تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب : ۲۷۶۴۸۸

جشن آغاز سال تحصیلی در مجتمع آموزشی علوم‌پزشکی (+تصاویر)

۷
۰
کبنا ؛جشن آغاز سال تحصیلی با حضور دانش آموزان و والدین آن‌ها در مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
مجتمع آموزشی خرد وابسته به دانشگاه علوم پزشکی استان پس از نشست پرسنل این مجتمع با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و برگزاری جشن آغاز سال تحصیلی در مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی رسماً شروع به فعالیت کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد در نشستی که با حضور سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه و کادر مجتمع آموزشی خرد برگزار شد بر کیفیت ارائه خدمات آموزشی و پرورشی در این مجتمع تأکید کرد.
اورنگ ایلامی هدف اصلی دانشگاه علوم پزشکی استان از تأسیس مجتمع آموزشی خرد را پرورش مطلوب دانش آموزان باهدف تربیت روح، جسم، دین، اخلاق و ذهن که نتیجه آن شکوفایی استعداد دانش آموزان این استان و نخبه پروری، عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با توجه به امکانات دانشگاه علوم پزشکی ازجمله آزمایشگاه‌های پیشرفته بیوشیمی، زیست و علوم مستقر در دانشکده‌های پزشکی و دندان‌پزشکی، پرستاری و مامایی و فیزیک، آب، خاک و کارگاه تخصصی فنی و حرفه‌ای مستقر در دانشکده بهداشت و سایر آزمایشگاه‌های پیشرفته دانشگاه، گامی بلند جهت شکوفایی استعداد دانش آموزان برداریم.
ایلامی ادامه داد: با مشاوره و استفاده از اساتید مجرب دانشگاه و همچنین با توجه به  بهره‌مندی از دستگاه‌های میکروسکوپ‌های پیشرفته علمی، سیستم‌های پیشرفته کامپیوتری، صوتی و تصویری و دستگاه‌های مورداستفاده در پزشکی و سایر امکانات آموزشی دانشکده‌های دانشگاه درراه کمک به ارتقای سواد دانش آموزان و لمس و درک واقعی ازآنچه در مجتمع‌های دیگر به‌صورت تئوری تدریس می‌شود، بهره برد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: نتیجه همه این امکانات، افزایش کیفیت آموزش، استفاده از امکانات آموزشی مدرن، شرکت در المپیادهای علمی معتبر و نهایتاً تبدیل این مجتمع آموزشی به مجتمع نمونه ازنظر پرورش نخبه در استان خواهد بود.
ایلامی در پایان بابیان اینکه هدف دانشگاه علوم پزشکی از تأسیس این مجتمع نخبه پروری است، تأکید کرد: مسئولین و کادر این مجتمع باید همت خود را در جهت رسیدن به اهداف عالی بکار گیرند.
سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان، نیز در ادامه این نشست ضمن تشکر از دکتر ایلامی به خاطر طرح چنین ایده‌ای، از تلاش‌های وی و همچنین همکاری صمیمانه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و سایر همکاران که درراه تأسیس این مجتمع تلاش کردند، قدردانی نمود.
امین اله به ابویی بابیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی در امر آموزش سلامت عمومی در سال‌های اخیر موفق عمل کرده و شاخص‌های مرتبط باسواد سلامت مردم نیز افزایش‌یافته، افزود: با تأسیس این مجتمع  تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا سطح آموزش را اختصاصی کرده و نسبت به آموزش‌وپرورش فرزندان عزیز این استان قدم‌های مهمی را برداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ارشد بهداشت
Iran, Islamic Republic of
کار... را ببینید که به کجا رسیده و دست چه کسانی افتاده!!!!
کارمند علوم پزشکی
Singapore
علوم پزشکی چرا مطالبات و کارانه و اضافه کار پرسنل را نداده و دنبال این برنامه های تبلیغاتی هست چرا توی کار آموزش و پرورش دخالت می کنن.
چرا مشاور و معاون اجتماعی و قائم مقام خارج از پست های سازمانی درست کردن و دهها میلیون حق مدیریت و کارانه دارن بهشون می دهند
واقعا رسانه ها و سازمان بازرسی کجایید دقیقا کجایید؟!
دبیر
Iran, Islamic Republic of
کرو پا من کفش معلمل نکنین. اوضاع ختو چول چوله. بلین کارشونه خشو انجام بین.
نفتی
Iran, Islamic Republic of
به غیر از دو نفر بقیه یک صدم هم معلم نمی باشند .جو جه را آخر پاییز می شمارند
یاسوج
Romania
موشه به سوراخ نمیرفت یه جارو هم به دم خودش می بست!!! بیچاره این دانش آموزان که به چه امید و چه نام و نشانی اومدن ثبت نام کردن !!!
کارشناس ستاد
Iran, Islamic Republic of
.. در کارهای اصلی خودش مونده اونوقت داره معاونت فلان و بهمان ساختگی راه می اندازه و دنبال کار دانش آموزی هست.
دلسوز مردم
Iran, Islamic Republic of
ا.. هستن که علوم پزشکی را.. حالا رفتن آموزش و پرورش را آباد کنن!!!!
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1