ تحمیلی جهت انتقال به نسل‌های جدید را از جمله اهداف مهم هفته دفاع مقدس یاد کرد.
 
**مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید ثبت احوال لنده
با حضور معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی و اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید ثبت احوال لنده برگزار و از خدمات علی عباس فضیلت‌خواه تقدیر و سید عیسی جوادی به عنوان رئیس جدید ثبت احوال لنده معرفی شد.
در ادامه تغییر و تحول در حوزه اداری شهرستان لنده امروز قرعه به نام ثبت احوال این شهرستان افتاد و با حضور معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی و اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد و مسؤولان شهرستان لنده مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید ثبت احوال لنده برگزار گردید.
در این مراسم از خدمات علی عباس فضیلت‌خواه رئیس سابق اداره ثبت احوال شهرستان لنده تجلیل و سید عیسی جوادی ریاست سابق اداره ثبت احوال کهگیلویه به عنوان رئیس جدید اداره ثبت احوال شهرستان لنده منصوب گردید.
سید عیسی جوادی کارشناس ارشد جزا و جرم شناسی بیش از ۷ سال سابقه مدیریتی در شهرستان کهگیلویه و کارشناس حقوق دادگستری و رابط ثبت احوال را در کارنامه مدیریتی ۱۳ ساله خود دارد.
علی عباس فضیلت‌خواه کارشناس ارشد حقوق نیز با سابقه مدیریتی ۱۳ ساله در پست های معاونت اداره ثبت احوال چاروسا (۶ سال) ریاست اداره چرام (۳ سال) و ریاست اداره ثبت احوال لنده از سال ۱۳۹۲ تا کنون، طی حکمی از سوی مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مشاور مدیرکل ثبت احوال در امور مدیریتی منصوب گردید.
این مراسم در سکوت خبری برگزار شد.
 
**توسعه خدمات مکانیزاسیون شناسنامه و کارت ملی از اولویت های اصلی ثبت احوال لنده خواهد بود
رئیس جدید ثبت احوال لنده گفت: ارائه خدمات نوین اداری و مکانیزاسیون شناسنامه و کارت ملی از مهمترین اولویت های ثبت احوال لنده خواهد بود.
سید عیسی جوادی با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: ثبت احوال وظایف متعددی در حوزه آمار و اطلاعات داشته که در توسعه و پیشرفت جامعه تأثیر بسزایی دارد.
وی افزود: توجه به خدمات ارائه شده در این حوزه امری جدی و ضروری بوده که نیاز است با مدیریت صحیح زمانی و مکانی و امکانات در این راستا اقدامات جدی انجام شود تا مردم تغییر را در خدمات ارائه شده لمس کنند.
رئیس جدید ثبت احوال لنده تصریح کرد: یکی از مواردی که ثبت احوال طی سال‌های متمادی به دنبال آن بوده و برنامه‌ریزی لازم را در این حوزه انجام داده بحث فرهنگ‌سازی در خصوص تعویض و به روز کردن شناسنامه و کارت ملی بوده است.
جوادی یادآور شد: در سطح شهرستان لنده خدمات شناسنامه مکانیزه و کارت ملی هوشمند روال خوبی به خود گرفته که نیازمند توسعه و فرهنگ‌سازی بیش از گذشته است.
 
**برگزاری اولین رویداد استارت آپی کهگیلویه و بویراحمد در مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه یاسوج
مدیر مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه یاسوج از برگزاری اولین رویداد استارت آپی استان در مرکز رشد و کارآفرینی این دانشگاه خبر داد.
عبدالرسول پوران‌فرد ز برگزاری اولین رویداد استارت آپی استان در مرکز رشد و کارآفرینی این دانشگاه خبر داد.
مدیر مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه ضمن اعلام آمادگی این مرکز جهت حمایت از کلیه فناوران و کارآفرینان استان اظهار داشت: هدف از برگزاری رویداد استارت آپ ،شناسایی و تقویت و حمایت ویژه از صاحبان ایده و فناوری و کمک به اشتغال آفرینی در استان است.
وی افزود: این رویداد،همزمان با هفته پژوهش، از تاریخ ۲۵ آذرماه جاری تا پایان وقت اداری ۲۷ آذرماه جاری در مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه یاسوج برگزار خواهد شد.
وی عنوان کرد: لذا متقاضیان محترم می‌توانند حداکثر تا پایان وقت اداری ۳۰ آبان ماه جاری، فرم‌های ثبت‌نام را از لینک پورتال دانشگاه دانلود و تکمیل کرده و به ایمیل مرکز به آدرسroshd@yu.ac.irارسال کنند.
**توریستی‌ترین جاده جنوب ایران چهارخطه می‌شود
معاون ساخت و توسعه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری‌های انجام شده جاده " یاسوج-سی‌سخت" به عنوان توریستی‌ترین شهر جنوب ایران چهارخطه می‌شود.
شیر محمد راستا اظهار داشت: با رایزنی‌ مسئولان و متولیان امر بویژه مجموعه راه و شهرسازی محور " یاسوج-سی‌سخت" با هدف تسهیل در عبور مرور مسافران، گردشگران و همچنین مردم شهر سی سخت‌ مرکز شهرستان دنا این محور مواصلاتی چهارخطه می‌شود.
وی با بیان اینکه ۵ کیلومتر از جاده "یاسوج-سی سخت" چهارخطه شده است، عنوان کرد: هم اکنون عملیات اجرایی پروژه پهارخطه کردن ۱۱٫۵ کیلومتر از این مسیر با اعتباری افزون‌بر ۱۵ میلیارد تومان در حال انجام بوده که در صورت تامین اعتبار در کمترین زمان ممکن مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
راستا ابراز کرد: این پروژه به طول ۱۱٫۵ کیلومتر با عرض ۱۰٫۴۵ و ۲۴ آبرو با مبلغ پیمان ۱۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به سرعت اجرایی می‌شود که امیدوارم مسئولان استانی و مجموعه وزارت راه و شهرسازی با توجه به اهمیت پروژه در زمینه تامین اعتبار نگاه ویژه داشته باشند.
معاون ساخت و توسعه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری لازم برای تصویب ۴حلقه تونل و یک دستگاه پل به طول ۳۰۰ متر در محور یاسوج-سی سخت خبر داد و افزود: این پیشنهاد در کارگروه مدیریت ساخت و توسعه راههای وزات راه و شهرسازی ارائه و هم اکنون در دست اقدام است.
راستا تاکید کرد: جاده یاسوج به سی سخت به دلیل افزایش حجم تردد مسافران و گردشگران، داشتن پیچ‌های تند، شیب زیاد و وضعیت توپوگرافی خاص نیازمند چهارخطه شدن بوده که این مهم با رایزنی‌ مسئولان و متولیان امر اجرایی می‌شود.
 
**خطرناکترین معبر درون شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد ایمن سازی شود
رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیشترین تلفات معابر یاسوج در پیچ کارخانه قند رخ می‌دهد، گفت: ساختار هندسی این پیچ مشکل دارد و کسانی که سرعت را رعایت نکنند از مسیر خارج می‌شوند.
سرهنگ اسماعیل خوشوقت اظهار داشت: سال گذشته بیشترین درصد فوتی‌های تصادفات درون شهری استان کهگیلویه و بویراحمد معادل ۳۳ درصد در جاده ساحلی یاسوج به دلیل غیر استاندارد بودن و نبود ایمن سازی اتفاق افتاد.
وی با تاکید بر اینکه پل سوم بشار هنوز به مرحله بهره‌برداری نرسیده است، عنوان کرد: این پروژه افتتاح نشده توسط برخی افراد مورد بهره‌برداری قرار گرفته که در این زمینه پلیس هشدار می‌دهد که پل سوم بشار هنوز به اتمام نرسیده و ایمن نیست و در شرایط فعلی تا زمان افتتاح رسمی نباید مورد استفاده قرار گیرد.
خوشوقت با تاکید بر اینکه پارک در پیاده‌رو از تخلفات شایع است، ابراز کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی در زمینه کاهش تصادفات رویکرد فرهنگی دارد در حالی این مهم جزو وظایف پیش بینی شده نیست ولی معتقدیم بدون کار فرهنگی امکان بهبود وضعیت موجود وجود ندارد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسیر چهار راه بیمارستان شهید بهشتی به سمت چهار راه هلا احمر به عنوان یکی از مسیرهای پرتردد شهر مشکلات فراوانی دارد به گونه‌ای که در برخی مواقع در زمینه اعزام بیماران اورژانسی به بیمارستان شهید بهشتی با مشکل روبه‌رو هستیم.
خوشوقت تاکید کرد: پیگیر یک طرفه کردن مسیر چهاره بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به سمت چهار راه هلال احمر هستیم و در این زمینه نیز در سنوات گذشته‌ نشست‌های مختلفی برگزار شده که معایب و مزایا به طور کلی بررسی و تصمیم گیری شده است.
وی بیان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی رسانه‌های را به عنوان یاور خود در زمینه فرهنگ سازی کاهش ترافیک و تلفات رانندگی درون شهری دانسته و در این زمینه اعتقاد راسخ دارد و انتظار داریم خبرنگاران در این زمینه تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.
 
مصرف برق در ادارت کهگیلویه و بویراحمد ۱۸ درصد افزایش یافت
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از رشد ۱۸ درصدی مصرف برق در ادارات و دستگاه‌های دولتی این استان خبر داد و گفت: در صورتیکه تدابیر ویژه‌ای برای این مشکل اندیشیده نشود، سال آینده شاهد بروز مشکلاتی برای برخی از این مشترکین هستیم.
داود راهزادی ظهر امروز در دومین نشست کارگروه پدافند غیرعامل آب و انرژی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار اشتراک برق با تعرفه عمومی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد ، اظهار داشت : از این میزان، ۸۰ درصد تعرفه‌های خانگی هستند.
وی از رشد ۱۸ درصدی مصرف برق در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: متاسفانه میزان مصرف برق در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از همه تعرفه‌ها اعم از خانگی، کشاورزی و تجاری بیشتر شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورتیکه تدابیر ویژه‌ای برای کنترل مصرف برق در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان اندیشیده نشود، سال آینده شاهد بروز مشکلاتی برای برخی از این مشترکین هستیم.
راهزادی با اشاره به اینکه مراکز حیاتی و حساس شناسایی شده است، ابراز کرد: تامین برق این مراکز باید کنترل شود و دستگاه‌های اجرایی که میزان مصرف برق آنها زیاد است باید نسبت به خرید مولدهای برقی و تامین برق از طریق انرژی خورشیدی اقدام کنند.
وی با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل‌های توانیر ۲۵ درصد مصرف انرژی ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید توسط خود آن دستگاه تامین شود، عنوان کرد: متاسفانه این اتفاق تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد رخ نداده است.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌ها باید در زمینه مدیریت مصرف حامل‌های انرژی با شرکت‌های خدمات‌رسان همکاری کنند، گفت: متاسفانه در برخی دستگاه‌ها پدافند غیرعامل به نحو مطلوب اجرایی نشده است.
نبود امنیت شغلی و جانی در ترمینال دهدشت/استمداد رانندگان از نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت
ظهر امروز رانندگان تاکسی‌های برون شهری دهدشت- یاسوج با تجمع در مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جابه‌جایی مسافران توسط ماشین‌های شخصی اعتراض کردند.
اوایل شهریور ماه جاری بود که گزارشی با عنوان نان‌بری مسافربرهای شخصی در پایانه مسافری دهدشت منتشر شد که در این گزارش تاکسی‌داران برون شهری دهدشت-یاسوج و بالعکس با تجمع در مقابل فرمانداری دهدشت خواستار ساماندهی پایانه‌ مسافری و جلوگیری از جولان مسافربرهای شخصی در خطوط برون شهری بودند.
اما ظهر امروز همین افراد با تجمع در مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به این وضعیت معترض شدند، این افراد که بیش از ۶۰ نفر ذکر شدند از نبود امنیت شغلی و جانی در ترمینال دهدشت- یاسوج گلایه داشتند.
یکی از این رانندگان گفت: رانندگی در محور دهدشت- یاسوج تنها شغل ما است اما مدتی است رانندگان ماشین‌های شخصی بدون مدرک و پلاک وارد ترمینال شدند و اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند و وقتی به آنها اعتراض می‌کنیم با تندی برخورد می‌کنند.
وی با بیان اینکه ادامه این وضعیت در ترمینال دهدشت قابل تحمل نیست، افزود: شرکت‌‌‌های مسافربری در این خصوص هیچ‌گونه همکاری انجام نمی‌دهند و کسی نیست که این وضعیت را ساماندهی کند لذا خواهشمندیم نیروی انتظامی برای رفع این موضوع چاره‌اندیشی کند.
یکی دیگر از این افراد ادامه داد: رانندگان شخصی به زور و زیر نرخ تعیین شده کرایه دهدشت- یاسوج اقدام به جابه‌جایی مسافران می‌کنند و حتی دیده شده به مسافران توهین می‌کنند.
وی با بیان اینکه طی نامه‌ای به مسؤولان استان خواستار رفع این معضل در ترمینال دهدشت هستیم، گفت: امیدواریم مسؤولان ماموران قاطعی را برای حفظ امنیت در ترمینال به کار گیرند و برای برقراری نظم و امنیت تمام تلاش خود را انجام دهند.
 
**اعلام مکان و زمان برگزاری ۱۰ شب عزاداری کهگیلویه و بویراحمدی‌های مقیم تهران
مکان و زمان برگزاری ۱۰ شب عزاداری کهگیلویه و بویراحمدی‌های مقیم تهران اعلام شد.
هیأت محبان اهل بیت علیه‌السلام کهگیلویه و بویراحمدهای مقیم تهران به مدت ده شب اقامه عزای حسینی علیه‌السلام دارد.
شب سوم محرم با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان و عضو خبرگان خواهد بود.
مکان این مراسم تهران، یادگار جنوب - تقاطع مرزداران - کوچه شقایق اولین کوچه سمت راست فاطمیه و زمان آن هر شب ساعت ۸:۳۰ لغایت۱۰:۳۰ و زمانبندی به این صورت است که ساعت ۲۰:۳۰ قرائت زیارت عاشورا، ساعت ۲۱ سخنرانی و ساعت ۲۱:۴۵ مرثیه خوانی و سینه‌زنی خواهد بود.
**رشد ۲۳ درصدی پایش عوامل شیمیایی آب شرب شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از رشد ۲۳ درصدی پایش عوامل شیمیایی آب شرب شهرهای استان خبر داد.
سیدعلی لدنی‌نژاد عصر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کنترل کیفی و بهداشت آب شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به صورت مداوم در حال انجام است، گفت: در سال جاری بیش از ۱۶۰۰ مورد آزمون شیمیایی آب از شبکه توزیع و مخازن آب شرب شهرهای استان انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همین مدت بیش از ۶۵۰ مورد آزمون باکترولوژی و بیش از ۸۵۰ مورد آزمون هتروتروف در آزمایشگاه‌های آب و فاضلاب استان انجام گرفته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از رشد ۲۳ درصدی پایش عوامل شیمیایی آب شرب در شهرهای استان طی چهار سال اخیر خبر داد و گفت: شاخص پایش عوامل شیمیایی از ۷۰ درصد در مهرماه سال ۶۲ به ۹۳درصد در مهر ماه ۹۶ رسیده است.
لدنی‌نژاد تجهیز و بروزرسانی آزمایشگاه‌های شرکت آب و فاضلاب استان، از جمله آزمایشگاه مرکزی شرکت آبفای استان را از دلایل رشد پایش عوامل شیمیایی آب شهرهای استان دانست و گفت: علاوه بر این تلاش شد با جذب نیروهای متخصص وکاربلد در آزمایشگاه‌های آب و فاضلاب سرعت و دقت آزمایشات انجام شده نیز بالا رود.
 
پذیرش ۴۴۰ دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش بالغ بر ۴۴۰ نفر در ۲۸ رشته مختلف علوم پزشکی در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد.
صدراله محرابی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و تبریک آغاز تحصیلی جدید به دانشجویان و اساتید، گفت: از این تعداد ۱۶ نفر در ۴ راز پذیرش بالغ بر ۴۴۰ نفر در ۲۸ رشته مختلف علوم پزشکی در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد.
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: رشته دستیار تخصصی، قریب ۴۰ نفر در ۸ رشته کارشناسی ارشد، ۱۳۴ نفر در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی و ۲۵۰ نفر در ۱۴رشته کاردانی و کارشناسی این دانشگاه پذیرفته شدند.
وی با بیان اینکه دانشجویان دستیار تخصصی از ۲۰ شهریور ماه با برگزاری کارگاه‌های مختلف توانمندسازی فعالیت خود را شروع کردند، تصریح کرد: در سایر رشته‌ها به جز کارشناسی ارشد که ثبت نام آنان به صورت حضوری در ۱۰ مهر ماه انجام و ثبت نام اینترنتی از طریق سایت مدیریت آموزش از بیست و هشتم تا سی و یکم شهریور ماه سال جاری انجام شده، ثبت نام حضوری و شروع کلاس‌ها از دوم تا چهارم مهر ماه جهت گروه‌های مختلف انجام می‌شود.
محرابی یادآور شد: به دلیل افزایش ظرفیت رشته پزشکی عمومی امسال برای اولین بار در دانشگاه برای دو نیم سال مهر و بهمن دانشجوی پزشکی پذیرش شده است.
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان از دانشجویان درخواست کرد، ضمن حفظ اخلاق و رعایت قوانین آموزشی با تلاش و جدیت جهت کسب دانش و معرفت و یادگیری مهارتهای عملی منطبق با نیازهای جامعه تلاش کنند.
**نصب انشعاب غیرمجاز علت قطعی مجمع مسکونی بلوار استاندارد /استفاده از شیرخلاف آتشنشانی برای مصارف شرب و شستشو
مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج گفت: نصب انشعاب غیرمجاز علت قطعی مجمع مسکونی بلوار استاندارد است.
به دنبال انتشار خبری مبنی بر قطع انشعابات آب شرب یکی از مجتمع‌های مسکونی واقع در بلوار استاندارد یاسوج، قاسم قلندری درباره علت قطعی آب این مجتمع توضیح داد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج با اشاره به اینکه ساکنان این مجتمع از شیر خلاف و پشت کنتوری استفاده کرده بودند، اظهار کرد: پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده که اهالی این مجتمع از ابتدای ساخت و راه‌اندازی با نصب شیر خلاف از طریق شیر آتش‌نشانی اقدام به استفاده غیرمجاز این آب شرب کرده‌اند.
قلندری عنوان کرد: شیر آتش‌نشانی در مجتمع مذکور بدون امتیاز بوده و مدت‌ها از این شیر برای مصارف شرب و شستشوی خودرو و پارکینگ استفاده می‌شد.
وی تاکید کرد: آب و فاضلاب شهری به هیچ وجه در مقابل انشعاب‌های غیرمجاز و تخلفاتی از این جنس مماشات نخواهد کرد و با قاطعیت تمام با عاملان برخورد قانونی خواهد کرد.
قلندری نصب شیر خلاف و انشعاب غیرمجاز را از خطوط قرمز آبفای شهری دانست و گفت: در حالی در نقاط مختلف شهر یاسوج شهروندان با مشکلات ناشی از نوسان و افت فشار آب دست و پنجه نرم می‌کنند سزاوار نیست برخی از شهروندان با بی مبالاتی اقدام به نصب انشعاب غیرمجاز و هدر رفت این کالای با ارزش کنند.
نصب انشعاب غیرمجاز علت قطعی مجمع مسکونی بلوار استاندارد /استفاده از شیرخلاف آتشنشانی برای مصارف شرب و شستشو
مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج گفت: نصب انشعاب غیرمجاز علت قطعی مجمع مسکونی بلوار استاندارد است.
به دنبال انتشار خبری مبنی بر قطع انشعابات آب شرب یکی از مجتمع‌های مسکونی واقع در بلوار استاندارد یاسوج، قاسم قلندری درباره علت قطعی آب این مجتمع توضیح داد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج با اشاره به اینکه ساکنان این مجتمع از شیر خلاف و پشت کنتوری استفاده کرده بودند، اظهار کرد: پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده که اهالی این مجتمع از ابتدای ساخت و راه‌اندازی با نصب شیر خلاف از طریق شیر آتش‌نشانی اقدام به استفاده غیرمجاز این آب شرب کرده‌اند.
قلندری عنوان کرد: شیر آتش‌نشانی در مجتمع مذکور بدون امتیاز بوده و مدت‌ها از این شیر برای مصارف شرب و شستشوی خودرو و پارکینگ استفاده می‌شد.
وی تاکید کرد: آب و فاضلاب شهری به هیچ وجه در مقابل انشعاب‌های غیرمجاز و تخلفاتی از این جنس مماشات نخواهد کرد و با قاطعیت تمام با عاملان برخورد قانونی خواهد کرد.
قلندری نصب شیر خلاف و انشعاب غیرمجاز را از خطوط قرمز آبفای شهری دانست و گفت: در حالی در نقاط مختلف شهر یاسوج شهروندان با مشکلات ناشی از نوسان و افت فشار آب دست و پنجه نرم می‌کنند سزاوار نیست برخی از شهروندان با بی مبالاتی اقدام به نصب انشعاب غیرمجاز و هدر رفت این کالای با ارزش کنند.
 
بال پروازی که شکسته نشد/مدیران پروازی لنده در حال افزایش/جایگاه فرزندان و نخبگان لنده‌ای در مدیریت شهرستان و استان ؟!
مدیران غیر بومی شهرستان لنده روز به روز در حال افزایش و نخبگان شهرستان لنده به فراموشی سپرده می‌شوند. شهرستان لنده یکی از معدود شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد است که روزگاری مهد تمدن و پیشرفت و مدیریت بود و این روزها حال خوشی ندارد.
رنج های بیشماری از مدیران غیربومی و بودجه‌هایی که کفاف برنامه‌های این شهرستان را نمی‌داد تا مهاجرت نخبگانی که به فراموشی سپرده شدند و هرکدام برای یافتن راهی در مسیر پیشرفت ترک دیار گفته و به دیار غربت هجرت کردند.
فرزندان شهرستان اولین‌ها در سطوح مدیریت کشوری جایگاه بسیار مطلوب و صاحب نفوذی دارند ولی در سطح استان بنا به دلایل مختلفی از جمله سیاست‌های نادرست و نبود پشتوانه مدیریتی و حمایت نادیه گرفته شدند.
طی سال های متمادی این شهرستان شاهد مدیرانی غیر بومی از سایر نقاط استان بوده و دم نزده است اما فرزندان شایسته این شهرستان در سکوت حاکم بر مدیریت ها با احساس تکلیف و وظیفه سوختند و ساختند.
چه نیروهایی که قدرت و توانایی مدیریتی آنها زبان‌زد مسؤولان استانی و کشوری بوده ولی نیم‌نگاهی به آنها نشده و فرصت‌های بیشماری از جمله ادارات و نهادها را از این شهرستان گرفته‌اند.
فرماندار شهرستان لنده در روزهای آغازین مدیریت بر این شهرستان با دیدی متفاوت‌تر از دیگران و نگاهی توسعه‌گرا وعده‌ شکستن بال‌های پرواز مدیران غیربومی را به مردم این شهرستان داد ولی تا به امروز تنها بال پرواز خود را شکسته و هر صبح شاهد ورود مدیران و خودروهای پلاک قرمزی به این شهرستان هستیم که حسرت وعده داده شده را می‌خورند.
این روزها حرف و حدیث‌های بسیاری در راستای تغییر مدیریت برخی دستگاه‌های اداری شهرستان به گوش می‌رسد، حرف‌هایی که نشان از امتداد که نه بلکه گسترده‌تر شدن و افزایش بال‌های پرواز مدیران این شهرستان است.
حال مردم این شهرستان از فرماندار محترم خواهان عمل به وعده خود هستند، ما منکر اثرات تغییر در سطوح مدیریتی نیستیم و می٬توانیم میتواند موجبات توسعه و ‍پیشرفت را فراهم کند ولی انتظار داریم فرزندان دلسوز این شهرستان در عزل و نصب‌ها به فراموشی سپرده نشوند.
حال با امید به استفاده از فرزندان مستعد و نخبگان این شهرستان در سطوح مدیریتی شهرستان و استان و ... خطاب به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد یادآور می‌شویم این شهرستان تنها شهرستان استان بوده که در سطوح مدیریتی فرزندان آن نادیده گرفته شده‌اند و حتی یک معاونت مدیرکلی هم نصیبشان نشده است و ده‌ها و شاید صدها جوان تحصیلکرده لیسانس و فوق‌لیسانس و دکتری در این شهرستان روزگار سپری می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پرسپولیس
اقا کم وزیاد میگی مگه عسکری معاوم مدیر کل شهری نیست/
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1