تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۲۷۵۹۰۴

جوابیه‌ی‌؛ وامصیبتا برای موکلینی که شما وکیلشان باشید

۴۸
۰
کبنا ؛کبیر حقگو
در پی درج یادداشتی از دکتر علی مندنی‌پور با عنوان (وامصیبتا اگر دو نماینده استان از انتصاب استاندار بی‌خبر بودند)[کلیک کنید] لازم است چند نکته‌ای را یادآوری کنیم.
اول اینکه جناب دکتر که ظاهرا وکیل خوبی هم هستند با استناد به شایعات فضای مجازی فریاد وامصیبتا برای دو نماینده خدوم و پرتلاش مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی سر داده است که در واکنش به این عمل آقای وکیل باید با ابراز تأسف به وی بگوییم که اگر از موکلین‌تان در دادگاه‌ها هم بر اساس چنین اسناد واهی و شایعه‌ پراکنی‌ها دفاع می‌کنید "وامصیبتا برای موکلینی که شما وکیلشان هستید".
جناب آقای وکیل نمی‌دانم تا چه اندازه در بین مردم شهرستان محل تولدتان حاضر شده‌اید و آخرین باری که به روستاهای شهرستان‌های بویراحمد و دنا سفر کرده‌اید چه زمانی بوده است، اما اگر گمان کنیم که شما حداقل به یکی از نزدیک‌ترین روستاهای شهر یاسوج یعنی امامزاده مختار سفر کرده باشید برکات سرسبزی اراضی کشاورزی و کشت محصولات مختلف در این روستاها که اشتغال همراه با نشاط و امید را به همراه داشته به خوبی دیده باشید.
با گذری به برخی مناطق شهرستان‌های بویراحمد و دنا خواهید دید که غلام‌محمد زارعی بر خلاف برخی نماینده‌های ادوار گذشته که بیشتر به فکر تشکیل جلسات سیاسی اربابان پایتخت‌نشین خود در استان بودند، بدون هیاهوی سیاسی فقط و فقط به فکر خدمت بی‌منت و تغییر سیمای محروم و سیاست‌زده روستاهای شهرستان‌ها ی بویراحمد و دنا بوده است.
گمان کنم دوستان هم‌طیف شما که زاده شهرستان‌های بویراحمد و دنا هستند به خوبی می‌دانند که شب‌نامه‌هایی که همواره در گذشته در جهت تخریب فرزندان این استان نوشته شده و به تهران ارسال می‌شد در زمان نمایندگی حاج زارعی جمع‌آوری و پست‌های مدیریتی کشور جای این شب‌نامه‌های تخریبی را گرفت.
نگاهی اجمالی به تغییر سیمای شهرستان‌های بویراحمد و دنا در طی سال‌های اخیر نشان می‌دهد که حاج زارعی با قدرت تعامل و تدبیری که داشته هم در انتصاب مدیریت اجرایی استان به خوبی نقش ایفا کرده و هم توانسته حق فرزندان شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود را در کشور بگیرد.
غلام‌محمد زارعی علاوه بر اینکه شهرستان‌های بویراحمد و دنا را به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرده، توانسته است آرامش سیاسی را نیز برای مردم دیارش به ارمغان بیاورد و شمار قربانی‌های بازی‌های سیاسی را در این شهرستان به صفر برساند.
راستی جناب دکتر! من جای شما بودم این بار در یادداشتی نه به عنوان وکیلی که به شایعات فضای مجازی اکتفا می‌کند، بلکه به عنوان یک شهروند قضاوت کرده و به امیرکبیر بویراحمد و دنا خسته نباشید می‌گفتم.
لازم است خدمت شما عرض کنم انتخاب استاندار جدید با تصیم هر سه نماینده صورت گرفته و نظر این دو نماینده مد نظر شما بسیار مهم و اساسی بوده است.
ان‌شاءالله به زودی با تغییرات وسیع و انتصاب مدیریت‌های جوان در استان و رشد فرزندان استان در سطح ملی، تعامل و شایستگی‌های این دو نماینده عزیز به خوبی برای همه مردم سرافراز کهگیلویه و بویراحمد هویدا می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
این نامه رو کی برات نوشته
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای حقگو متاسفم براتون.دکتر مندنی پور جز حقیقت چیزی نگفته
ناله
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بابا خودتو مسخره کردیه
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درسته که دکتر مندنی پور بیشتر نگران خودشه که نیروهاش به همین زودی حذف می شوند . اما واقعیت ۲ نماینده دیگر که شک نکن ./
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
تغاری بشکند ماستی بریزد جهان گردد به کام کاسه لیسان
تقی
Iran, Islamic Republic of
هر کی میاد به نماینده مخصوصا بویراحمد انتقاد کنه تا شما با اسم هایه جعلی میخوایید خفش کنید کاملا درست میگن استاندار رو اقایه تاجگردون آوردن
احسان جهانبازیان
Iran, Islamic Republic of
درود بر قلم روان و بدون حاشیه شما
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مگه بویراحمد نماینده داره آقای نویسنده گمنام ؟
تقی
Iran, Islamic Republic of
کرو زارع روحش هم خبر نداشت تاجگردون چون در مجلس نهم احمدی کمکش کرد رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بشه الان براش جبران کرد /ای بهشتی که زارع من بیراحمد درست کرده کوچنه / ضمنا به یه کبیر عقلی بگو متن دکتر مندنی پور را برات تفسیر کنه سی تو سنگینه
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
تغییر استاندار تامین خوراک خبری برای سایت کبنا نیوز
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
پمپاژ مختار در سال ۸۵ شروع شد به اسم زارعی تمومش نکن. تازه بخش خصوصی تمامش کرد.
شما دجار..که کارهای عادی و وظایف دولت را به حساب زارعی ثبت کرده اید.
حیف دکتر مندنی پور که کسی .. انتقاد..
لوداب قهرمان
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز که این نوشته را ارسال فرمودین. شما اول به جنس حرفهای دکتر توجه بفرما
ایشان از مقوله دیگر حرف زدن. یک جامعه شناس وظایف یک نماینده در معادلات سیاسی و تعیین سرنوشت استان را نوشتند و از ضعف و ناتوانی نمایندها در این خصوص.
شما برداشتین یک مشت مطالب بی ربط و کارهایی که سروعش قبل از زارعی بوده و در دوزه ۵ ساله زارعی ناتمام مانده را به رخ کشیدین.

شما اول خوب بخون دکتر چی گفتن. معلومه متوجه نشدی حرف دکتر چی بوده. مشکل شما همینه. اونایی که متوجه شدن خودشون میدونن دکتر واقعیت را گفته و نایی برای حواب دادن ندارن.
بازم میگم جوابت نشون میده خوب متوجه نشدی. بازم متن آقای دکتر بخوان و بازم بخوان
علی
Iran, Islamic Republic of
زارع به درد نماینده بویراحمد نمیخوره / خنثی .خدا وکیلی چطو روتون میشه بگین زارع .
علی
Iran, Islamic Republic of
زارع ادم منفعلی هست .
علی حیدری
Iran, Islamic Republic of
دکتر مندنی پور افتخار استانمون هست .زارع //با این رفتارش
کارشناس بیماریها
Iran, Islamic Republic of
هر تصمیمی یا انتصابی در استان بخواد صورت بگیره آقای ت. نظر میدن اینو همه میدون زیاد .. را به سینه نزن نمیخواد با ...د چیزی است که مردم خود به عینه شاهدن
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
آقای ماندنی پور شما بی انصافی کردین و بدون اطلاع در جهت تخریب اقای زارع و هاشمی قدم بر داستین در ضمن استاندار شب قبلمهمان زارعیدبودن و چند روز جلوتر توییتر ایشون خبر انتصاب این استاندار رو زده بود. راستی اقای ماندنی پور تخریب یک عمل غیر فرهنگی و ناشایست هستم متاسفم
تحلیل متن
Iran, Islamic Republic of
آقای کبیر حقگو دفاع شما آنچنان کودکانه و بدون استناد می باشد که قابلیت نقد ندارد اولاً نما.. را خیلی.. آورده است دوماً در دوره حاکمیت نمایندگان قب...ا توسط طیف همفکر..ا علیه مسئولین قبلی به مرکز ارسال می شد و لی در دوران حاکمیت شما طیف مخالف شما دست به شب نامه نویسی نمی زنند. سوماً آقای دکتر احمدی هم در سازمان برنامه بودجه و هم در کمیسیون بودجه مجلس معاون دکتر تاجگردون بوده و نماینده نظر شما در روز آخر خبر دار شدند و اطلاعی از انتصاب ایشان نداشتند.
لر
Iran, Islamic Republic of
عالی جناب متن شما نوعی غرض ورزی نسبت به دکتر هستش چون واقعیتو گفته.آقای هاشمی مگه دو روز قبل از انتصاب استاندار جدید اعلام نکردن اقای خادمی تغییر نمیکنه. این خودش نوعی بی اطلاعی نیست؟قرار نیست امروز ودیروز ما مثل هم باشه که میفرمایید چهره دیروز وامروز یاسوج باهم فرق دارن. درثانی برگزدید متن جناب دکتر رو دوباره مطالعه بفرمایید.سینه چاک آقای زارعی هستید درست ولی متن منطقی به دور از غرض از بنویسید.
کوروش
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز سینه چاک،
جناب حق گو؛ سلام.
از این همه اظهار ارادت و سنگ به سینه زدن برای نماینده ی بویراحمد هم متاسف خوردم و هم تعجب کردم.
دوست گرامی، در مورد. سیاسی آقای زارع در برابر آقای تاجگردون جای شبهه ای باقی نمانده است و متعجب هستم که ضعف سیاسی نماینده به اصطلاح ..!! چگونه برای شما و امثال شما همچنان در پی توجیه عملکرد ضعف های پی در پی آقای زارع هستید و بنده متعجبم که چگونه به خود اجازه میدهید در مقابل شخصیت آگاه و مردمی چون جناب دکتر مندنی پور که از مفاخر و بزرگان سیاسی استان هستد اجازه فرستادن جوابیه!!! بخود داده اید.
خداوند به مردم بزرگ شهرستان بویراحمد و دنا صبر عطا بفرماید.
خسرو
Iran, Islamic Republic of
راستش چقدر پول گرفتی این نوشتی
خسرو
Iran, Islamic Republic of
برادردکترمندنی پوربزرگ مردی است که گرد.ن های شما بردامن فرهیختگی اونخواهدنشست ۲امیرکبیرشما ..ارمغانش چه بوده که مردم نمیبینند شب نامه هاهم کار...ودآلان همه کاره ایدبرعلیه چه کسی میخواهیدبنویسید۳این تکیه کلام ..که استان کارگاه عمرانی شده دیگرحنایی ندارد
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
زارع خودشو مسخره کرده
Iran, Islamic Republic of
تفکر من سنخیتی با مندنی رو نداره ولی خدایی چطوری روت میشه از یک آدم طایفه گرای .. دفاع کنی؟ حیف عنوان ر...
شهریکپارچه
Iran, Islamic Republic of
تابخری که تغییرات انجام بشه حتما به خوت قول دادن
همکار
Iran, Islamic Republic of
جناب کبیر.شگا هم تشریف ببرید جها د کشاورزی ببینید ایستگاه پمپاژ مختار در چه دولتی ونمایندگی چه کسی ساخته شده است.بعدا تفسیر وتمجید کنید
همکار
Iran, Islamic Republic of
برادر چه کارگاه عمرانی که هنوز یه پل نتونسته تو پنج سال نماینده بودن تکمیل کنه، چندتا مدیرکل یا معون مدیرکل که قدرت داشته باشن بهشون ظلم نشه یا از خودشون دفاع کنن گذاشته،
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سیاست تاجگردون تفرقه بینداز و حکومت کن
وکیل
Romania
درحدی نیستی که از دکتر مندنی پور انتقاد کنی
امین
Iran, Islamic Republic of
حرف حق تلخه تاجگردون بهشون بهایی نداده دولت فقط تاج را می شناسه ولا غیر می خواهی پذیر می خواهی نپذیر
کامران
Iran, Islamic Republic of
بیانی احساسی و به دور از منطق بود ، دکتر مندنی پور انسان حقکرا و وارسته ای است .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اخی وبختم که بویراحمدخوابه هیچی وبارش نیست.........
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی حضور زارع به عنوان نماینده این مردم رشید///
saeed
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای بسی تاسف هست که افرادی در این سطح عباراتی سخیف و احساسی رو در قبال اندیشمند بزرگ دیارمان جناب دکتر مندنی پور بیان می کنند؛از مسوولین سایت کبنا انتظار میره که در نشر مطالب دقت و وسواس بیشتری به خرج بدهند و از انتشار متونی از این دست خودداری کنند.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
یعنی شک داری که استاندار را تاجگردون آورده و زارعی و هاشمی روز آخر خبردار شدن؟ تا روز آخر روح این دو نماینده از استانداری احمدی خبر نداشت. شک نکن که احمدی را فقط تاآورده و تغییرات هم بدستور تاج انجام میگیره و دوتا پست بدرد نخور هم نصیب نیروهای زارعی و هاشمی میشه. دیگه از این بیشتر چی میخوان؟
محسن. ..ی
Iran, Islamic Republic of
جناب حقگو! وامصیبتا به ناحق گفتن شما. ما در مقاله ای قبلا گفتیم که تاج گردون مدیران را انتخاب میکنند وافتخار نماینده ما این است که در جلسه معارفه حضور دارد..جناب دکتر هدایت خواه حق بزرگی بر گردن جناب زارع دارند. امید است دوره آینده آقای هدایت خواه کاندید نشوند تا جناب زارع نماینده نشود. آیا میدانید دکتر مندنی پور رییس کانون وکلای کشور بوده اند؟ پس نام ایشان افتخار کشور است ووو. ...وامصیبتا که از همه خبر ها بی خبری و ارز قلم می بری
محسن. ..ی
Iran, Islamic Republic of
جناب حقگو! وامصیبتا به ناحق گفتن شما. ما در مقاله ای قبلا گفتیم که تاج گردون مدیران را انتخاب میکنند وافتخار نماینده ما این است که در جلسه معارفه حضور دارد..جناب دکتر هدایت خواه حق بزرگی بر گردن جناب زارع دارند. امید است دوره آینده آقای هدایت خواه کاندید نشوند تا جناب زارع نماینده نشود. آیا میدانید دکتر مندنی پور رییس کانون وکلای کشور بوده اند؟ پس نام ایشان افتخار کشور است ووو. ...وامصیبتا که از همه خبر ها بی خبری و ارز قلم را می بری
فتاحی
Iran, Islamic Republic of
حالا که نویسنده مشخص نیست ،لااقل بگید پول این جوابیه رو کی میده ،بابا ما هم میخواهیم چرت وپرت بنویسیم وپول بگیریم ،وضع جیب خرابه میفهمی خررررررررابه
چپ
برادر گیر ناحقگوسلام. صحت خواب بیدار شو افتاب در وسط اسمان است .
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
انصافا زارعی بویراحمد را گلستان کرده
مارگون
Iran, Islamic Republic of
احسنت
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج عدل
بسیجی اصلاح طلب
کی اومده در مورد دکتر مندنی پور قضاوت کرده ! ای قلم ها بکشنید وای کاغذ ها بسوزید که دست همه کس می افتید !!!
محسن. ..ی
Iran, Islamic Republic of
ز کجا نوشته ای نوشتنت بهر چه بود
به کجا می روی ای دوست نبر ارز قلم
روشن
Iran, Islamic Republic of
امیر کبیر بویراحمد و دنا ؟ !!!!!!!!!!
کریم
Iran, Islamic Republic of
...نیست والا باید بره بلی جمع کنه
علیرضا حسین زاده خلف آباد
Iran, Islamic Republic of
اگر آقای وکیل تان ب فکر مردم بویراحمد و دنا بود که تشریف میاوردن در استان و از نزدیک درد و رنج مردم رو میدیدن!!!!
جنابتان از کجا میداند که مازه لیز چه دردی دارد؟؟؟؟ آقای وکیلتان چشم دیدن خدمت بی منت مرد خستگی ناپذیر دیارم که عمق محرومیت را در دورافتاده ترین نقاط شهرستانهای بویراحمد و دنا را نشانه گرفته را ندارند!!!!
راستی جناب وکیلتان آخرین مرتبه ای ک. وکالت مجلس را داشت چند رای آورد؟؟؟
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1