تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۲۷۶۰۳۹

آقای تاجگردون! حَنای شما دیگر رنگی ندارد

۴۹
۰
کبنا ؛حسین علی‌پور
 
««یادداشت تاجگردون
جهت استحضار مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد و رسانه‌های محترم در خصوص تعیین استاندار جدید استان؛
– همچنان که قبلاً مؤکدا اعلام گردید نمایندگان استان و اکثریت‌قریب‌به‌اتفاق موافقین دولت و اصلاحات اعتقاد داشتند در صورت تمایل بر ماندن جناب دکتر خادمی توسط خود و یا دولت، مجمع نمایندگان همچون گذشته با او همکاری داشته و رضایت کامل از عملکرد مطلوب ایشان دارند.
– بعدازاینکه ایشان و دولت به این جمع‌بندی رسیدند که ضرورت بر ارتقاء ایشان است در این مسیر همکاری کرده و در این زمینه نیز تلاش کردند.
– قبل از تعیین استاندار وظیفه خود می‌دانستیم از مشورت و راهنمایی راهبردی برخی از سیاسیون محترم من‌جمله برادر ارجمندم جناب سید باقر موسوی استفاده کرده و به همین منظور خدمتشان رسیده و از رهنمودهای راهبردی آنان استفاده کردیم.
– خوشبختانه در این دور در تعیین استاندار تلاش‌های متضاد در استان و تهران صورت نگرفت و بحث‌های پوشیدن کت‌وشلوار برای تعیین استاندار موضوعیت نداشته و اجحاف بر این وحدت است و استان عزیز ما شاید تنها استانی بود که بدون دغدغه و حاشیه استاندارش تعیین گردید که در نوع خود بی‌نظیر است.
– جناب دکتر احمدی اگرچه از دوستان ۱۰-۱۵ ساله این‌جانب است که در دوره نهم افتخار همکاری با ایشان را در کمیسیون داشتم و درد مناطق محروم همراه با نگاه علمی به حل مشکلات را دارد ولی یقین دارم رفتار معتدلانه ایشان آینده روشنی برای استان را ورق خواهد زد و بدانیم این تصمیم همراه با توافق و عنایت ویژه دولت محترم صورت گرفته و قطعاً این توافق بر توسعه استان مؤثر است.
– در انتها از همه دوستان و مردم شریف بالأخص سیاسیون، فعالین اقتصادی، ائمه محترم جمعه و مؤثرین بر جامعه و نیز مردم شریف به‌عنوان برادر کوچک و وکیل شما که قطعاً تلاشم در کنار دیگر همکاران عزیزم در مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه و بالندگی استان است درخواست دارم این آرامش و وحدت را قدر بدانیم و استان را آماده یک دوره دیگر چهارساله برای کار و تلاش کنیم.
وکیل مردم
غلام‌رضا تاج گردون»»
 
آقای تاجگردون! حَنای شما، دیگر برای مردم استان به‌خصوص حوزه‌های بویراحمد و کهگیلویه رنگی ندارد مگر برای خودتان و همفکرانتان و البته بخش‌هایی از گچساران که لازم دانستید تغییر و تحولی ایجاد شود، نه عموم مردم، حوزه‌ها و اقوام آن شهرستان ثروتمند مغفول!
- مردم منطقه، شما را بعدازآن داستانِ به‌زعم خود زیرکانه [ما (گچساران) به همان (و) بین کهگیلویه وبویراحمد راضی هستیم] خوب شناختند!
- استان و به‌خصوص مرکز استان، ادارات و دستگاه‌های آن، مانند معدود کلان‌شهرها، آن‌قدر وسیع، پرجمعیت و پیچیده نیست که مردم بی‌اطلاع باشند از مسائل!
...سال‌هاست مردم می‌بینند که انتصاب‌های خُرد و کلان، استخدام‌های خصوصی و جمعی، بودجه‌های قابل‌توجه، طرح‌های عمرانی و کارخانه‌ها...بیشتر، به چه صورت و مقدار و به کدام جهت می‌رود!
...عموم مردم تا کارکنان دستگاه‌های دولتی، از برنامه‌وبودجه استان گرفته تا آن ساختمان کوچک و پرت‌افتاده کنار شهر، خزانه معین، اطلاع دارند از این مسائل❗
- ...بعد از شش سال، مردم دیگر آن سادگی ناشی از بی‌اطلاعی و تعریف و تمجیدهای تعصبی را ندارند و برایشان تجربه و روشن است که آن (اصطلاح عامیانه) تاجگردون زیرک و با بُرِش، منهای ارتباط سیاسی‌اش با جریان حاکم و ضعف ذاتی و نهادینه‌شده نماینده مرکز استان، چیزی بیشتر از یک نماینده، با ارتباط و عملکرد معمول نخواهد بود!
 
- آقای اصول طلب! نصب این استاندار و مانور بر دیدار عادی با سید باقر موسوی هم در راستای همان زیرکی‌هایی بوده که البته، زمینه‌اش غفلت سایر نمایندگان و برخی فعالین سیاسی و آن دسته از مردمی است که احساساتشان را به حرکت‌های سیاسی شما گره‌زده‌اند! و اِلا کدام همشهری فعال و باهوش است که نداند شما اعتقادی به سید باقر موسوی و زارعی ندارید و یک جوان فعال خوش‌فکر تازه به دوران رسیده را به ایشان ترجیح می‌دهید!
 
- هرچند به‌نوعی این زیرکی‌های شما که دوسَر سود است و خود و همفکران و بخش‌هایی از حوزه انتخابیه‌تان را برخوردار می‌کند، شرف دارد بر آن زیرکی که نهایتش استخدام یا انتقال از یک وزارتخانه به وزارتخانه‌ای دیگر، آزمونش پشت کردن به مردم حوزه انتخابیه و منافعش شخصی است نه عمومی❗
نام شما

آدرس ايميل شما

گچ
Iran, Islamic Republic of
نقد به آقای تاجگردون قطعا هست
اما متعجبم از سایت کبنا نیوز که هیچ چهاچوبی برای سایت خود مشخص نکرده است.... شما این متن بالا را که مطالعه بفرمایید انگار صحبت های یک آدم بسیار عصبانی و نگاه های شخصی مغرضانه را مطالعه میفرمایید .... کاش کلاس کار خود را بالاتر برده و هر مطلب دون از شان و خارج از چهاچوب خبری و نقدی که قابل ارائه می بود بر صفحه نگارش میچرخاندید
سین قاف
Iran, Islamic Republic of
عالی بود جناب علی پور...واقعا من از طرفداران سر سخت تاجگردون بودم و حالا دیگه نظرم ازش برگشته...
منصورابادی
Netherlands
تاجگردون گل سر سبد استان است، لطفا این همه حسود نباشید. حرکت های تاجگردون در تراز اول ملی و منافع و مصالح عمومی صورت می گیرد هر چند که از این حرکت ها هم ممکن است افرادی هم بصورت شخصی برخوردار شوند به واسطه توانمندی های خودشان.
این برچسپ زدن ها جر اینکه حقارت و عجز شما در مقابل تاجگردون را به نمایش می گذارد چیز دیگری عایدتان نخواهد کرد.
تاجگردون نه بع بع و چع چع کسی نیاز دارد و نه اه و ناله کردن های امثال شما تاثیری در اراده اش خواهد گذاشت. هدف ایشان توسعه استان و شهرستان های گچساران و باشت است که دارند ایشان نقشه راه ترسیمی خودش را به درستی طی می کند.
مهدی از شهر بهبهان
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام خواهشن اینقدر نمک نشناس نباشید.ما مردم بهبهان آرزوی همچون نماینده ای چون دکتر تاجگردون رو داریم.
دکتر
Iran, Islamic Republic of
احسنت به قلم تان جناب علی پور حقیقت رو خوب نوشتی
انده
Iran, Islamic Republic of
چه یادداشت بی مفهومی بی خودت متوجه شدی چی نوشتی بی سواد
Iran, Islamic Republic of
افرین اقای علی پور این تنها یک مورد از دور زدنهای اقای تاجگردون به اصلاح طلبان واصول گرایان است
کلانتری
Iran, Islamic Republic of
این روزا کار به جایی رسیده که هر گمنامی هم در مورد اسطوره کشور مانند تاجگردون ..د...
مقیمی
Iran, Islamic Republic of
خیلی متاسفم که رسانه های ماکه دم ازفرهنگ میزنند عاملی برای ایجادتنش واختلافات قومی قبیله ای قضاوت های برخواسته ازعصبیت هاوتندرویهای بی پایه وغیرمنطقی شده انداگراقای تاجگردون درکارشان فعال وپی گیروموفق باشند آیااین باعث عدم موفقیت دونماینده دیگردررسیدگی به حوزه انتخابیشان می شود?بهتراست مشکلاتتان رادرعملکرد نماینده ومسائل منطقه خودتان پیگیری کنید وتسلسم حسادت هاواحساسات احمقانه نشوید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر و مادرت را رحمت کند که به حق گفتی
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
/ . حسود هرگز نیاسود .
شهریار جمالی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون ..در حال جمع اوری ..
میراث گچساران
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون یک شخصیت ملی است و مایه افتخار استان و این گونه . در مورد ایشان مطلب نوشتن از محبوبیت ایشان کم که نمیکند هسچ بلکه ادب وشخصیت ..
آراد
Iran, Islamic Republic of
واقعا از سایت کبنا تعجب دارم که به خود اجازه می دهد بر علیه شیر مرد زر زال اینگونه صحبت کند استان ما تا ابد چنین شخصیتی را تجربه نکرده و نخواهد کرد درود بر دکتر مرد عمل وسازندگی همین حسادت ما باعث انزوا شدن وبه قهقرا رفتن ما ودیار ما می شوند نکنین این کارها را.
خان
Iran, Islamic Republic of
بابا برو تفکرتو ترمیمش کن . حیف دکترتاچگردون که تو این استان هست, بخدا حیف
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خود..ه کردی با این ...
دلاوری
Iran, Islamic Republic of
نوشته .. است,بین شهرهای استان مرزبندی قومی وقبیله ای نکن..
جنت مكان خلد اشيان
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
عالى بود
دوست پیمان
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون بزرگتر از این حرفهاست که دچار مسائل پیش پا افتاده و حاشیه ای بشود و نگاه ملی خود را قربانی اختلاف افکنیهای بچه گانه امثال شما کند.دست از این تفرقه افکنیها بردارید وبگذارید این استان چند صباحی روی پیشرفت و ارامش رو ببیند
روشن
Iran, Islamic Republic of
جای تعجب و البته تامل است که بعضی ها روشنگری و نقد صریح را عصبیت و قوم گرایی می دانند و مانند دولت مردان مطبوع شان بی سوادی معرفی می کنند !
این اشخاص محترم یا متن و موضوع را با دقت و تامل نمی خوانند و یا تعصبی قضاوت می کنند ، یعنی همان اشکالی که به نگارنده می گیرند !
بنده دو سه بار مطالعه کردم... بله خیلی صریح و بی پرده است اما اگر خواننده دقت کافی داشته باشد و البته فارغ از وابستگی ها و تعصبات ، هر کدام از سه نماینده محترم را به تناسب سوابق رفتارها و عملکردشان نقد کرده است...
بی ریا
Italy
تا کور شود هرانکه نتوان دید،تابوده این د.. ها بوده.خداوند ایشون رو .کرده فعلا
همشهری
Romania
واقعا حرف خوبی زدی حنا رنگ ندارن وقتی با پیمانکاران زد و بند میشه وقتی فامیل بازی میشه وقتی تفرقه افکنی میشه وقتی جوانان بیکارند وقتی مدیران کم سواد در راس هستند وقتی بعدچند سال کارخانه ای افتتاح نشده وقتی ایشان خودش استوره حساب ممی‌کنه ولی مردم فقیر فقط منتظر تغییر هستند ان‌شاءالله خدایی هست
گچساران
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همینطور است و حنای ایشان دیگر رنگی ندارد.خدا میداند خانواده بنده چه خدمتهایی در حق این آقا در انتخابات گذشته انجام دادند ولی افسوس .بهرحال اشتباه کردیم و دگر بار اشتباه نخواهیم کرد.آقای تاجگردون شما که میفرمودی جوانان بیکار گچساران فقط چشمشان به شرکت نفت دوخته شده خدا وکیلی چند نفر از نور چشمی هاتون رو معرفی کردید به شرکت نفت و مشغول بکار شدن .چرا اونها نرفتن کارگری روزمزد کار کنند؟
لیشتر وخیراباد
Iran, Islamic Republic of
اقا گجساران هم هیجی نداره.از بیرونش مردم میسوزونه از داخل خودمونه.تاج گردون فقط برای عده ای خوب بود مخصوصا بستگان خودش.تاج گردون بازم میای ا..این خط این نشون
Iran, Islamic Republic of
متن بسیار زیبایی بود
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقای علی پورکاملا درست وبجافرمودند واقعا تعصبات ناسیونالیستی دررفتارسیاسی . کاملا مشهوده
وتبعیضی که درخصوص تخصیص بودجه ها وتقسیم قدرت درسطح استان ودرحق بقیه شهرستانها شده برهیج
عقل سلیمی پوشیده نیست واین..ن کهگیلویه ویاسوج داره تواستان یکه تازی میکنه .
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
سلام برمردم ایران وشهرم جناب اقای تاجگردون جوانان اصلاح طلب واقعی حوزه انتخابی شما استارت عبورازشماراچندماه ای است که زده شده است ریش وقیچی تا اسفند۹۸دست شماست این دوسال هرجورکه باشد میگذرشماقول هایی که دادیدبه کدام یک عمل کردید فقط جواب این سوال رابدهید دریاچه مصنوعی گچسارن کی کلنگ خورده وکی قراره افتتاح بشه زمان ساخت یک پارک حاشیه ای مگرچقدرهزینه مبخواهدوچقدرزمان که هنوزبعد ازگذشت شش سال ازدوران شما هنوزبه پیشرفت ۴۰درصدهم نرسیده
سادات
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون همینکه با نفوذش و البته لیاقتش خودش تنها داره این استانو میچرخونه باید بش افتخار کرد. حسادتی که...بهش دارن واسه ما لذت بخشه. یعنی ارزوتون بود نمیاینده هاتون یکی مثل که نه شبیه تاجگردون بود
داود
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون باید بدونه ک مردم گچساران ... تو لباس...درور بر جناب اقای علیپور ناز شصتت
میراث گچساران
Iran, Islamic Republic of
بهتره از اقای پاد رئیس ابفای گچساران (دامادتون) خدمات ارزنده دکتر تاجگردون رو جویا شد!!!!!!!!!!!
هیچ نماینده ای در طول تاریخ گچساران بهتر از دکتر تاجگردون به این شهرستان خدمت نکرده
همشهری
هم متاسفم برای گرداننده گان سایت که هر .. رو تو سایتشون وارد می کنند و هم واسه .. افکارشون بلند میشه و اینو بدون تاجگردون با این مسایل خرابشدنی نیست انسان تا بزرگ نباشه بدخواه نداره تاریخ اینو ثابت کرده .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بیشتر مردم شهرستان های باشت از عملکرد مدیران ناراضی اند .در راس آن ها اصلاح طلبان هستند که هیچ توجهی به آن ها نشده است .قطعا در انتخاب خود تجدید نظر میکنیم.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بیشتر مردم شهرستان باشت از عملکرد مدیران ناراضی اند .در راس آن ها اصلاح طلبان هستند که هیچ توجهی به آن ها نشده است .قطعا در انتخاب خود تجدید نظر میکنیم.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
هر که در انتخاب استاندار دخیل بوده گذشت ولی آقایون نماینده ترا به شیر دیتو آشنا بازینه کنار بنیت و مدیرل با لیاقت برای ادارات بزارین و یه پدر بیامرزی سی ختو درست کنید
بهزاد هاشمی کو ه سرک
Iran, Islamic Republic of
این غوغا سالاریها موقتی هستند ناراحت نباشید.همشهری
شبکه بیهداشت گچساران
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی و به جا بود
کاش بیشتر از این توضیح می دادید !
کاش موضوعات مختلفی که به آنها اشاره کرده اید ، را بیشتر می شکافتید !
Iran, Islamic Republic of
میرشکارایران بالاتر از این انتقادهای بی اساس و بی مفهومه
پیمان
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اشتباهش اینه ک مدیران ناکارامد و بی تدبیر بکارگرفته،وگرنه انسان شریفی هستن
امین محمدپور
United States
تمام انتسابات آقای تاجگردون با توجه به عملکرد ایشان در استان بی پایه واساس بوده وندانم کاریها ی ایشلن باعث نابودی استان میشود.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
مرحبا و احسنت اقای علی پور بدترین دیدگاه اینه که مردم رو نفهم ببینی ا.. حتی بچه های کوچیک هم میدونند .. نکنید شما فقط دنبال منافع خودتون تا به امروز بوده اید
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا حنای تاجگردون از قبل پر رنگ تر شده است.
Romania
امن تعصبی صحبت نمی کنم ولی تلفظ کهگیلویه وبویراحمد آنقدرسخت وسنگین است که نه تنهاکوچکترهابلکه بزرگترهاهم نمی تونندندفظ صحیحی داشنه باشندآقاچه اشکال داره گه یه اسم بهتروزیبانری مامندزاگرس امتخاب کنیم نام استان کرمانشاه قبلاباختران بودکه تغیرش دادند آقایه مقدارهم منصفانه سخن بگوییم من همفکرآقای تاچگردون نیستم ومنتقدهم هستم اماتاجگردون سهم بودجه استان رادرکشورافزایش داده واین بودجه سهم همه شه سنانهاافزایش پیداکرده.اقا۷۰درصدمر دم گچساران یه زند
گی معمولی دارندوبامشکلات دست وپنجه نرم میکنندفکرنکنیدتوگچساران غوغاشده.ولی انصاف داشته باشبم که تلاش تاجگردون درمجلس وکلادرسطح کشوربرای همه استان مفیداست.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اقای .. اگه بهت پست میداد که این نظرت نبود . دنبال پست بودی موفق نشدی آقای تاجگردون خوب شناختت ...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاجگردون مدیران ضعیف نه با تدبیر سازگاره ونه امید.اینها زحمات شما رو هدر میدن.کجای دنیا یه مرکز دخترانه معاون مرد داره!!!!!
مهمان
Iran, Islamic Republic of
متن خوبی است. بخشی از واقعیت را گفته اند.درود و درود.
مردان ملی با این آقایان فرق دارند، آن ها در فکر مردم هستند و برایشان فرق ندارد که اهل کدام استان یا روستا یا شهر باشند. اندیشه ای بارور دارند و نیتی پاک. و عدالت و انصاف را در امور رعایت می کنند. دنبال مال اندوزی و فخر فروشی و تفنگ بازی نیستند. آن ها دغدغه مردم را داند.
لیشتر
Iran, Islamic Republic of
مرحبا عالی گفین...انشاالله همه مردم استان بیذار بشن
لیشتر
Iran, Islamic Republic of
مرحبا عالی گفتین...انشاالله همه مردم استان بیدار بشن
حامی حاج غلام
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز رو حرفات بیشتر فک کن جوانان باشت گچساران پشت حاج غلام رو خالی نمیکنن
امير
Netherlands
من لر نیستم ولی باید اقرار کنم با.. تاجگردون در برنامه وبودجه فارس دیدم دیگه روی ........به نظر من این آقایون تاجگردون فقط به فکر خودشون ودور و اطرافیاشونن.....
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1