تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب : ۲۷۶۱۷۸

کشتار مسلمانان میانمار در سکوت خفت‌آمیز مدعیان حقوق‌بشر

۱
۰
کبنا ؛محمدجواد منتظریان مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد بوئین‌زهرا در طی بیانیه‌ای کشتار مسلمانان میانمار را محکوم کرد.
به گزارش کبنا، متن پیام به شرح زیر است:
اخبار بسیار تلخ و تکان‌دهنده‌ای که این ایام از کشتار وسیع و وحشیانه، نسل‌کشی و قتل‌عام مسلمانان مظلوم و بی‌گناه میانمار در سکوت سرد، تلخ، مرگبار و خفت‌آمیز مدعیان دروغین حقوق بشر و مدافعان سینه‌چاک آزادی عقیده و بیان به گوش جهانیان می‌رسد، به‌شدت احساسات پاک و عواطف بشریت را جریحه‌دار و جهان اسلام و امت بزرگ رسول‌الله را داغدار و انسانیت را در غمی جانکاه فروبرده است. دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا، قتل‌عام انسان‌های مظلوم میانمار را که اغلب زنان و کودکان بی‌پناه هستند این واحد دانشگاهی با ابراز همدردی با برادران و خواهران مسلمانان و با تأسی از امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری که پرچم‌دار از دفاع از مستضعفین و مبارزه با مستکبرین هستند، کشتار وحشیانه اخیر را به‌شدت محکوم کرده و از همه کشورهای اسلامی، سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی خواستاریم که با پیگیری مجدانه مانع از ادامه این نوع نسل‌کشی‌ها و خشونت‌های غیرانسانی شوند. ملت بزرگ و انقلابی ایران به‌عنوان ملتی پیشرو در دفاع از ملت‌های بی‌گناه را ایفا کرده و چون همیشه نشان دهیم که انقلاب اسلامی فراتر از قومیت، نژاد و مذهب مخالف کشتار انسان‌های بی‌گناه در هر نقطه از جهان هستیم.
ما بسیجیان و کارمندان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا با محکومیت شدید کشتار کودکان زنان و مردان مسلمانان میانمار به آتش کشیدن خانه و کاشانه آنان، آمادگی خود را برای هرگونه کمک و یاری اعلام داشته و منتظر فرامین راهگشای مقام معظم رهبری در این مورد خواهیم ماند.
 
حوزه بسیج دانشجویی شهید نصرت‌الله انصاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا
 
به گزارش کبنا، منتظریان طی حکمی به عنوان مسوول بسیح دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا منضوب شد، وی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Italy
اخی اخی
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1