تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۲۷۵۸۸۰

حاشیه ها و تصاویر نشست روسای هیئت ها با مدیرکل ورزش استان از اعتراض پیشکسوتان ورزش چرام تا انتقاد تند رئیس هیات فوتبال از دخالت مدیر ورزش و جوانان چرام/ناامیدی ورزشکاران(+تصاویر)

۱۴
۰
کبنا ؛به گزارش کبنااسپورت از چرام,نشست روسای هئیت های ورزشی چرام با مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مجالی بود تا دغدغه ها و نارضایتی خود را از وضعیت موجود ورزش چرام و زیرساخت ها و نحوه مدیریت أن رودرو با مدیرکل بیان کنند.
در ابتدای این نشست فرج الله کاظم پور پیشکسوت ورزش و رئیس سابق هیات فوتبال و والیبال چرام خطاب به مدیرکل گفت:بعداز سالها وقتی نگاهی به تربیت بدنی چرام کنیم ساختار درستی نمی بینیم.

وی افزود:ظلمی که به ورزش چرام می شود اینکه از سالهای دور با ۱نیرو دارد و همینطور ادامه دارد و با وضعیت موجود ورزش چرام پیشرفتی ندارد.
کاظم پور با بیان اینکه ننگ است که یک شهرستان خوابگاه ورزشی نداشته باشد تصریح کرد:هنگام ورود تیم های فوتبال در مسابقات کشوری به چرام این تیم ها مجبور بودند که در شهرستان های مجاور اسکان داده شوند.
پیشکسوت ورزش چرام با اشاره به استادیوم ورزشی فوتبال چرام گفت:این استادیوم بعداز یک بار چمن پاشیدن به امان خدا رها شد و هنوز سیستم آبیاری آن سنتی است.
کاظم پور گفت:این استادیوم وضع نابسامانی دارد و هیات فوتبال از نظر مالی و درآمد واقعا ضعیف است.
وی افزود:سالن والیبال از نظر تهویه و کف پوش مشکل دارد که امیدواریم مسئولان نگاه ویژه ای به استعدادهای ورزش چرام داشته باشند.
در ادامه گرامی فر رئیس هیات ورزشی بیماری های خاص چرام که از پیشکسوتان فوتبال چرام است با انتقاد از اینکه همه امکانات و بودجه در یاسوج و گچساران هزینه می شود بیان کرد:شهرستان چرام استعدادهای خوبی در زمینه های ورزشی بخصوص فوتبال دارد که حتی بازیکنان در سطح لیگ برتر و لیگ های ۱و ۲ بودند .

 
وی افزود:باید امکانات به درستی توزیع شود و نبود زیرساخت های ورزشی یکی از مشکلات ورزش چرام است.
گرامیفر با اشاره به نقش پیشکسوتان ورزشی گفت:متاسفانه در استان ما تقدیر از پیشکسوتان ورزشی فقط مختص به چند نفر می باشد و بقیه فراموش شده اند.
پرویزی از هیات کشتی چرام با اشاره به وجود نیروهای با استعداد در این رشته ورزشی گفت:بدلیل بی توجهی به رشته کشتی در چرام این ورزش از سطح اول خود در استان پائین آمده که نیازمند وجود امکانات و تجهیز سالن کشتی می باشد.
 
نائب رئیس هیات فوتبال بانوان و مربی فوتبال با اشاره به بی توجهی به ورزش بانوان گفت:یک ماه با تیم فوتسال بانوان تمرین کردیم که به علت مشکلات مالی حتی در کانال های تلگرامی شهرستان تقاضای کمک نمودیم.

خانم محمدی  با انتقاد از مدیریت ورزش و جوانان شهرستان چرام گفت:علیرغم این همه زحمت و تمرین رئیس اداره ورزش چرام گفتند من ایشان را نمی شناسم.
وی بیان کرد:متاسفانه به علت بی توجهی ورزش و حوانان به رشته بانوان نتوانستیم تیم خود را به مسابقات در بهبهان اعزام کنیم که این امر موجب دلسردی و.نارضایتی ورزشکاران شد.
در ادامه رئیس هیات ورزش های همگانی چرام با انتقاد از اینکه در شهرستان ما استخر میلیاردی احداث کردند اما به درستی نگهداری نمی شود تصریح کرد:به علت عدم نظارت مستاجرین وسایل را خراب یا تجهیزات اصلی را با کهنه و ضعیف عوض می کنند.

فتح الله کاوش اصل گفت:کف پوش سالن های ورزشی به علت برگزاری جلسات ادارات و ورود میز و صندلی ها این کف پوش به مرور خراب می شوند.
وی خواستار توجه مدیرکل ورزش استان به تجهیز و توسعه زیرساخت های ورزشی چرام شد و همچنین پخش ورزش های همگانی این شهرستان از رسانه ملی و حضور شبکه ۳در چرام شد.
اما در این نشست گلایه ها و انتقادشدید رئیس هیات فوتبال چرام از عملکرد بخشایی رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان در ادامه تنش های این دو نفر در چند وقت اخیر قابل توجه بود.
شمس الله بزرگ زاده از پیشکسوتان و رئیس هیات فوتبال چرام خطاب به مدیرکل ورزش استان گفت:رک و پوست کنده بگویم حقیقتا رئیس اداره ورزش و جوانان چرام هیچ گونه تعاملی با با هیات های ورزشی و بخصوص فوتبال ندارد.

بزرگ زاده با اشاره به اینکه بخشایی به صورت خودمحوری عمل می کند تصریح کرد:رئیس ورزش و جوانان چرام در تمامی کارهایی که مربوط به هئیت های ورزشی است دخالت می کند و آن سعه صدر لازم را ندارد.
وی بیان کرد:بدون رودر بایستی بگویم این اداره هیچ برنامه خاصی برای هیات های ورزشی ندارد.
رئیس هیات فوتبال شهرستان چرام با بیان اینکه انتظار کمک از وی نداریم اما وسائل و امکانات هیات خودمان را از ما نگیرد.
وی افزود:این هیات دو چمن ورزشی فوتبال دارد که چمن شماره ۱درآمدی ندارد با توجه به اینکه ۵تیم در لیگ استانی و ۱۱تیم در لیگ شهرستان داریم و چمن وضعیت نامناسبی دارد.
بزرگزاده گفت:از سال ۹۳پول آب و برق ورزشگاه پرداخت نشده و مجبور شدم از جیب خودم هزینه پرداخت کنم تا قطع نشود.
وی با انتقاد از رئیس ورزش و جوانان چرام گفت:ورزشگاه شماره ۲در شهرک چرام که باید در اختیار هیات فوتبال برای درآمدزایی بتشد اما وی این ورزشگاخ را راسأ به مستاجر داده و معلوم نیست این پول کجا هزینه می شود.
وی تاکید کرد :متاسفانه رئیس ورزش و جوانان چرام در ادامه کارشکنی های خود در ورزش چرام حساب بانکی هیات های ورزشی این شهرستان را مسدود نموده که مشکلات زیادی در این خصوص بوجود آمده است.
وی با اشاره به نبود منابع مالی برای هیات فوتبال و از آنطرف هزینه های بالای نگهداری و میزبانی از داوران و تیم های میهمان گفت:باید وضعیت چمن شهرک به عنوان یکی از منابع درآمدی هیات فوتبال چرام مشخص شود.
بزرگ زاده در ادامه با انتقاد از بی توجهی به فوتبال بانوان که هم بازیکن ملی پوش دارند و هم مقام کشوری گفت:در حالیکه خانم جانی نژاد از افتخارات کرزش و فوتبال استان و چرام است اما متاسفانه. اداره ورزش و جوانان چرام هیچگونه توجهی به این بازیکن ملی پوش ندارد و هیات فوتبال مجبور شد لباس ورزشی قرضی از بازار برای ایشان تهیه کنیم.
وی از مدیرکل ورزش و جوانان استان درخواست کرد برای سیستم آبیاری ورزشگاه چرام توجه ویژه ای نمایند.
پوش از مربیان و پیشکسوتان ورزشی چرام گفت:بیشتر مشکلات هیات ها از ساختار نامناسب هیات های ورزشی استان است.

وی با اشاره به استخر شنا شهرک گفت:کدام کار کارشناسی انجام دادند که استخر را در شهرک احداث کنند.
پوش گفت:ورزش استان غده های سرطانی زیادی دارد که نیاز به جراحی دارد.
اما در پایان این نشست از بازیکن ملی پوش فوتسال بانوان کشور تجلیل بعمل آمد که به علت حضور وی در اردوی تیم ملی ,مادر وی لوح تقدیر را دریافت کرد.
مادر رعنا جانی نژاد ضمن تشکر از هیات فوتبال چرام گفت:دختر من در این شرایط سنی ۱۶سالگی مجبور شد به مشهد مقدس و به لیگ برتر کشور برای ادامه فعالیت ورزشی برود.

وی گفت:به ورزش بانوان یک درصد اهمیت بدهید که بچه های ما در این سن ترک دیار نکنند.
براساس این گزارش ,در ادامه دیگر ورزشکاران نکته نظرات خود را با مدیرکل ورزش و جوانان استان مطرح کردند اما علوی در پاسخ به روسای هیات ها گفت:صحبت ها را انجام دهید و مشکلات را بگوئید اما قرار نیست من شق القمر کنم.
تصاویر:

________
گزارش و عکس:علی یاری زاده
نام شما

آدرس ايميل شما

چرام اباد
Europe
والا علاقه مندان ورزش در همه رسته ها نمیدانند با چه زبانی بگویند علی مراد رها کن ورزش چرام رو رها کن
چوب حق
Iran, Islamic Republic of
سلام ، آقای ب...... داره با این روند ، ورزش چرام را به سمت نابودی پیش میبره ، خودمحوری و برخوردهای ارباب رعیتی با ارباب رجوع و عدم تعامل با ورزشکاران و ضعف مدیریتی ایشان ، واضح و غیر قابل انکار هست
ورزش از دست رفته
Iran, Islamic Republic of
والا گچساران بدتر چرام هست عبدلخانی ورباخت من ورزش دورد بر پناهپوری واقعا حیف این ادم
Iran, Islamic Republic of
بزودی ورزش دنا هم همین جور میشود با اومدن معلم دینی و عربی به اداره ورزش سی سخت منتظر تعطیلی و نابودی ورزش دنا باشید
دوست
Iran, Islamic Republic of
بخدا ..... نه برای ورزش و نه برای معلمی در آموزش و پرورش بدرد نمی خورد چون ....... آدم در شهر چرام هست. یه آدم دارای غرور و تکبر و تنها با دوستان سیاسی خود همراه هست و یه ذره در فکر ورزش جوانان چرام نیست .
گچساران
Iran, Islamic Republic of
چرام منبع درامدی نداره. که ورزششو رو حمایت کنه. استان هم که شده فقط یاسوج. بتقی ول ضعف مدیریتی هم سرجای خود
Iran, Islamic Republic of
اووردن نیروی اداره های دیگر برای اداره کردن ورزش اصلن درست نیسه چه معلم دینی عربی بویه چه نیروی استانداری بویه ورزش را خود نیروهای تربیت بدنی باید که اداره و مدیریت بکنند بیشترین ضربه ورزش را اووردن نیرو از اموزش پرورش بهش زده
اکبر
Iran, Islamic Republic of
راست میگه ...مدیره که بودجیی نمیتونه اختصاصا به ...برا جایگاهش ..
Iran, Islamic Republic of
علوی باید با.. ورزش دنا برخورد کند نه اینکه به آنها پست بدهد.
Iran, Islamic Republic of
ورزش آدم دلسوز و ورزشی ایخو.یکی و داد ورزش چروم برسه
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مدیر کل اگه به م ن در سی سخت پست مدیریت بدی به ورزش خیانت کرده ای
عماد
Iran, Islamic Republic of
ورزش استان وضعیت خوبی ندارد ایشان هم بدرد ورزش استان هم نمی خورند برادر علوی تا مدیریت وآبروی خود را از دست نداده ای برو
رضاتوفیقی
Iran, Islamic Republic of
مشکل ورزش ما از پایه ایراد دارد هر وقت تو کلان شهرها پیشرفت دیدید اون موقع از چرام حرف بزنید
هخامنش
Iran, Islamic Republic of
مراکسانی شکستندکه دلم هرگزبه شکستشان راضی نمی شود.وهشتناکه قبل ازمرگ مردن:
کبنانیوز | نماینده دولت اعتدال …
https://www.kebnanews.ir/160489/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa-%d8%a7%d8%b9%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%84/
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1