تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۲۷۶۳۴۳

کاهش ۱۰ درصدی هدر رفت آب در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛سیدعلی لدنی نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در  شرکت آب و فاضلاب استان به منظور کاهش  هدررفت آب اظهار کرد: طی چهار سال اخیر تلاش شد تا با برنامه ریزی مدون میزان هدررفت آب شرب کاهش یابد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با تجزیه و تحلیل مشکلات و نواقص فنی تاسیسات و شبکه توزیع آب شرب در سطح شهرهای استان برنامه‌ریزی لازم برای تحقق این موضوع انجام گرفت.
وی از اجرای مطالعات زون بندی شهرهای استان از جمله شهر یاسوج، تقویت تیم‌های اتفاقات و رفع شکستگی و نصب شیرهای فشارشکن در سطح  شبکه به عنوان مهم‌ترین طرح‌های عملیاتی  شرکت در جهت کاهش هدر رفت آب شرب یاد کرد و گفت: اصلاح شبکه توزیع فرسوده شهرها و در کنار آن سرعت بخشی به رفع شکستگی ها باعث کاهش ۱۰ درصدی هدر رفت آب در شهرهای استان شد.
لدنی‌نژاد محدودیت منابع مالی، افزایش مصرف آب شرب و وجود انشعابات غیرمجاز را از دیگر چالش های پیش روی آبفای استان دانش و گفت: طی سال های اخیر طرح جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب با قدرت به مرحله اجرا در آمد که این موضوع خود تاثیر بسزایی در کاهش هدر رفت آب شرب داشته است.
وی میزان هدر رفت آب در سطح شهرهای استان را حدود ۲۳درصد  عنوان کرد و گفت: این در حالی است که در سال  ۹۲ این میزان حدود ۲۸ درصد بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1