تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۲
کد مطلب : ۲۷۶۶۲۳

سرنوشت منتقدان در شهرداری دهدشت چه می‌شود

۱۰
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ سید مصطفی گنجی
هرچه می‌خواهیم به قول یکی از اعضای شورای شهر، بی خیال شویم، نمی‌شود که نمی‌شود که نمی‌شود!!!
چندان هم این شعر در هفته شعر و ادب پارسی خالی از لطف نیست! اما واقعاً نمی‌شود...
شهرداری و شورای دور چهارم با همه خوب و بدش سرانجام به پایان رسید اما گویا مسائل و مشکلات شورا و شهرداری تمام شدنی نیستند و هر از چند گاهی موردی از گوشه ای دیگر بالا می‌آید که نمی‌شود سر سری از کنار آن گذشت.
از تازه کاری، نابلدی، بکری و نوبرانگی شورای پنجم که بگذریم، عزل و نصب‌ها و تکمیل کردن پازل از هم گسیخته شهرداری اینکاره می‌خواهد!
این بار در این مقال می‌خواهم از کسی بگویم که شاید به جرأت به توان گفت تنها منتقد شورا و شهردار قبلی بود که بیش از آنچه که قابل باور باشد در حقش اجحاف شده است.
افرادی هوشیار و بیدار که تخلفات را جار زدند تا راه ورود افرادی بکر و بی تخلف به شورا باز شود، شخصی که مرد و مردانه پای مواضع انتقادی‌اش ایستاد و با وجود آنکه ژن خوب دارد ذره ای لغزش نکرده، و تا روز آخر در جبههٔ منتقدان مدیریت شهری ایستاد.
اینکه گفته‌ام ژن خوب، واقعیت است و غلو نکرده‌ام.
جایگاهی که او دارد چنانچه می‌خواست می‌توانست مانند بعضی‌ها فقط پشت صحنه باشد و در روز مبادا به نان و نوایش برسد و قطعاً هم می‌رسید، بدون از آنکه نیازی به چنین مواضعی داشته باشد.
بارهای زیادی مورد تهدید قرار گرفت و توهین‌ها شنید. از پیامک‌های تهدید آمیز با پیش شماره‌های نادر و کمیاب گرفته تا تلفن‌های شبانه و بی وقت.
اما هیچوقت چهره خندان و متینش تغییر نکرد و عبوس نشد و هیچ وقت در مورد هیچ شخصی پیش داوری نکرد و تهمت ناروا نبست.
سکوت کرد و چیزی نگفت و همیشه صادق و بی ریا نسبت به مسیری که در پیش گرفته بود، در حلقهٔ دوستانش که هر کدام به دلیل نقد و انتقاد از شهردار سابق به نوعی از کار برکنار شدند ماند و تا روز آخر از منتقدان شورای چهارم و تخشا _شهردار وقت_ بود.
در ادامهٔ مسیر دست به قلم شد و هر کجا که انتقادی داشت بصورت یادداشت و در کمال احترام و ادب انتقادش را می‌کرد و مطلبش را می‌گفت؛ بدون از آنکه حتی سر سوزنی به احدی توهین کند.
کار اشتباهی انجام نداد و انحرافی نداشت و همانند یک منتقد حرفه ای مسیر خودش را طی کرد. با آنکه کاربلد بود اما بدون آنکه خلافی مرتکب شود فقط به صرف منتقد بودنش، او را از کار کنار گذاشتند و به هر طریقی که می‌شد او را اذیت کردند. از ابلاغ‌های غیرتخصصی گرفته تا تعویض قفل در اتاق بصورت شبانه و هر کار دیگری فقط و فقط به خاطر اینکه منتقد شهردار بود. سکاندار منقدین کاندیدای شورای شهر و حتی کارکنان شهرداری بود بی آنکه به آینده کاری خود بیندیشد. نقطه سیبل حملات دوست و دشمن قرار گرفت تا راه کاندیدای خدمت را باز کند، البته او تنها نبود و دوستان دیگری داشت که آن‌ها هم منتقد شهردار بودند، اما همانند یک لشکر شکست خورده فقط اسمشان منتقد بود.
پروسه حذف این منتقد از اواخر شورای چهارم استارت زده شد و متاسفانه به خوبی به شورای پنجم نیز القا شد و شورای پنجم در اولین قدم، همسو با شورای چهارم شد
با وجود تمامی این موارد که بصورت کلی بیان نمودم و با وجود شایستگی و حسن نیتی که شهردار و شورای پنجم نسبت به ایشان داشتند در کمال بهت و حیرت، اما اکنون تمامی این موارد خاری شد در چشمش. همه تبرئه شدند به جر ایشان!!!
شاید خودش هم فکرش را نمی‌کرد یک منتقد به خط قرمزی برای مجموعه‌اش تبدیل شود!
در کمال تعجب تک تک افرادی که روزی از منتقدین شهردار سابق بودند هرکدام در شرایطی ایده آل تر به کار گرفته شدند بجز شخص "سید ایمان تقوی"؟ بله درست متوجه شدید، سید ایمان تقوی.
در این مقال نمی‌خواهم به کسی توهینی کنم و یا شخصی را زیر سؤال ببرم اما هرچقدر با خودم کلنجار رفتم چند سؤال بزرگ برایم مطرح شده که دوست دارم از اعضای شورای شهر و شخص شهردار بپرسم و امیدوارم آن‌ها جوابی برای این سؤالات داشته باشند...
البته امیدوارم جواب دهند چون معتقدم مردم و شهروندان خود بهتر قضاوت می‌کنند:
_از تصمیم گیرندگان وقت شهرداری دهدشت سؤال می‌کنم مشکل سید ایمان تقوی چیست و چه هیزم تری به کسی فروخته است که امروز او را به عنوان شخصی خطرناک معرفی کرده‌اند؟
_آیا اگر بکار گیری منتقدان شهردار سابق نوعی باج دادن محسوب می‌شود استفاده از همسنگران ایمان تقوی هم نوعی باج می‌باشد؟
_ آیا اتخاذ چنین تصمیمی توصیه کسی بوده است یا هدف فقط زهر چشم گرفتن از سید ایمان تقوی است؟
_ کی و چه موقع آقای تقوی برای مدیریت جدید و اعضای شورای دور پنجم تعیین تکلیف کرده است؟(لیست تمامی یادداشت‌هایی که به قلم ایشان نوشته شده است بحمدلله موجود است
_آیا اینست آنهمه وعده وعیدهایی که در ایام انتخابات شعار داده‌اید؟ استفاده از تمامی ظرفیت و پتانسیل‌های بالقوه موجود به دور از هرگونه اختلاف و دو دستگی!!!
 
_دوستان اصلاحاتی در شورای شهر, شعار خط و جناح شما به قول خودتان (زنده باد مخالف من است) پس چطور امروز بر خلاف شعارتان قدم بر می‌دارید
_در جلسه ای سید ایمان تقوی را شخصی منفعت طلب و خطرناک معرفی کردید که حتی با برخورد قاطع یک خبرنگار قرار گرفتید. برای کدامین منفعت، ایمان تقوی جنگید؟
و در آخر سخنی با شهردار جدید جناب آقای «برخه» ...
جناب شهردار من حامی شما نبودم و همانگونه که نیک میدانید از گزینه دیگر حمایت کردم. میزان و معیار شایستگی یک فرد استنباط یک کامنت از یک سایت محلی نیست بلکه تجارب و توانایی آن فرد است و مطمئناً همگی باید روزی در جایگاه عدل الهی جوابگوی اعمال خود باشیم.
اجازه ندهید بیش از این یآس و نا امیدی چهره تک تک جوانان این شهر را احاطه کرده تا خانواده‌ها از روی درماندگی به کوچ اجباری روی بیاورند.
کوچ اجباری ۳۲ هزار شهروند به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار تنها به زبان خوش ست، هرگز در وصف نمی‌گنجد، قدردان منتقدین و مخالفین باشیم زیرا زمینه ظهور استعدادها را فراهم می‌کنند، کمااینکه در شورای پنجم قدردان امثال «سیدایمان تقوی» بودیم. هر هفت نفر شورای پنجم و شهردار محترم قدرشناس روشنگری‌های ایمان تقوی باشید که تحت عنوان ناجی شهرداری و شورا از او یاد می‌شود، و چه بهتر که مردم بدانند مدیون چه کسانی برای افشاگری‌ها هستند!
ما زیاران چشم یاری داشتیم
خود غلط بود آنچه می‌پنداشتیم
 
بیست و نهم شهریورماه نود و شش
دهدشت
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیوجام
Iran, Islamic Republic of
سید ایمان تقوی انسانی شایسته حق طلب هست
این انگ ها ب ایشون نمیچسپه
ایشون خودش هزینه شهر و مردمش کرد
انشاءالله ایشون بیشتر دریابن زیرا ایمان شایسته بهرینهاست
سجاد بوذری
Iran, Islamic Republic of
جالبه.با این رفتار و برخورد مطمعن باشید دیگه هیچکس جرات نقد و داد زدن نداره.
ایمان تقوی سوخت.اما به ما شهروندان دهدشتی آموخت که صدای منتقد فقط تا قبل از انتخابات هست و بعد از انتخابات باید در نطفه خفه بشه
سجاد آبیار
Iran, Islamic Republic of
شورای پنجم نشون داد که در مسیر شورای چهارم حرکت میکنه.ولی..
واقعا این شورا چرا اینجوری برخورد میکنه
شناختی که من از این اعضا داشتم فکرش رو نمیکردم اینقدر زود تغییر کنند.
محمد خوش سیرت
Iran, Islamic Republic of
نه قصد حمایت از ایمان تقوی دارم
نه قصد اهانت به شورای شهر رو
اما یک سوال برام قابل هضم نیست.
چرا فقط ایمان تقوی.یعنی بقیه همه کارشون درست بود؟
ایمان تقوی چه گناهی کرده؟
کجا خطا کرده؟بخدا باور این حرفها برای منه شهروند سخته.
آقایان شورا و شهردار محترم لطفا حواستون باشه
سعید تبارپور
Iran, Islamic Republic of
سید ایمان تقوی تنها نیروی شهرداری بود که جرات انتقاد داشت.بارها در رسانه ها و سایتها تخلفات را داد زد
اگر امروز آقایان شورا اینگونه از ایشون مینرسن شک نکنید این شورا دنبال تخلف هست که میخواد ایمان تقوی رو از سرراه برداره.
اگر امثال ایمان تقوی را در شهرداری گوشه نشین کنن شک نکنید گسی دیگر نیست فردا داد بزنه.
محمد
Iran, Islamic Republic of
این شورادرهمین ابتدا شکست خورده است
کارمند
Iran, Islamic Republic of
تقوی درشهرداری و حقانی درشوراقابل تقدیروستایش اند.خیلی فریادزدند واز حقوق مردم دفاع نمودند.
ایلم
Iran, Islamic Republic of
کبنا از ا.. بپرسید. احتمالا منافع ایشون تامین شده
صالحى
Iran, Islamic Republic of
همه به دنبال پرکردن کیسه هستند مگه اینکه خلافش ثابت بشه شوراى پنجم که جاى خود داره
ایلم
Romania
کبنا سایت خجالت نمیکشی چرا .... میذاری?کامل بذار
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1