تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب : ۲۷۵۷۲۱

استاندار جدید اقتصاد بیمار و سرطانی کهگیلویه و بویراحمد را جراحی کند

۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛مالک آهنگ در مطلبی خطاب به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد نوشت: جناب دکتر احمدی شما همانند پزشکی متخصص؛ باید اقتصاد بیمار و سرطانی کهگیلویه و بویراحمد را جراحی کنید؛ ریشه پارتی بازی را بسوزانید و با جدیت فعالیت همه مسئولان را در رصد بنگرید.

به گزارش کبنا، در این یادداشت آمده است:
جناب دکتر احمدی شما همانند پزشکی متخصص؛ باید اقتصاد بیمار و سرطانی کهگیلویه و بویراحمد را جراحی کنید؛ ریشه پارتی بازی را بسوزانید و با جدیت فعالیت همه مسئولان را در رصد بنگرید.

استان در بستر محرومیت و مظلومیت خفته،این استان نیاز به انقلاب عظیمی دارد، محافظه کاری، جبهه گرایی و نداشتن برنامه مدون و منظم از ویژه گی های قلم به دستان و حقوق بگیران این منطقه است.

کاروان دولت را بردار به منطقه ای سر بزن که کودکش از نداشتن لباس، کیف و کفش در شروع ماه مهر با چشمانی اشکبار و نگاهی حزن آلود به هم سن و سالان خود متفکرانه با وجود سن و سال کم، لیکن ملتمسانه نظاره گر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، پیگیر شیب تند فاجعه آفرین محرومیت در استان و علی الخصوص بخش ها و روستاها باشید که خطر سانحه فجیع ورشکستی مردم مظلوم ما را به طور اسف باری عذاب میدهد.

از جنگ بر سر پست و مقام ها و وقت گذاشتن برای آنها بزن تا شاید گرسنه گان معتکف دورترین نقطه استان و صد البته کشور را به عینه مشاهده تا لمس نمائید خطر پسرفت را در منطقه آن هم در عصر ارتباطات و اختلاسات!

از دیدار چهره به چهره با مردم سر باز بزنید که دیدار لحظه به لحظه ها هیچ تحولی را ایجاد نکرد، فقط ماموریت ها را زیاد و خزانه را خالی نمود، پس به جای گفتار و بیانات شاعرانه سعی در عملی کردن برنامه ها به همراه همکارنتان باشید.

ساده و روان بگویم برادر عزیز و ارزشمند سیاست اصلاح طلب و اصولگرا در این استان جوابگو نخواهد بود و سعی در عمل گرایی و بهره بردن از تئوریسین ها برای رفع معضلات و بی عدالتی ها در استان بنمائید.

این که نماینده ای در استان در حوزه ی انتخابیه اش موفق و نماینده دیگر کم کار است و اتفاقا هر از چندگاهی هم در خاموشی با هم جدل دارند با هم بخاطر توجیه کارشان، بر میگردد به ضعف مدیریتی و برنامه های پشت پرده همچنین سوالات زیادی را برای مردم به دنبال دارد که امیدوارم جنابعالی شفاف سازی بفرمائید.

دکتر علی محمد احمدی عزیز؛ چهره های نقاب زده ی فتوژنتیک مانند عده ای در سطح کلان مدیریتی و پائین تر استان را به منطقه ای جنگ زده تبدیل کرده و بعد از آن ال نینویی آن را درنوردیده که متاسفانه جای بسی تاسف و تامل است.

استاندار محترم؛ استان در مسئله بوروکراسی حرف اول را می زند و سالهاست که با این درد رنج میکشیم، آن هم در جامعه ای که چنین کاری خلاف ایدئولوژی اسلامی است.

ما کهگیلویه و بویراحمدی ها حداقل یک تئوریسین می‌خواستیم طی این چند سال بعد از انقلاب تا با رئالیسم گرایی و متفکرانه بتواند حق مردم ما را بگیرد، و امیدوارم شما اینگونه باشید.

به جای خط تلفن تماس اضطراری خاتوادگی سعی کنید تلفن گویایی ایجاد تا در ۲۴ ساعت شبانه روز حرف دل مردم زجر کشیده دوران، همان مادران دستان پینه بسته و پدران زحمت کش را گوش و لمس نمائید.

در آخر چه زیبا گفت شاعر زمان:

آب در کوزه و ما تشنبه لبان میگردیم !

نفت و گاز در خانه و ما گرد جهان میگردیم...

مالک آهنگ شهریور ۱۳۹۶
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
ح. به کسی میگید که حامی اصلیش کارش ..هست دوست اصلی اش!!!!
اول،باید روی فکر مردم یه جراحی،انجام داد بعدش بقیه کارها خودبخود درست میشه
علیحسین
Iran, Islamic Republic of
ه...ی به خودش اجازه تحلیل نادرست میده بابا چهره استان را این قدر سیاه نکنید در کنار تهران که پایتخت کشور است هم هزاران مشکل وجود دارد
کلانتری
Iran, Islamic Republic of
Rs,سلام به همگی دوستان عزیز اینکه باید استاندار این کار رو انجام بدهد آن کار از سطحی نگری است ما از زمانی که یاد داریم از دوره قبل از انقلاب تا به امروز یه نفت بوده ایران فروخته کشور رو اداره کرده و یک پروژه یکساله هم صد سال طول میکشه اون وقت هم ادعاش میشه قدرت نفوذش رو خارج از ایران بیشتر بشه ،استان ..ه ما نفت داره ،اما بیکاری استان ما از همه جا بیشتر هست ،بنظرم آقای احمدی که اومده هم بزودی فرماندار های مناطق دهشت عوض میشه فکر کنم برای دوره بعد تاجگردون میخواد بیاد واسه نماینده دهدشت دیگه حوزه گچساران نمیتونه ثبت نام کنه ،خلاصه اینکه هیچ چیز عوض نمیشه هر کی میاد یه وعده میده بعدش هم میره خودتون رو زیاد خسته نکنید تا بوده همین بوده
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1