تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۲۷۶۰۷۶

بازگشایی مطلوب مدارس نیازمند همکاری همه سطوح جامعه است

۰
کبنا ؛فرماندار بهمئی گفت: در آغاز سال تحصیلی، زمینه ورود بانشاط دانش آموزان به مدارس را در تمامی مناطق شهری و روستایی شهرستان بهمئی فراهم کنند.
به گزارش کبنا، «فرماندار بهمئی» در نشست شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان، با تأکید بر لزوم حمایت همه‌جانبه مسئولین شهرستان از سیاست‌های اجرایی آموزش‌وپرورش، با اشاره به اینکه، بازگشایی مدارس نیازمند برنامه‌ریزی جامع و دقیق است بر ضرورت ایجاد محیط بانشاط در مدارس برای دانش آموزان تأکید کرد و از متولیان و مسئولان آموزش‌وپرورش خواست تا آغاز سال تحصیلی، زمینه ورود بانشاط دانش آموزان به مدارس را در تمامی مناطق شهری و روستایی شهرستان بهمئی فراهم کنند.

«حکمت الله سنایی» بابیان اینکه، علاوه بر ثبت‌نام دانش آموزان و تأمین نیروی انسانی و عوامل مدیریتیِ مدارس که از اوایل خردادماه ۱۳۹۶ آغازشده است باید به کیفی سازی برنامه‌های آموزشی و پرورشی در سال تحصیلی جدید توجه شود افزود: این امر مستلزم همکاری کلیه ادارات و اعضای شورای آموزش‌وپرورش است.
«وی» همچنین، با اشاره به لزوم اجرای پروژه مهر برای سال تحصیلی ۹۶_۹۷ گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان برای بازگشایی مدارس باید نهایت خدمات‌رسانی و همکاری لازم را با آموزش‌وپرورش داشته باشند.
«صادق جریده مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بهمئی» بابیان اینکه روند ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس این شهرستان به‌خوبی صورت گرفته است افزود: عمده کتاب‌های درسی دانش آموزان از طریق مدارس و یا به‌صورت فردی سفارش داده‌شده که تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید تحویل آن‌ها خواهد شد.

«صادق جریده» از مدیران مدارس خواست تا همزمان با فرارسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، اقدامات لازم برای بازگشایی باشکوه مدارس با حضور اولیا و مسئولین شهرستان و ارائه خدمات مطلوب به دانش آموزان را به نحو مطلوب انجام دهند.
مصوبات: اجرای طرح توسعه پیش‌دبستانی در مناطق روستایی و حاشیه شهر به‌منظور رفاه مردم، تجزیه‌وتحلیل قبولی امتحانات نهایی سال ۱۳۹۶، هماهنگی شهرداری و نیروی انتظامی با آموزش‌وپرورش برای ایمن‌سازی محیط پیرامونی مدارس، آماده‌باش آتش‌نشانی‌ها و کمک آن‌ها به حل و رفع نواقص ایمنی در مراکز آموزشی، مناسب‌سازی معابر و پل‌های عابر پیاده و ساماندهی حفاری‌ها در نزدیکی مراکز آموزشی از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.
 
گزارش از مسلم مختاری
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1