تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۲۷۵۹۳۱

نماینده ولی‌فقیه لرستان خطاب به «خادمی»؛ خط قرمز ما وحدت است / همه با خادمی همکاری کنند

۲
۰
کبنا ؛ 
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد تاکید کرد: خط قرمز ما در لرستان وحدت است و همکاری همه رمز موفقیت برای استاندار جدید خواهد بود.
به گزارش کبنا، آیت الله سید احمد میرعمادی عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان در سخنانی با بیان اینکه در آستانه دو مناسبت بسیار مهم و ارزشمند قرار داریم، که آنها ماه محرم ماه سوگواری سالار شهیدان و هفته دفاع مقدس است اظهار داشت: آنچه که در نظام اسلامی داریم برخواسته از ماه محرم و دفاع مقدس است.
مدیریت کارآمد همراه با سعه صدر است
وی با بیان اینکه خداند متعال در قرآن برای موفقیت و پیروزی در هر امری و غلبه بر همه مشکلات دستور داده است که از دو چیز یعنی نماز و صبر کمک بگیریم گفت: پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی کار بسیار سنگینی است و برای موفقیت در امر پذیرش مسئولیت باید از خدا استمداد کنیم.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه برای موفقیت در مسئولیت باید به خدا توکل کنیم و از نیروی درونی و بیرونی کمک بگیریم ادامه داد: نیروی درونی که به ما قوت می دهد مسئله روحیه صبر، استقامت و انقلابی است و نیروی بیرونی که به ما کمک می کند مسئله نماز است.
آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه نماز ارتباط انسان با خدا است و هرکس رابطه اش را با خدا اصلاح کند خدا رابطه او را با مردم اصلاح می کند گفت: از این رو در سیره امام علی(ع) است که ایشان در امر حکومت هرگاه به مشکلی برمی خوردند نماز می خواندند و از نماز کمک می گرفتند.
وی با تاکید بر اینکه مدیریت کارآمد مدیریتی است که با سعه صدر و تحمل مشکلات باشد و بتواند راه را باز کند تصری کرد: نظام اسلامی نظام مقدسی است و اهداف اش مقدس است.

وحدت استان خط قرمز ما است
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف مقدس باید ابزار مقدس را استفاده کنیم که این ابزار نماز و صبر است، همان چیزی که رهبر انقلاب بارها بر آن تاکید کردند افزود: داشتن روحیه مقاومت و انقلابی بسیار مهم است و تجربه ثابت کرده است و عقل حکم می کند برای پیشرفت هر جامعه ای باید وحدت، همبستگی و انسجام وجود داشته باشد.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه اگر مشاهده می کنیم لرستان پیشرفت هایی در چندسال اخیر داشته ولو نسبی، به برکت انسجام، متحد بودن و یک هدف را دنبال کردن بوده است تصریح کرد: وحدت استان خط قرمز ما است و انسجام مردم برای ما بسیار مهم است.
وی با تاکید بر اینکه اختلاف و تفرقه خسارت شدیدی به بار خواهد آورد گفت: همانطور که رئیس جمهور در جلسه هیت دولت گفتند باید از افراط و تفریط پرهیز شود چرا که همیشه جامعه از افراط و تفریط ضربه خورده است و مشی صحیح مشی اعتدال است.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه انتظار این است که وحدت و یکپارچگی در استان حفظ شود گفت: استاندار سابق لرستان یک شخصیت دوست داشتنی است، شخصیت فردی ایشان یک انسان متدین، متواضع و خوش اخلاقی است و اخلاق حسنه ایشان در برخوردها و معاشرت ها برای همه آشکار بوده است.

مدیریت برای خدمت کردن است
وی با بیان اینکه ایشان یک انسان توانمند و کارآمد است و در این مدت با مدیریت جهادی تلاش کرده است گفت: ایشان اقتصاد مقاومتی را باور داشت و برای اقتصاد مقاومتی تلاش کرده است و تعامل، حرمت گذاری و برخورد مناسب و صعه صدر از ویژگی های شان است.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه استاندار سابق لرستان با همه مشکلات و تنگناها و گرفتاری هایی که بوده است خدمات ارزشمندی در استان داشته اند تصریح کرد: اما در راستای پیشرفت استان قدم های خوبی برداشتند.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه استاندار سابق لرستان کارنامه قابل قبول و قابل تحسینی در لرستان داشتند گفت: مردم لرستان مردم قدرشناسی هستند و فراموش نمی کنند کارهایی که شخصی برای شان انجام داده است و امیدواریم در مسئولیت جدید از ایشان استفاده شود.
وی با تاکید بر اینکه مدیریت برای خدمت کردن است و یقینا نگاهی که دولت روحانی نسبت به لرستان دارد و اینکه لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی مطرح شد بار سنگینی است که بخشی انجام شده و بخشی که باید انجام شود با همت بلند و توانمندی استاندارجدید به کار گرفته خواهد شد افزود: همکاری همه رمز موفقیت برای استاندار جدید خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه بودن در میان مردم ولایتمدار لرستان افتخار است و انسان احساس راحتی و آرامش می کند چون ایثار، گذشت، فداکاری، همکاری و روحیه بزرگ منشی مردم آدم را وادار می کند شبانه روز به آنها خدمت شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
برادرقلندری جمال انصاری نورآبادی رییس تعزیرات کشورشده.هت طلاع
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
..م به مردم لرستان با این انتصاب ا... در استان ما بود بعد یک سال از اقوام خودش استفاده میکنه برای استخدام های دولتی این خط و اینم نشون
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1