تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۲۷۷۱۰۹

هیچ کسی جرأت ندارد، نگاه چپ به جمهوری اسلامی بکند / سایه جنگ را مردم از سر کشور برداشتند

۰
کبنا ؛معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: جنگ در سوریه و عراق سند افتخار ماست و در این کشورها داریم از قدرت جمهوری اسلامی دفاع می‌کنیم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، قبل از ظهر امروز مراسم رژه نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور فرماندهان ارشد نظامی، مدیران ارشد این استان در یاسوج برگزار شد.
سردار محمد جعفری معاون قرارگاه خاتم الانبیاء در این مراسم امروز با بیان اینکه امروز جشن پایداری و مقاومت فرزندان این مرز و بوم را می‌گیریم، اظهار کرد: اگر امروز ما در امنیت و آسایش به سر می‌بریم به برکت مقاومت و ایستادگی ملت ایران و شهدای ما است.
جعفری با بیان اینکه من نمی‌خواهم سیاسی حرف بزنم، افزود: امروز همین ایستادگی و مقاومت مردم، خانواده‌های معظم شهدا سایه جنگ را از سر ملت ما برداشته است، نه دیگر مسائل.
وی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) که هر چه داریم از محرم و صفر است، تصریح کرد: رمز پیروزی جمهوری اسلامی ایران و قدرت آن همین ایستادگی مردم است.
معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء ادامه داد: مردم ما در دوران دفاع مقدس در برابر همه استکبار به سرکردگی شیطان بزرگ و کشورهای مختلف و نماینده آن‌ها صدام ایستادگی کردند و هشت سال مردم ما مظلومانه مقابل این ظالمان ایستاند. امروز روز اول محرم است و مردم ما از محرم درس گرفته‌اند و ما آنچه داریم از محرم و عاشوراست و مردم ما در جنگ هشت ساله از محرم و عاشورا درس گرفتند، بطوریکه در جنگ شهرهای ما توسط دشمن بمباران شد و کودکان و مردم بی گناه ما شهید شدند و مردم استقامت کردند.

سردار جعفری افزود: ما شهید دادیم اما دست از انقلاب برنداشتیم و این جنگ، جنگ حق و باطل است و این جنگ از زمان فرزندان حضرت آدم شروع شده است و تا ظهور ادامه دارد.
اسدی با بیان اینکه ما امروز داریم از قدرت جمهوری اسلامی دفاع می‌کنیم نه از جمهوری اسلامی، چرا که کسی جرأت نگاه چپ به این نظام را به برکت خون شهدا ندارد، گفت: اگر دیروز از مرزهای کشور دفاع می‌کردیم برای حفظ نظام بود، اما امروز نظام به لطف خدا و خون شهدا آنقدر مستحکم است که در آن طرف مدیترانه از کیان کشور دفاع می‌کنیم و کسی نمی‌تواند نگاه چپ به کشور ما داشته باشد. سند افتخار ما جنگ در سوریه و عرق است چراکه از قدرت جمهوری اسلامی دفاع می‌کنیم.
این فرمانده ارشد نظامی گفت: در هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح تنها بخشی از توانمندهای ما به معرض نمایش گذاشته می‌شود، و بخش عمده توانمندی‌های نظامی ما در مرزها است که با قدرت از مرزهای این کشور صیانت و دفاع می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1