تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۲۷۷۰۸۸

رژه نیروهای مسلح شهرستان بهمئی در لیکک (+تصاویر)

۰
کبنا ؛همزمان با سراسر کشور، مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان بهمئی در شهر لیکک برگزار شد.
این مراسم با حضور فرماندهان ارشد نظامی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، فرهنگیان، نیروهای سیاسی و مردمی و بسیجیان این شهرستان برگزار شد.
سرهنگ شاهینی فرمانده بسیج سپاه ناحیه بهمئی در این مراسم با اشاره به اینکه، امروز یادآور دلاور مردی‌های هشت سال دفاع مقدس است و سالروز حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس را باید به بهترین شیوه گرامی بداریم چراکه ما مدیون آن دلاور مردی‌ها هستیم گفت: قدرت امروز ما نتیجه ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدا و رزمندگان این مرزوبوم است و ما باید قدردان آن‌ها و خانواده‌هایشان باشیم.
سرهنگ شاهینی بابیان اینکه، نیروهای مسلح، امروز بااقتدار وصف‌ناشدنی، حماسه‌ای به بلندای تاریخ خلق کرده است افزود: هفته دفاع مقدس تجدید پیمان با مقام عظمی ولایت رهبری است.
سرهنگ شاهینی فرمانده بسیج سپاه ناحیه بهمئی با تأکید بر اینکه در دفاع مقدس، بسیجیان جان‌برکف اسلام همچون دفاع مقدس نشان دادند که برای حماسه‌سازی آماده هستند، افزود: امروزه به مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد، سیاست، فرهنگ و اجتماعی نیازمند هستیم.
وی بابیان اینکه حزب بعث برای حمله به ایران روحیه و فداکاری مردم ایران و شجاعت آن‌ها را طی سال‌های دفاع مقدس نشناخته بود، گفت: دشمنان به دستور و فرمان مستکبران قدرتمند دنیا، به خاک کشور ما حمله کردند و ناکام ماندند.
در این مراسم، یگان‌های نمونه پیاده و وسایط خودرویی نیروهای نظامی و انتظامی، اداری، بسیج، اصناف، پایگاه‌های مقاومت، بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان از مقابل جایگاه رژه رفتند.

گزارش از مسلم مختاری
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1