تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۲۷۵۸۰۰

اولویت‌های کاری استاندار جدید: تفسیرهای آن بر عهده اهل تمیز و تحلیل

۶
۰
کبنا ؛متن ارسالی

اولویت‌های کاری استاندار جدید به نظر نگارنده به شرح زیراست که البته تفسیرهای آن را بر عهده اهل تمیز و تحلیل می‌گذاریم؛

۱- اصل قرار دادن خدا در همه تصمیم گیری‌ها.
۲-احترام به اصل تفکیک قوا و رعایت آن و اجازه ندادن به دیگران جهت دخالت در انتخاب تیم مدیریتی جدید.
۳- تغییر تمامی مدیران شورای اداری و معاونین و مدیران استانداری و دانشگاه‌های استان برای فرصت دادن به دیگران و گردش حلقه مدیریتی در استان.
۴-بر هم زدن تفکر قوم گرایی و فامیل گرایی و جغرافیاگرایی و منطقه گرایی و مستقل تصمیم گیری نمودن شخص استاندار جدید.
۵-تأثیر ناپذیری از نمایندگان مجلس در انتخاب مدیران و کارگزاران استان و معاونین استاندار و برای حفظ حرمت و رعایت نمودن اصل تفکیک قوا.
۶-داشتن برنامه برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد «استاندار جدید برنامه‌های خود را در حوزه‌های مختلف توسعه «راه‌ها، فرهنگی، صنعت، فرودگاه‌ها، بهداشت و درمان، اشتغال و بیکاری، مبارزه با فساد اداری و ... آن‌ها را در اختیار تمامی رسانه‌های استان به صورت مکتوب قرار دهد که به عنوان مثال: شرایط موجود استان در این بخش، این می‌باشد.
و آقای استاندار جدید بعد از ۴ سال شرایط مطلوب خود را اطلاع رسانی نمایند، یعنی سال مهرماه ۹۶ این شرایط موجود می‌باشد و تا سال ۱۴۰۰ این شرایط و چشم انداز را می‌خواهیم ترسیم و تحویل مردم استان بدهیم.
۷-دچار روزمرگی نشدن و جلوگیری از سیاسی کاری.
۸- مبارزه با فامیل گرایی ها و فامیل بازی در مدیریت‌ها و به‌کارگیری نیروها و تلاش برای سلامت اداری و مبارزه با فساد اداری.
۹-دفاع تمام قد از مردم و حق مردم که صاحبان اصلی نظام و انقلاب می‌باشند نه دفاع  از خواسته‌های صاحبان قدرت سیاسی و اقتصادی و محفلی.
۱۰-پالایش تمامی مدیران غیرهمسو و همسو با دولت.
۱۱-مبارزه عملی با فقر و فساد و تبعیض در تمامی حوزه‌های اداری و کاری در استان در همه بخش‌ها.
۱۲- اراده کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان استان و برنامه داشتن مدیران سازمان‌های مرتبط با حوزه کار و اشتغال در استان.
۱۳-حضور و سکونت خانواده محترم آقای استاندار جدید در استان.
۱۴-حضور سرزده و نامحسوس ایشان در تمامی ادارات، سازمان‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و بانک‌ها و نهادهای حمایتی و خدمات رسان در استان.
۱۵- دستور به تمامی مدیران استانی و شهرستانی جهت حذف برخی کارپردازان متخلف و به‌کارگیری کارپردازان پاکدست و سالم و درستکار برای اصلاح بخشی از نظام اداری استان.
۱۶-همه مدیران جدید که آقای استاندار انتخاب می‌نماید از آن‌ها بخواهد که میزان دارایی و سرمایه‌های خود همسر و فرزندان خود را تحویل دستگاه قضایی بدهند.
۱۷-رصد میزان حضور تمامی مدیران استانی و شهرستانی در محل کار و رعایت نظم و و رعایت ساعت حضور واقعی و قانونی در محیط اداری و سازمانی جهت رضایت مندی مردم و ارباب رجوع.
۱۸- آسیب شناسی حاشینه نشینی در محلات شهر یاسوج و حومه و دیگر شهرهای استان توسط تیم کارآمد و کاربلد و دلسوز و کارآمد و مورد وثوق استاندار و ارائه گزارش صادقانه به آقای استاندار جهت برنامه ریزی لازم و مطلوب و اورژانسی.
۱۹-دیدار و سرکشی صادقانه با مردم شهرها و روستاها و بخش‌های استان برای رفع مشکلات آن‌ها نه فقط حضور سمبلیک و نمادین و تبلیغی.
۲۰-جلوگیری از رانت و رانتخواری و رشوه خواری فردی و جمعی در تمامی حوزه‌های سیاسی و اقتصادی و عمرانی و...
۲۱-جلوگیری قاطعانه و صادقانه از سیاسی شدن و سیاسی کاری در حوزه سلامت و درمان مردم و آموزش و پرورش استان.
۲۲-انتقال فضای آموزشی و کلاس‌های درس دانشگاه پیام نور یاسوج از سرآبتاوه به سطح شهر یاسوج به دلایل متعدد.
۲۳- آسیب شناسی و کارشناسی نمودن و ارائه راه حل مشکلات مردم شهر یاسوج و حومه در خصوص مبحث میزان «اجاره مسکن و زمین و ملک در حوزه مسکن در شهر یاسوج».
۲۴- موضوع آب و مدیریت آب و حومه و دیگر شهرهای و روستاهای استان تبدیل به بحران شده است که برای آیندگان برنامه ریزی لازم صورت پذیرد تا نام نیکی از آقای استاندار در یادگار بماند.
۲۵-برنامه ریزی فوری و عملیاتی و کوتاه مدت برای جلوگیری از مهاجرت خاموش روستائیان به شهرهای استان به خصوص یاسوج و حذف جلسات و همایش‌های صوری و گزارش کاری و داشتن برنامه عملیاتی و اورژانسی برای مهاجرت معکوس به روستاها و دعوت از صاحب نظران و استفاده از نظرات آن‌ها در این حوزه.
۲۶- و عملی نمودن این موارد منشوری برای رضایت خدا و خلق خدا و رضایت مندی مردم این استان از مسوولان و دلگرم نمودن آن‌ها برای حمایت بیشتر از مسولین نظام و انقلاب خواهد شد، انشاء الله.
۲۷- و موارد دیگری حتماً و قطعاً وجود دارد که صاحبان قلم و نظر انشاء الله اطلاع رسانی نمایند، جهت توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

هوادار روحانی ویک اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم استاندار جدید باخط بطلان کشیدن براین تفکر که چون باحمایت فلان نماینده آمده با انتخاب مدیران شایسنه از تضییع حقوق دیگرهم استانیها ممانعت بعمل آورد.متاسفانه تاکنون که اینطور بوده ولی بدانید که صبر وحوصله مردم بویراحمد هم حدی دارد.
چه فرقی ایکنه
Iran, Islamic Republic of
مهلی خوش خیالی. ایخواسی یه چی نوشته بویی. ای که گفتی یعنی چه؟
بیکار
Iran, Islamic Republic of
باسلام
آقای استاندار اگر ۴سال شبانه رو ز کار کنید بایک تیم جدید شاید استان رابه حالتی که اقای صابری تحویل داد برسانید توصیه می کنم اولین بازدیدتون رو بگدارید پل سوم بشار همه چیز براتون روشن می شود.کهگیلویه وبویر احمد ۴سال به امان خدا رها بود .
حرف حق(1)
Iran, Islamic Republic of
امید واریم که این ۲۷بند بعداز ۲۷ سال و ۴۳۸۰ روز گذر عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی تحقق یابد .شما راضی ما هم راضی کور شود چشم ناراضی
دنا
Iran, Islamic Republic of
موارد خوبی است اگه به نصف ان ها هم عمل کند استان بهشت می شود ولی خواهید دید بیشتر معاونان استانداری و مدیر کل از گچساران خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
عالی بود
درود بر قلمت
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1