تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۲۷۶۷۸۴

کلنگ زنی طرح گازرسانی «سادات محمودی» و افتتاح پروژه‌های آبرسانی روستاهای دنا (+ تصاویر)

۵
۱
کبنا ؛کلنگ‌زنی طرح گازرسانی به منطقه سادات محمودی و افتتاح پروژه‌های آبرسانی روستاهای توتنده و دینگو با حضور مسوولان استانی و شهرستانی انجام گرفت.
به گزارش کبنا از سی‌سخت، (چهارشنبه ۲۹ شهریور) با حضور غلام محمد زارعی نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویر احمد، مدیر عامل شرکت گاز استان و فرماندار دنا کلنگ‌زنی طرح گازرسانی به منطقه سادات محمودی و افتتاح پروژه‌های آبرسانی روستاهای توتنده و دینگو برگزار شد.
زارعی در جمع مردم دهستان سادات محمودی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در روستاهای کشور افزود: با همکاری دولت و مجلس، بسته های حمایتی برای بهبود زندگی مردم و اشتغال پایدار طراحی شده است و همچنین توسعه روستاهای استان نیز عملیاتی شده است و تاکید ما بر توانمند سازی روستایی و توسعه اشتغال در این حوزه است.

نماینده بویر احمد و دنا اعتبار کلنگ زنی طرح گاز رسانی روستاهای بخش سادات محمودی را بالغ بر ۱ میلیارد و چهارصد میلیون تومان اعلام کرد و ابراز داشت: امروز پروژه ای اجرا می شود که حدودا برای هر خانوار ۵ میلیون تومان هزینه خواهد شد و با تحقق این پروژه قریب به ۳۰۰ خانوار تحت پوشش قرار می گیرد و از نعمت گاز برخوردار میشود.
زارعی بیان کرد: با همت مسوولین تلاش خواهد شد تا شهرستان دنا در سالهای پیش رو به عنوان یک شهرستان پیشرفته مطرح گردد و شاخص های توسعه در شهرستان دنا به گونه ای خواهد شد که شهرستان دنا پیشانی توسعه یافته شهرستان های استان باشد.
نماینده بویر احمد و دنا گفت:در دهستان سادات محمودی بیش از ۵ میلیارد تومان از طریق بنیاد برکت پروژه تعریف شده است و برنامه توسعه پایدار و متوازن سادات محمودی نیز تدوین شده است.
زارعی با اشاره به اینکه وظیفه همه مسئولان خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: عزت در برخورداری مردم و تکریم است و این حرکت تداوم خواهد یافت و در سال جدید وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم در روستاها مورد توجه است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امید است با تلاش و همکاری، شعله های گاز را به منازل سادات محمودی برسانیم.
غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به دو روستای دینگو و توت نده گفت: استفاده بهینه و صرفه جویی از نعمت آب ضروری است و باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده کرد.
زارعی خاطرنشان کرد: تکمیل و رفع مشکلات آبرسانی در مناطق هدف لازم است، و باید برای پوشش مناسب آبرسانی اقدامات مورد نیاز انجام شود.
نماینده بویر احمد و دنا گفت: در پروژه آب رسانی به دو روستای دینگو و توت نده طول خطوط انتقال این پروژه ۶۵۰۰ متر است و برای تحقق آن ۴۳۵۶ میلیون ریال هزینه شده است که محل تامین اعتبار آن از اعتبارات استانی بوده است.
زارعی اظهار کرد:با افتتاح این پروژه ۴۹۰ خانوار از آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.
 

-----------------------------
گزارش و عکس از جانی‌پور
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقا توت نده از صبح ساعت ۶ یا ۷ تا ساعت یازده ظهر آب داره . اینترنت هم نداره . صرفا جهت اطلاع !
لودابی
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم دولت چکاره است؟ خوب اگه نماینده نباشه این کارا خودشون هم انجام میشه و گرنه باید فاتحه دولت را خواند.
ایران
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد
سادات
Iran, Islamic Republic of
این کلنگ سادات محمودی را که دهه فجر سال گذشته زده بودند بروید مصاحبه اخیرش را اینترنت سرچ کنید
بی نام
Iran, Islamic Republic of
در و در فرماندار توانمند دنا
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1