تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : ۲۷۶۴۶۹

گزارش تصویری اختتامیه جشنواره تئاتر استانی در گچساران

۰
کبنا ؛جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن مهرگان شرکت نفت گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران و اعضای شورای شهر برگزار شد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی داستان نویسی در شهرهای گچساران و دهدشت



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کارگاه‌های آموزش داستان نویسی در شهرهای گچساران و دهدشت خبر داد.


 رضا دهبانی‌پور صبح امروز در این جشنواره با بیان اینکه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان در شهر گچساران با استقبال خوبی روبرو شد، اظهار کرد: ۲۷ سال متوالی جشنواره‌های تئاتر در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده بود که در این دوره سعی کردیم جشنواره در سایر شهرهای استان نیز برگزار شود.

دهبانی‌پور با اشاره به ظرفیت‌های بالای هنرمندان این استان در حوزه تئاتر و نمایش‌های خیابانی، گفت: باید از تمام ظرفیت‌های هنری استان برای توسعه این جشنواره بهره برد. لذا غیرمتمرکز شدن جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی برای رونق هنر و جذب مخاطب بیشتر در این استان است.

وی در ادامه از برگزاری کارگاه‌های آموزشی داستان نویسی و شعر در شهرهای گچساران و دهدشت خبر داد و گفت: کارگاه آموزشی داستان نویسی در شهر یاسوج در حال برگزاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نمایش‌های خیابانی را برای استفاده عموم در مناسبت‌های مختلف در سطح استان به اجرا خواهیم درآورد.

دهبانی پور با اشاره به اهمیت رونق تئاتر برای انعکاس توانمندی‌ها و چالش‌های جامعه، افزود: حمایت از قشر جوان برای رونق هنر تئاتر ضرورتی اجتناب ناپذیر است.


نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1