تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۲۷۶۳۵۳

بازسازی عملیات «بدر» در یاسوج / جانمایی «میدان مقاومت» نامناسب است

۱
۰
کبنا ؛جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات غرور آفرین «بدر» در یاسوج مرکز این استان بازسازی می‌شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، جهانگیر انصاری قبل از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: اصل دشمنی، دشمنان ما با نظام اسلامی است، چرا که این نظام فریاد بیداری اسلامی سر داده و علیه فجایع آن‌ها ایستاده است و به همین دلیل برای نابودی نظام اسلامی به صف ایستاده‌اند.
جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش رسانه‌ها در تبیین و ویژگی‌های انقلاب اسلامی، بیان کرد: رسانه‌ها باید مواضع انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن را تشریح و تبیین کنند و قدرت و اقتدار این نظام اسلامی را در سطح ملی و بین‌المللی انعکاس دهند.
انصاری در ادامه به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: عملیات غرور آفرین بدر در کنار رودخانه بشار یاسوج از روز یکم تا ششم شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ بازسازی می‌شود.
وی گفت: در اولین روز از هفته دفاع مقدس، روز جمعه ۳۱ شهریورماه، رژه با صلابت و مقتدرانه نیروهای مسلح با حضور نیروهای مردمی، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، عشایر و دستگاه‌های مختلف دولتی و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.
جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سخنران روز ۳۱ شهریورماه، سردار جعفر اسدی فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه و از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس است.

انصاری دیدار با خانواده معظم شهدا، پیاده‌روی، برگزاری یادواره شهدای دانشجو و دانش‌آموزی، حضور فرماندهان جنگ در مدارس و دانشگاها به منظور تبیین چگونگی دفاع مقدس و افتتاح چندین طرح اشتغالزایی در راستای اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.
وی با گلایه از جانمایی «میدان مقاومت» یاسوج، اظهار داشت: جانمایی «میدان مقاومت» یاسوج نامناسب است که انتظار می‌رود این المان در یکی از میدان‌های ورودی شهر یاسوج طراحی و نصب شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ugd
Iran, Islamic Republic of
بیخیال
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1