تاریخ انتشار
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب : ۲۷۷۴۹۶

تصاویر رژه نیروهای مسلح شهرستان دنا در شهر سی سخت

۰
کبنا ؛مراسم رژه نیروهای مسلح و بسیج مردمی با حضور اعضای شورای تأمین شهرستان دنا،دو تن از جانبازان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس،خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران،بسیجیان و مردم شهید پرور شهرستان دنا در سی سخت مرکز شهرستان دنا برگزار شد.
سرهنگ دوم پاسدار علی ستوده نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان دنا ضمن تسلیت ماه محرم و تبریک هفته دفاع مقدس، تقارن ماه محرم با هفته دفاع مقدس را ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ حماسی و عاشورایی دانست و افزود: هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت ، شهامت و از خودگذشتگی مردان و زنانی است که به رهبرکبیر انقلاب اسلامی لبیک گفتند و در صحنه های نبرد حاضر شدند.
ستوده نیا هدف روز عاشورا و ۸ سال دفاع مقدس را یک هدف واحد دانست و افزود:هدف روز عاشورا و قیام امام حسین و هشت سال دفاع مقدس برای امر به معروف و نهی از منکر بود و در هر دو واقعه برای زنده نگه داشتن شعار هیهات من‌الذله تلاش گردید.
سرهنگ دوم پاسدار ستوده نیا اشاره به پیکر شهید مدافع حرم محسن حججی کرد و بشارت پیدا شدن جسد این شهید جوان مدافع حرم را داد و گفت:طبق اخبار موثق پیکر مطهر شهید حججی پیدا گردیده است و قرار است پیکر بی سر این شهید در روزهای پیش رو و در ایام ماه محرم به کشور انتقال داده شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا سخنان رییس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل را توهین به مردم ایران دانست و گفت:سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا که یک فرد سبک مغز، جنگ طلب و فریبکار است برگ ننگین جدیدی برای رژیم فاسد آمریکا بود،و مطالبی که ترامپ در مورد ایران در سازمان ملل به زبان آورد،توهین به مردم ایران است و باید از مردم ایران عذر خواهی کند.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1