تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب : ۲۷۶۴۵۹

زارعی «امیرِصغیر» هم نیست

۴۴
۰
کبنا ؛
بعد از انتشار جوابیه‌ فردی به نام «کبیر حق‌گو» با عنوان «وامصیبتا برای موکلینی که شما وکیلشان باشید»[کلیک کنید] که در پاسخ به یادداشت دکتر مندنی‌پور با عنوان «وامصیبتا اگر دو نماینده استان از انتصاب استاندار بی‌خبر بودند» [کلیک کنید] منتشر گردید، و دادن لقب امیرکبیر به غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا یکی از مخاطبان نیز با انتشار متنی این مطلب را مورد نقد قرار داد و بیان کرد که لقب امیرصغیر هم نمی‌توان به این نماینده مجلس داد.



 

 
به گزارش کبنا، در ادامه متن ارسالی «بهنام اکبرزاده» را می‌خوانید؛

 
دوستی در یادداشتی کلی گویی سعی کرد به دفاع از عملکرد جناب زارعی در مقابله با یادداشت سراسر حق جناب مندنی پور بپردازد! اما خوب نرشته تا پنبه‌ای داشته باشد. اجازه بدهید از انتهای یادداشت این بزرگوار شروع کنیم! دوست عزیز ما در انتها زارعی را امیرکبیر قوم نام نهاد، اما نگفت دلیل این نامگذاری چه بود، همین بود که دست به کار شدم تا بل بتوانم وجه مشترکی میان امیرکبیر ایران و نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا بیابم، تلاشی که از ابتدا نتیجه‌اش مشخص بود، چه اینکه در هیچ متن تاریخی امیرکبیر را به عنوان فردی دو دل یاد نکردند، اما جناب زارعی در کمترین زمان ممکن از حیات سیاسی یک فرد، متلون‌ترین مواضع را از خود به نمایش گذاشت! روزی رئیس ستاد احمدی نژاد، روز دیگر با ولایتی و مجدد سخنران ستاد روحانی! آری برادر این است مواضع باری به هر جهت پیر و مراد شما که ملقبش کردید به نام یکی از اسطورهای ایران در تمام ادوار! نویسنده محترم آن سطور را به مواضع روشن و مشخص جناب مندنی پور که مورد انتقاد ایشان هم بود ارجاع می‌دهم و به وی یادآوری می‌کنم جناب مندنی پور در طول حیات سیاسی خود نه به کسی باج داد و نه مانند امیر شما که نمی‌دانم کبیرش بخوانم یا صغیر از شاخه ای به شاخه دیگر پرید تا بل بتواند مقبولیتی برای خود دست و پا کند، وی با ثبات فکری و شخصیتی در میان جریانات سیاسی تنفس می‌کند و وزنه ای مقبول است، نکته ای که زارعی از آن بی بهره است.
جناب مندنی پور در یادداشت خود به نکاتی اشاره کردند که مورد تاکید افکار عمومی است، چه اینکه بسیاری از افراد جامعه می‌گویند، دو تن از نمایندگان استان از این انتصاب بی اطلاع بوده‌اند!
برادر بزرگوارمان بهتر است به جای نوشتن مطالب کلی و مبهم به نکات پر از سوالی که در میان مردم رد و بدل می‌شود، گوش بسپارند! یکی از این نکات این است: جناب زارعی در گفتگویی تاکید کردند که مجمع نمایندگان روی گزینه‌های مختلفی با دولت به مذاکره نشست و در نهایت همگی بر سر جناب احمدی به توافق رسیدیم! حال سؤال افکار عمومی را مطرح می‌کنم: دیگر افراد مدنظر چه کسانی بودند تا با پرسش از آن‌ها صحت و سقم صحبت‌های جناب زارعی مشخص شود! آیا میزانی برای سنجش صحبت‌های جناب زارعی وجود دارد؟
نکته دیگری که در افکار عمومی جامعه ریشه دوانده است به سکوت هر دو نماینده استان در خصوص تعویض استاندار باز می‌گردد! آنجا که نمایندگان محترم
بی اطلاع از همه جا سکوت پیشه کرده بودند تا اینکه جناب تاجگردون، میرشکار!!!! استان که در مراتع بویراحمد برنو به دست گرفته و به شکار می‌رود، در پاسخ به سوالی در خصوص تغییر یا تثبیت فرماندار گچساران به نظر استاندار بعدی در این رابطه اشاره کرد و آنجا بود که دو نماینده دیگر همراه با رسانه‌ها و مردم شصتشان خبردار شد که خبرهایی پشت پرده هست که آن‌ها هم نمی‌دانند! البته از نظر جناب تاجگردون و دیگر مسئولان کشوری ضرورتی ندارد که آن دو بزرگوار در جریان تصمیمات قرار بگیرند! حال سؤال این است: اگر مجمع نمایندگان استان در جریان تعویض استاندار بود و به فرموده جناب زارعی در حال رایزنی بر روی گزینه‌های مختلف چگونه است که سکوتی سنگین بر مجمع حاکم بود و تنها جناب تاجگردون به این نکته تلویحاً اشاره داشت؟
واقعیت تلخی است، اما مدت‌هاست مردم بویراحمد و دنا می‌دانند این منطقه نماینده ای با نفوذ در مجلس شورای اسلامی ندارد و این تاجگردون است که در غیاب برش نماینده بویراحمد، گچساران را به محور استان تبدیل کند و یاسوج که در ظاهر مرکز استان است همچنان در حاشیه بماند! البته گچساران متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد و ما هم افتخار می‌کنیم، حرف چیز دیگری است.
برادر نویسنده مان به خدمات نماینده به برخی مناطق اشاره کردند! اخوی گرام، یعنی انتظار داشتید نماینده محترم در این حد هم کاری برای منطقه‌اش انجام ندهد؟ هرچند این قبیل کارها که برشمردید حتی در غیبت یک نماینده هم انجام می‌شوند و برای پیشبردشان هزینه و وقت چندانی صرف نمی‌شود! اما باید پرسید جناب امیرکبیرتان در این سال‌ها کدام کارخانه دولتی یا نیمه دولتی را در جهت اشتغال زایی برای محروم‌ترین استان کشور راه اندازی کرد؟ گوش و جان مجلس به کدام نطق آتشین امیرکبیرتان مشعوف شد؟ کدام کنش مؤثر در سطح ملی مجلس شورای اسلامی از امیرکبیرتان سر زد؟ کدام فرد توانمند هم استانی با رایزنی‌های امیرکبیرتان راهی سطوح عالی مدیریتی کشور شد؟ کدام بودجه درست و درمان برای مسائل زیرساختی استان جلب شد؟ امیرکبیرتان کدام ظرفیت بویراحمد را شناسایی و شکوفا کرد؟
این‌ها سوالاتی است که اگر خوب گوش کنید می‌شنویدشان! سؤالات تلخی که به خوبی میزان برش و نفوذ جناب زارعی را در مجلس و همچنین میزان تعامل سازنده وی با دولت را آشکار می‌کند! مبتنی بر کدام نشانه می‌خواهید باور کنیم این دو نمانیده بزرگوار در تعیین استاندار مؤثر بودند؟ جناب مندنی‌پور به نکته ای دقیق اما تلخ اشاره کردند! می‌خواهم به شما بگویم هر تلخی بد نیست، بعضی وقت‌ها برای درمان باید داروی تلخ مصرف کرد، شنیدن این نکته تلخ هم با همان سختی که دارد، سازنده است. پس بشنوید و با تأمل در نشانه‌ها صحت و سقمش را بسنجید تا بتوانید به حقیقت دست بیابید! شاید حقیقت در همین تلخی گزنده نهفته باشد.
ما مردم استان همچنان با وحدت، همدلی و اتحاد در کنار همدیگر برای پیشرفت جای جای استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

قائدگیوی
Iran, Islamic Republic of
اخلاق مداری خیلی خوبه... واقعا جای تاسف داره این حجم تخریب بر علیه زارع
چیتاب
Iran, Islamic Republic of
واقعا قشنگ اومدی «خدماتی که زارعی ارائه داده در غیاب نماینده هم انجام می شد»
لوداب قهرمان
Iran, Islamic Republic of
انصافا هر چی بررسی میکنم زارعی کار شاق و اثر بخشی انجام نداده. فقط هر جا دولت کاری میخواد انجام بده فورا سعی میکنه به نام خودش مصادره کنه.

دمت گرم اکبرزاده
مهروند
Iran, Islamic Republic of
احسنت
ارشد عمران
Iran, Islamic Republic of
درود بر درک عمیق این نویسنده محترم انصافا نباید برای . از لقب امیر صغیر استفاده کرد . و بس.
گچساران
من نمیدنم چه اصراری دارید که زارع رو با تاجگردون مقایسه کنید ضمن اینکه تصمیماتی که تاجگردون میگیره نفعش،به کل استان هم رسیده پس این حرفها و لقب امیر صغیر دادن به یه نماینده کار درستی نیست. شما باید سعی کنید از ظرفیت وجود شخصی مثل تاجگردون در پیشرفت استان استفاده ببرید نه در تخریب همدیگه
محمدصادق
Iran, Islamic Republic of
درود برهمه رهروان حق و حقیقت. همانهایی که در عقیده خود ذره ای تردید نکرده و منافع و مطامع دنیوی آنها را بر باد هوس سوار ننموده و ثابت قدم در عقاید خود پافشاری نمودند.صلوات بر وجود شهیدان مدافع حرم و ستار اورنگ عزیز
درود بر جناب مندنی پور عزیز سلام بر دکتر هدایت خواه.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
برادر اکبرزاده ، درود،درود،درود...
اما برادر اکبرزاده خلایق آنچه لایق !!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا حاج زارع یکی از بهترین نمایندهای استان می باشد
علی حیدری
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر مندنی پور ...بویراحمد را ن...کرد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
یا نمیدانند امیر کبیر کیست و چه کرد یا ......
دنا
Iran, Islamic Republic of
زارعی تلاشگر و زحمتکش است. ..
بیراحمی
Iran, Islamic Republic of
البته .. نماینده... تو مناقصه های آسفالت فقط
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی قهرمان
ناصر
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
امیر صغیییییییییرر???
اخوی
Iran, Islamic Republic of
اینکه فردی از نظر بعضی خوب باشد یا بد ، دلیل توهین به او یا حراج نام بزرگان تاریخ ایران نمی شود . هر کسی را با نام خودش بخوانیم .نه بیشتر نه کمتر . ایران یک امیر کبیر داشت بویراحمد هم نماینده ای دارد که در حد توان، دانش سیاسی، متناسب با امکانات دولت و بلبشوی جریانات سیاسی و مساعدت دولت و... در حال زحمت کشیدن است . نه نام امیر کبیر را خراب کنیم نه زحمات زارعی را !
سادات امامزاده علی
Iran, Islamic Republic of
آقای اکبرزاده میشه بفرمایددکترمندنی پورتابحال چه اقدام موثری برای بویراحمدانجام داده است فقط هرچندماهی یک مقاله ای توسایت هامیزندکه هیچ سودی هم نداره...حاج زارع دودوره هست که بای رای مردم به مجلس رفته است ولی دکترمندنی پورازاین آزمون نتوانست سربلندبیرون بیایید.
انصاري
Iran, Islamic Republic of
عجب اسمی براش انتخاب کردی
کریم
Iran, Islamic Republic of
خوب یادم میاد ۱۵ روز قبل از انتخابات مجلس ، یکی از مدیران معزول و مغضوب همین آقای زارعی در جلسه ای در دفتر کارش در اعتراض برخی از مدیران کل به خواسته ایشان برای حمایت از زارعی گفت:" بزرگترین امتیاز .. برای ما. هست"
واقعا کیست که نداند بویراحمد ودنا فاقد یک اگراندیسمان سیاسی است؟!
من می گویم ... اصلا نسبتی با امیری وامارات ندارند.
علی
Iran, Islamic Republic of
..ر بویراحمد.درود بر دکتر مندنی پور
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
جالب است که نماینده کهگیلویه یک روز قبلش از ماندن خادمی صحبت می کرد وتغییر استانداررا تکذیب می کرد
ابدار
Iran, Islamic Republic of
احسن به این قلم و زکاوت نوشتاری.خدا م...ت و بزرگی بویراحمد را چنان..کرد که سالها باید تاوان پس بدیم.امیرکبیر این اسطوره و قهرمان . دانست
كاركنان
Iran, Islamic Republic of
. زارعیی را از بچه های اداره کار بپرسید که خوب می دانند ا.. هم نیست
دنا
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت خواننده گان و خسته نباشیددخدمت عوامل نشریه کبنا خود من اشنایی مختصری با امیر کبیر در سطح مطالعه دروس داشته ام ولی به خدا قسم اگر امیر کبیر مثل برادر محترم ..بوده و این عملکرد را داشته باید . را از تاریخ کش..نمیدانم چرا اقای زارعی خود به این لقب که تعدادی افرا...فقط به خاطر به دست اوردن منفعت از ایشان برایش به کار می برند واکنش نشان نمی دهد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بردکتر مندنی پور و دکتر نیکبخت ک خوب میدانند مرد نماینده کیست حاج زاراع کجایی دقیقا کجایی؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا
حسین
Iran, Islamic Republic of
حرف حق رو زدن ایشون. مشخصه که از سواد بالایی هم برخوردارن و آگاهی کافی نسبت به مسئله دارن
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
درود خیلی جالب بود ساده وروان واما بسیار پرمغز..........
بادلانی از لوداب روستایاشکفت سیاه
Iran, Islamic Republic of
واقعا حرف دل همه مارا زدی تشکرمیکنیم برادر اکبرزاده
Iran, Islamic Republic of
خدایی این حرف را باید تو تاریخ نوشت.
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
بی انصاف نباشیم همه ما دیدیم وقتی اقای تاجگردون دکتر قمی را گزینه استانداری معرفی کرد حاج زارعی با تبریک به دکتر احمدی به همه صحبت ها پایان داد.بهتره کینه های انتخاباتی رو کنار بگذاریم و به جای بزرگ کردن نماینده دیگران از نماینده زحمت کش بویر احمد حمایت کنیم .
کریم مرادی
Iran, Islamic Republic of
جناب نویسنده که کاملا مشخص است حامی کدام حزب و شخصی است بهتراست کمی به خود زحمت داده و به اطرافشان را بدون تعصب کورکورانه نگاهی بیندازند تا ببینند جناب حاج زارعی چه کارهای بنیادی و درستی کردند که دیگران هرگز جسارت و توانشان رو نداشتن...از کارخانه گفتید ولی بی انصاف بودید که جنازه سیمان مارگون رو ندیدید که زمانی تحویل ایشان گردید والان جوانیست رعنا که محصولاتش صادر میشود..حتما عینکتان غبار بی انصافی گرفته که ندیدید در بدترین شرایط اقتصادی چطور جاده های بویراحمد دوبانده میشوند و راهای روستایی که روزی مریدت حتی جرات رفتن به مقصدهمان کوره راهها رو نداشت الان با بهترین کیفیت ساخته شدند ندیدید که راه اهنی با بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان چطور از منابع ملی تصویب شد شما ندیدید که در زمانی که سیاست وزارت نفت کار و سرمایه گذاری بر روی منابع مشترک بود چطور میدان نفتی مختار رفت در اولویتهای وزارت نفت...ندیدید که کارگاههای نیمه جان و مرده بویراحمد چطور زنده شدند ندیدید...شما نخواستید که ببینید شما همان انهایی هستید که از فردای همان روزی که حاج زارع قبول شد قسم یاد کردید که لحظه ای دست از تخریب و افترا به ایشان سرباز نزنید و این کار خود را در مغز خشکتان مقدس و ثواب ان را الهی میدانستید...و اما از جناب تاج گردون گفتید ابتدا یک سوال دارم ایشان کدوم کارخانه و یا بنگاه اقتصادی بزرگی رو در گچساران درست کردند؟ ایا پالایشگاه گچساران در این شش سال ذره ای پیشرفت داشته؟ البته ما کاری به ایشان و نوع ادبیاتی که برخواسته از انحصار طلبی و قدرت طلبی ایشان هست کاری نداریم ولی خوب میدانیم شما ایشان رو دشمن دذجه یک خود میدانید ولی چون دوست دارید از ایشان رو مقابل حاج زارعی قرار بدید زبان به تمجید و تعریف ازایشان میکنید و ایشان حکم وسیله ای برای ضربه زدن با حاج زارع برای شما بیش نیست...
انصاف و جوانمردی چیزی نیست که ما بتوانیم از امثال تو انتظار داشته باشیم پس با توکل بر خدا و یا زهرا همچنان تمام تلاشمان را برای سربلندی بویراحمد و مهین عزیزمان بکار میگیریم..
کریم مرادی
Iran, Islamic Republic of
در ضمن یاداوری میگردد که این هجمه کامنتهای موافق کاملا مشخصه که برنامه ریزی شده و از طرف افراد خاص است
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ما الان طرفدار زارعی هستیم. تخریب های بچه گانه نتیجه ی عکس داره
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود ،، جناب اکبر زاده
کجایی زارع دقیقا کجایی
البته جناب حاج زارع قابل احترام هستند چون کارهایی انجام داده که در بود و نبود یک نماینده هم طبق روال انجام میشود
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود ،، جناب اکبر زاده
کجایی زارع دقیقا کجایی
البته جناب حاج زارع قابل احترام هستند چون کارهایی انجام داده که در بود و نبود یک نماینده هم طبق روال انجام میشود
در ضمن دکتر مندنی پور را هم اگر کاری انجام نداده ثابت قدم بودند
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
اقای کمایی چرا کامنهای ما رو تایید نمیکنید؟!؟؟؟؟
مرادی
Iran, Islamic Republic of
. متاسفانه در سطح کلان کشوری هیچ نقش موثری نداشته. بیشتر درگیر کارهای ریز و بدون تاثیر محسوس شده. انتقال خودش به وزارت نفت و امتیاز اطرافیان نشون میده ا.
Iran, Islamic Republic of
.. اصلا امیر هم نیست
گچساران
Iran, Islamic Republic of
مثلا آقای تاجگردون چه کار شاقی انجام داده که نفعش به کل استان رسیده.مگر بغیر از اینه که ۴ تا کوچه رو شهرداری آسفالت کرده و بوقچی هاش همچین سایتها رو پر از تعریف و تمجید میکنند که انگار برای اولین بار در ۳۰ سال گذشته خیابانی آسفالت شده؟به چه خدماتیش باید احسنت گفت ؟
مهمان
Iran, Islamic Republic of
این دو نفر نماینده محترم هم مانند دیگران اول به فکر منافع خودشان هستند. برای .. که اگر نماینده نمی داشت خیلی بهتر بود. در اینصورت مجلس یان در رودربایستی قرار می گرفتند و مساعدت هائی می کردند. بیائید برای اولین بار خواهان صن... باشد. که منافع زیادی دارد.دست کم حقوق و امکاناتی که به یک نماینده می دهند صرفه جوئی می شود و نیز کسی بجای مر...قول انتقال آب بشار به شیراز و خشک شدن آنرا در یاسوج نمی دهد. و آنها هم بدون مجوز نمی توانند به این اقدام ..دست بزنند.
حسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی مردمی
علیرضا حسین زاده خلف آباد
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم کبنا سلام علیکم
همینکه مجبور میشید خیلی از کامنت های موافق با عملکرد آقای زارعی را منتشر نکنید همین برای ما کافی است!
شما مطمئن باشید با این شیوه نمیتوانید افراد مورد نظر خود را بزرگ کنید!
کسی بزرگ نمیشود مگر با تسخیر قلب مردم که آقای زارع این را بخوبی انجام داده
عزت زیاد و اخلاق را رعایت کن
بویرم
زارع امیر کبیر نیست من خود امیر .
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1