تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب : ۲۷۶۰۴۶

ضرورت همکاری و تعامل دستگاه‌ها با امور عشایر گچساران(+تصاویر)

۳
۰
کبنا ؛رئیس اداره امور عشایر در نشست شورای عشایر که با حضور روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: عشایر نقش بسزایی در پاسداری از ارزش های انقلاب و دینی را برعهده دارند.
قربان کرمی  با بیان اینکه عشایر در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تا پای جان از حریم انقلاب دفاع کردند، گفت: حضور پرشور عشایر در صحنه‌های مختلف و به خصوص در انتخابات نشانگر اهمیت قشر عشایر است.
وی افزود: در زمینه بهره برداری بهینه از منابع و توجه به زندگی شبانی و دامداری و کوچ عشایر لازم است به این قشر غیور و زحمتکش نگاه ویژه ای صورت گیرد چرا که قشر عشایر در همه عرصه‌ها از انقلاب تا کنون حضور چشمگیری دارند.
کرمی  با اشاره به کمبودهای جامعه عشایری عنوان کرد: علی‌رغم همه پتانسیل‌های جامعه عشایری متاسفانه کمبودها و محرومیت‌هایی نیز در جامعه عشایر وجود دارد که این امر نیازمند همکاری، همدلی و اهتمام همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای رفع این محرومیت‌ها دارد.
وی  در ادامه  برای تامین آب عشایر در مناطق عشایر نشین گچساران ابراز کرد: دستگاه‌های دولتی همچون شرکت نفت، شهرداری، آبفای شهری و روستایی در زمینه تامین آب عشایر همکاری لازم را داشته باشند.
کرمی با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان گچساران در زمینه بهداشت  در جهت سالم سازی آب عشایر و همچنین سرکشی به مناطق عشایرنشین را در زمره کاری خود قرار دهند، ابراز کرد: اداره دامپزشکی نیز در جهت واکسینه دام عشایر و توزیع دارو برای دام عشایر همکاری لازم را به عمل آورد.
رئیس اداره امور عشایر گچساران با اشاره به سازمان برق گفت: مقرر شد که پیگیری‌ تفاهم نامه تهیه پنل‌های خورشیدی از طرف این اداره و امور عشایر صورت بگیرد.
وی در ادامه با اشاره به نقش نیروی انتظامی و سپاه عشایر در بحث امنیت قبل، حین و بعد از کوچ عشایر بیان کرد: نیروی انتظامی و سپاه در زمینه تامین امنیت با عشایر همکاری لازم را داشته باشد.
کرمی با بیان اینکه برابر با تقویم کوچ ورود عشایر به ییلاق که هر سال در روز ۱۵ آبان ماه صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در صورت تغییر اقلیم استان برنامه زمان‌بندی کوچ منوط به تصمیم‌گیری مقامات استانی خواهد بود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

كارگر
Iran, Islamic Republic of
سلام مهندس عباسپور،په چته ....
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سی جواد رضایی
کارمند
Iran, Islamic Republic of
مه نخو ای پوس بسکوتل وگرتی اوسو عکس بگریت. .
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1