تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۲۷۶۲۱۳

جاوید: بکارگیری ۳۰ نیروی شرکتی در پایان مدیریت شهردار سابق کذب محض است / مدیرکل امور شهری عملکردش همین است / استخدام سایر ادارات را هم اعلام کنید

۱۲
۰
کبنا ؛شهردار سابق یاسوج گفت: خبر بکارگیری ۳۰ نفر نیروی شرکتی در پایان مدیریت دوره چهارم شورا و شهردار سابق یاسوج، کذب محض است.

محمد علی جاوید در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا در یاسوج در پاسخ خبری مبنی بر بکارگیری بدون ضابطه و بر اساس روابط، ۳۰ نیروی شرکتی در شهرداری یاسوج در دوران شهرداری سابق، اظهار کرد: همانطوری که مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرده است، در چندین مرحله پرونده اینجانب توسط این مدیر با اتهامات مسافرت شهردار به خارج از کشور، داشتن معاون، استفاده از نیروهای قراردادی به عنوان مسئول و داشتن مشاور به هیئت تخلفات وزارت کشور وسایر مراجع ذی ربط ارجاع شد که این شاید تنها گزارش عملکرد چهار ساله مدیرکل امور شهری باشد.

جاوید با تاکید بر اینکه مدیرکل امور شهری عملکردی به نظر می‌رسد به جزء ارجاع پرونده علیه بنده به دستگاه‌های مربوطه ندارد، گفت: اینجانب بارها به صورت علنی، به همه دستگاه‌های نظارتی اعلام کرده‌ام، که بنده تنها شهردار یاسوج هستم که در طول ۴ سال دوره مدیریتم به احترام قانون و رعایت عدالت و حقوق مردم حتی یک نفر نیروی قرار دادی جذب ننموده‌ام.

شهردار سابق یاسوج افزود: در صورتی‌ که بیش از ۶۰ درصد بدنه اداری شهرداری نیروی قراردادی هستند که با مدرک دیپلم به بالا در زمان‌های مختلف به ویژه از اولین دوره شروع به کار شوراها تا پایان دوره سوم جذب شده‌اند، تنها یک نیروی قراردادی در زمان اینجانب در شهرداری مشغول به کار گردید که وی سابقه دو دور معاونت شهرسازی در زمان شهرداران قبل از بنده را در همین شهرداری یاسوج داشت و پس از چند سال فاصله با بدنه شهرداری مجدداً در زمان این حقیر به شهرداری برگشت.

جاوید با بیان اینکه جذب ۳۰ نفر نیروی شرکتی در ماه آخر کذب محض است، اظهار داشت: تمامی نیروهای شرکتی شهرداری در قالب؛ آبیار، پاکبان، نظافت‌چی و کارگر فنی از طریق پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری و بدون هیچ رابطه قراردادی با شهرداری و صرفاً در قالب کار حجمی از طریق پیمانکار جذب می‌شوند.

وی تصریح کرد: این نیروها هیچ ارتباطی به شهرداری ندارد که با توجه به بازنشسته شدن قریب به ۵۰ نفر از نیروها در این ۴ سال و افزایش فضاهای خدماتی، پارک‌ها و حجم کارهای عمرانی حداکثر نیروهای شرکتی اضافه شده در این ۴ سال به ۳۰ نفر نمی‌رسد.

شهردار سابق یاسوج ادامه داد: شهرداری قریب به ۶۰۰ نفر نیروی شرکتی که همگی به همین روش توسط پیمانکار انتخاب می‌شوند، دارد.

وی گفت: قطعاً در استفاده از این نیروها چون قانون فرایندی برای انتخاب آنها تعیین نکرده است، اعمال نظرهایی هم می‌شود.

جاوید افزود: چون این خبر قبلاً توسط یکی از مسئولین شهرستانی هم اعلام گردید و پاسخی داده نشد. لازم است این عزیزان گزارشی هم از نیروهای جذب شده در دانشگاه‌ها، ادارات کل سازمان‌ها، شرکت‌ها که همگی دولتی هستند به استحضار مردم شریف برسانند، آنگاه درباره شهرداران که یک نهاد عمومی غیر دولتی هستند، اظهار نظر نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شهردار خوبی نبودی .
حقیقتگو
Iran, Islamic Republic of
کرو تو خو رهتی دیه ول کن اتفاقآمدیرکل امورشهری یکی ازپاک دست ترین مدیرکلها درطول تاریخ استانداری است
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر جاوید که دوست داره هیچ کس بیکار نمونه و مثل عده ای نیست که حاضر هستند همه جوان ها بیکار باشن آقای دکتر عزیزی تا حالا کجا حرف از کار زده فقط حرف از اخراجی می زنه
جعفر از باشت
Iran, Islamic Republic of
واقعا کار کردن در استان سخته!
حمیدکرمی کالوس
Iran, Islamic Republic of
بابا این بنده خدا که دیگه از شهرداری رفت هی دنبالش حرف درنیارید.رسم مسلمانی این نیست
شهروندیاسوجی
Iran, Islamic Republic of
سازمان تملیکی را برین ببینین ؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر بهترین شهردار تاریخ بهت افتخار میکنیم این مدیرکل میخواد پیش استاندارجدید خودی نشون بده ولی این راهش نیست
علی
این نیروها هیچ ارتباطی به شهرداری ندارد که با توجه به بازنشسته شدن قریب به ۵۰ نفر از نیروها در این ۴ سال و افزایش فضاهای خدماتی، پارک‌ها و حجم کارهای عمرانی حداکثر نیروهای شرکتی اضافه شده در این ۴ سال به ۳۰ نفر نمی‌رسد.
این جمله آقای جاوید است و به نوعی تایید میکند که تعداد زیادی جذب کرده است .
آقای عزیزی هم گفت که ۳۰ نیرو شرکتی گرفته اسن .
Iran, Islamic Republic of
البته تعداد زیادیشون را خانم صفای شهردار با همکاری پیمانکار آقای موحد و آقای عبدی زاده آورده و جاوید خبر ندارد.اگر چه تعداد خیلی زیادی در طول دوره ۴ ساله جاوید به بدنه شهرداری تزریق شده
Sweden
مدیر محترم کبنا. چنانچه اطلاع دارید از دولت نهم به بعد به کارگیری نیرو عملا تحت پوشش شرکتی امکان پذیر بوده است و تعدادی از مدیران دوره های مختلف از همین دریچه بستگان و دوستانشان را جذب نموده و با مرور زمان به قراردادی و یا پیمانی تبدیل نموده اند. هرگاه مدیران از این لحاظ نقد می شوند به جای پذیرش واقعیت و اعتراف به گناه خود با منسوب کردن این جذب ها به شرکت های خدماتی (که همه مردم میدانند آنها واسطه و بالاسری بگیر ادارات هستند) به توجیه متوسل می شوند. حتی برخی نهادهای نظارتی متاسفانه این نوع تخلف ها را توجیه می نمایند. بنابراین شهردار قبلی نیز از رویه ای که در استان نهادینه شده است استفاده نموده اند و این را خلاف نمیدانند.
اميري
Iran, Islamic Republic of
جاویداگرمی خواست نیرو جذب کند مثل شهرداران قبلی نیروی قراردادی جذب می کرد مگر می شود پارک بسازی ولی أبیار نداشته باشد اگر راست می گید أسامی نیروهای قراردادی جذب شده توسط ایشان را بدهید همه شما ازعقده توانمندی جاوید فقط قصد تخریب ایشان را دارید این کسانی هم که کامنت می دهند ..ی شهرداری بودندکه جاوید مثل شیر اخراجشان کرد مثل اقایان ..
جوان
Iran, Islamic Republic of
مثل ت... استان که بی ضابطه نیرو جذب کرده و همشون از بستگان وی هستند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1