تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۲۷۵۴۸۸

چند پیشنهاد به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد و رضا توفیقی

۳۴
۰
کبنا ؛ابراهیم مهدوی
رضا توفیقی در اینجا صرفاً یک شخص مدنظر نیست بلکه منظور جریان اصلاح طلبی در استان و خاصه فعالین ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد است.
بعد از اعلام نام محمدعلی احمدی به عنوان استاندار جدید استان گفته شد که هیچ هماهنگی قبلی برای این انتصاب با اعضای ستاد روحانی در استان نشده است. این در حالی است که اوایل همین ماه محمد شریعتمداری رئیس ستاد مرکزی حسن روحانی در سفر به یاسوج و دیدار با فعالین ستاد در استان قویاً قول داده بود که در انتخاب استاندار و به تبع آن سایر مدیران کل در استان با اعضای ستاد هماهنگی خواهد شد.
حال معلوم نیست چه اتفاقی افتاده است تا این گونه فعالینی که شبانه روز درگیر انتخابات و تشویق مردم به رای دادن به حسن روحانی بودند به گونه ای که حسن روحانی در این استان موفق به کسب رای اول شد نادیده گرفته شوند.
می‌توان در این مورد زیاد نوشت و زیاد گفت و در نهایت هم حق داد که این فعالین دلخور باشند و معترض. اما واقعیت آن است که عالم سیاست عالم اشتباهات و بازی‌های پنهانی قدرت است ولی این موضوع لزوماً به معنای بسته شدن کامل درهای مذاکره و استفاده از فرصت‌ها نیست بلکه نگارنده اساساً بر این باور است که دو طرف این اتفاق یعنی استاندار جدید و اصلاح طلبان استان در ابتدای کار با کنار نهادن دلخوری و سوءظن‌ها نسبت به همدیگر کنار هم نشسته و برای حل مشکلات استان هم اندیشی نمایند.
اقای احمدی چه بخواهد و چه او را نگذارند هم به صورت اخلاقی و هم پیرو صحبت‌های رئیس جمهور و وزیر کشور که در جلسه معارفه تاکید کردند مدیران باید با سیاست‌های دولت همسو باشند باید از نیروهای همسو و فعال در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی استفاده نمایند.
اعضای ستاد نیز باید مراقب باشند و بازی چهار سال پیش را تکرار نکنند که بعد از معرفی خادمی شروع به قهر و لج بازی کردند ولی بعد متوجه شدند که اتفاقاً خادمی گزینه خوبی است و آنها بی جهت زمان را از دست دادند و بعدها هم کسانی از دورن رهبران اصلاحات استان بدون هماهنگی با سایر اعضا به حامیان خادمی پیوستند و این کار سبب بروز اختلاف در بین خود آن‌ها شد.
یا مورد قادر لاهوتی می‌تواند نمونه خوبی باشد تا این گروه دنبال قهر ابدی نروند و برخی از جوانان و نیروهای مستعد خود را از حقوقشان محروم نمایند.
البته این مسئله نباید به معنای کوتاه آمدن مطلق و دوری از نقد و مقاومت باشد بلکه باید تعامل همراه حفظ استقلال باشد و هر وقت هم احساس شد که این استاندار جای همکاری و همراهی ندارد به دور از رفتارهای غیر دموکراتیک دنبال اصلاح امور بود.
یک نکته را هم نباید فراموش کرد که ظرفیت جریان اصلاح طلبی در استان نیاز به تجدید قوا و اصلاح اشتباهات گذشته دارد و بخشی از مشکلات فعلی نیز محصول همین موضوع است که این مسئله را در یک فرصت دیگر به آن خواهیم پرداخت.
آقای احمدی نیز یقیناً با مطالعه وارد استان شده‌اند و خوب می‌داند اصلاح طلبان واقعی چه کسانی هستند و ما حتی اگر بدبینانه فرض را بگذاریم بر اینکه علی احمدی از جنس خود رحمانی فضلی است باز هم دلیلی برای نادیده گرفته شدن نیروهای حامی دولت در استان وجود ندارد.
احمدی هم مطابق رویه این دولت و هم تاکیداتی که از بالا شده است باید با نمایندگان و به‌ویژه نماینده گچساران به عنوان تنها نماینده اصلاح طلب استان و هم چنین غلام محمد زارعی که در این دوره از حسن روحانی حمایت کرد تعامل داشته باشد ولی باید مراقب باشد، استانداری شعبه ای از دفتر نمایندگان نشود و طرف مشورت او باید بیشتر همین اعضای ستاد روحانی باشند چون در نهایت او یا باید از میان این نیروها مدیر انتخاب کند یا هم بر خلاف رای مردم از حامیان ابراهیم رئیسی حمایت کند و جز این دو گزینه راه سومی وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی ویس
Iran, Islamic Republic of
انتخابات تموم شد دوستان اصلاح طلب از جو انتخابات بیان بیرون
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بابا ول کنید همین کارا را می کنید که استان ما عقب افتاده شده کل کارهای استان ما شده سیاسی بازی و باند بازی،استاندار دیگه انتخاب شده این متن ها و بیانیه دادن ها هم دیگه فایده نداره بذارید استاندار شروع به کار کنه اگه موفق نبود بعد شروع کنید به گله و شکایت کردن
روحانی
Iran, Islamic Republic of
این طوری که شما میگید از حامیان آقای رئیسی انتخاب کنه انگار که این ۱۶میلیون جز اشخاص تحصیل کرده یا کاربلد نیستن مگه تو این چهار سال طرفداران آقای روحانی چه کار مهمی انجام دادن که این آقایون نمی تونن انجام بدن
دلتا
Iran, Islamic Republic of
به اصلاح طلبان خیانت شده و جناب توفیقی و بقیه قهر کنند یا نکنند کار تموم شده
اخوی
United Arab Emirates
خانه از پای بست ویران است
خواجه در فکر بند تنبان است
بعضی به اسم اصلاح طلبان هم رحم نمی کنند . قدرت پرستانی که فقط در فکر آلاف و الوف خود هستند اصلاح طلبان واقعی را کنار زده اند و برسر این استان هرچه می خواهند ، می کنند . این نه تقصیر احمدی نژاد است دیگر نه اصول گرایان . ( در این چند سال جک شده که هر کاری می شد از سوراخ شدن لایه ازن تا تصادف در ماداگاسکار، می گفتند تقصیر احمدی نژاد است). عزیزان اصلاح طلب واقعی خدا وکیلی در خود شک کنید ببینید چه بر سر اصلاح طلبی آوردید .
صاف و پوست کنده بگویم دولت اصلاح طلبان واقعی استان را قبول ندارد.
اصغر نیک روز
Iran, Islamic Republic of
آرزوی توفیق برای ایشان داریم . آقای دکتر خادمی زحمت های زیادی کشیند اما نقدی که بر عملکردشان وارد است عدم توجه جدی به حوزه دانش بنیا ن . در عصری که به دانش نام گذاری شده است مدیران ما هنوز در عصر صنعتی مانده اند. امیدواریم از خواب سنگین بیدار شوند قبل از آنکه فرصت ها یکی پس از دیگری از بین رود . دکترای اقتصاد استاندار جدید زمانی با ارزش است که از گردش ۳۰ هزار میلیارد تومانی شرکت های دانش بنیان سهم قابل توجهی نصیب مان کند که تا کنون رقمی قابل عرض نداشتیم چون شرکت دانش بنیانی بومی نداشیم . پارک علم و فناوری نداشتیم و مهمتر از همه نگرش مدیریتی در حوزه دانش بنیان نداشتیم . دوست داشتم در اولویت های اراعه شده استاندار جدید حرفی از اقتصاد دانش بنیان بود که ندیدم امیدوارم از ضعف چشم من باشد یا خطای خبرنگار نه از نگرش مدیریت جدید استانداری
یاسر
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا تاجگردون با اون همه تاجگردونی جناحش مشخص نیست
تو بگو جناح
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب ناب فقط سید باقر
بقیه فقط دنبال فرصت هستند تا دومادشون و فامیلاشونو بچپونن توی سیستم فقط
اینا اصلاح طلب که نیستن هیچ تخریب طلب و مناقشه طلب ان
اخش
Iran, Islamic Republic of
بابا تو کجای کاری ...آب گرفته ......خواب گرفته نمایندها دارن ریل گزاری برای چهار سال دیگه خودشون و حتی امادگی لاریجانی برای آینده دارن اصلاح طلبان بیش ۱۲ سال از قدرت بدور بودن اکنون هم بدورند ۴سال بعدی بدورهم میمونن بعدش ووووو شما میگید تعامل کنن چه داشتبون چه نداشتبو بقول خمو گفتنی چی تو دستشونه چشماشو پر و دستشون خالی . الان اصلاحطلب یعنی تاجگردون .سردار و زارع. بقیه یعنی هیچ. چرا زمان احمدی نزاد شماها به استاندار و حامیان استاندارش و حامیانش تو استان سفارش به همکاری با اصلاح طلبا نمیکردین .بقول خودتون آسی ضیائ و دوستانش وهمه کسانی که به روحانی رای دادن با ید تعامل کنن باش یه هم تعامل.... باور کن این نیس دوست من ......روحانی رایشو گرفت بیخیال همه.....همون وقتی که فضلی انتخاب شد معلوم بود و انتظار غیر از این هم نبود. فضلی باید عوض میشد متاسفانه که نشد .روحانی فضلی جهرمی ووورا با .........و پشت پرده انتخاب کرد.
نفسی از مردم
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم - راه سومی هم هست . اینکه استاندار محترم خود دارای عقل و شعور هست و نیاز به قیم ندارد . راه سوم شناسایی افراد متخصص و متعهد و اثر گذار است برای فقط خدمت به مردم نه انحصار گرایی و قدرت طلبی .
Iran, Islamic Republic of
اوج هنر سید رضا های اصلاحات اینه که...بی تجربه و ناپخته و نابلد شون رو بزارن...به شهرستان تا..کنه همه چی رو
فری
Iran, Islamic Republic of
بخدا این اصلاح طلب و اصول گرا هیچ منفعتی برای هیچ استانی ندارد،فقط یک عده منفعت طلب برای منافع خود و به کام خود تخریب و یا انتقاد از دیگران را در دستور کار قرار می دهند،اگر استاندار تمام به اصطلاح اصلاح طلبان را به کار گرفت و بعد از چهار سال ملت از عملکرد هیچ یک راضی نبودند،چه شخصی جوابگو خواهد بود؟و بالعکس اگر از به اصطلاح اصول گرایان استفاده شد و نتیجه همین شد ،چه کسی جوابگو می باشد،چرا همیشه در تمام استان ها چند نفر قلم بدست که معمولا حامی یکی از این احزاب هستن برای منافع خود و حزبشان زبان مردم میشوند و از طرف مردم سخن میگویند،شما به فکر منافع مردم نیستید حقوق و منافع مردم ابزاری برای رسیدن به منافع شخصی خودتان می باشد
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
سید باقر اگر اصلاح طلب بود از زارع حمایت نمی کرد
اصلاحات بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
چه می شد میزاشتی سید باقر استاندار شود.. با بویراحمد قصه درازی دارد.
دکترای شیمی
Iran, Islamic Republic of
آقای رضاتوفیقی شما انسان باسواد و خستگی ناپذیری این حرفی که میزنم را با چشمان خودم و دانشجوهام تو ستاد مرکزی استان دیدم.شما پدر معنوی اصلاحات جنوب کشور هستی آقای روحانی هم پیروزی خودش تو استان را مدیون شماست همونطور که آقای جهانگیری معاون اول ریس جمهور در یاسوج گفتن
موفق و پیروز باشید مرد با سواد و پدر اصلاحت جنوب
کی گیوی
Iran, Islamic Republic of
همیشه همه جا تو استان مخصوصا یاسوج حرف فقط حرف از استاد رضاتوفیقی بود و بنده و هملاسی ها خیلی مشتاق ملاقات با ایشان بودیم خوشبختانه یه شب تو ستاد مرکزی به زور تونستیم ده دقیقه وقت بگیریم که فهمیدم اینقدر از ایشون تعریف و تمجید میکردن که انسان مهربان و دلسوزی هستن برای استان تازه بود فهمیدم چه گوهر گران بهایی هستن جناب استاد واقعا ارزشش رو داره یه بار دیگه پای سخنان شیرین و زیبای ا یشان بنشینیم یه دانشمند بزرگه
براتی
Iran, Islamic Republic of
همه میگن استاد رضاتوفیقی رهبر اصلاحات اما بنده میگم دانشمند و فیلسوف استان کهگلیویه بویراحمد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
توفیقی رهبر اصلاحات این استانه و خواهد بود.ایشان سکان دار و نماینده اصلی پشت صحنه این استان،آخرین بار که با ایشان و دوستان اصلاحات رفتیم ملاقات سید محبوب خاتمی هیچ وقت فراموشم نمیشه اینقدر آقای خاتمی به توفیقی علاقه داشت که نگو .
جهت اصلاع برای سیاسیون فرصت طلب ????یادتون نره توفیقی کپی برابر با اصل سید محمد خاتمی هستش اگر خاتمی نبود رو حانی نبود اگرم امثال رضاتوفیقی ها تو دیگر استانها نبود شیخ حسن روحانی وجود نداشت به نظر جا افتاده باشه حرفام
معتمدی
Iran, Islamic Republic of
توفیقی عاشقتم مغز متفکر استان
تهران مقیم یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بنده اخبار استان را روزانه چک میکنم زمانی هم دست به قلم( کامنت)میشم که شخصی بزرگ چون پرفسور رضاتوفیقی حضور داشته باشد.
پرفسور رضاتوفیقی و سید محمد خاتمی در اصل در قلب ها جا دارن به جرعت قسم میخورم که قدرت تاجگردون در مقابل توفیقی هیچ نیست،آقای تاجگردن یادتونه میگفتید تو تهران همه شمارو اصلاح طلب میدونن اما تو استان خودت قبولت ندارن به خاطر همین کاراته که قبولت ندارن یه اصلاح طلب هیچوقت پشت نمیکنه به سیستم و فکری و هم خطی هاش اما شما اینکارو کردید
باباکان
Iran, Islamic Republic of
تازه با چندتا از دوستان بحث و اختلاف نظر داشتیم در مورد استاندار جدید یکی از دوستان به نکته خوبی اشاره کرد به زمانی که آقای تاجگردون تو همین سایت گلایه داشت که خیلی از اصلاح طلبان استان و مردم من رو به عنوان اصلاح طلب قبول ندارن حالا متوجه میشم که حق با همونا هستش و دلیلی محکم تر از این نمیبینم که با .. برای اینکه خودتو مطرح تر کنی دست به چنین کاری زدی،و باید اعتراف کنم اقای تاجگردون اگه تا الان اصولگراها از ما تو استان منظم تر کار کردن دلیلش اعتماد و همبستگی بود.اینم یادت باشه خیلی زود از این ...زیبا بیدار میشی....به خط و مش کار خوبی نیست
محمود
Asia/Pacific Region
بله آقای لاهوتی و منطقیان ارتباط رو قطع که نمیکنند گاهی با دیگر جناح ها .. و نمونه اش کم نیست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بنده از اقوام نزدیک سیدباقر هستم و تا جایی که شنیده ام آقای تاجگردون حتی اسمی از اقای احمدی پیش ایشون به زبون نیاورد.آقای تدکتر تاجگردون این راهش نبود شما دوستانی که تو شرایط سخت پشت پناهتون بود .. امیدوارم موفق باشی
تاس احمدی
Iran, Islamic Republic of
تورو خدا نگاه کنید یه عکسی تازه بهم رسید منطقیان چقدر مظلوم نشته پچند ردیف عقب تر از استاندار جدید ههههههههههه تن خوا یه نظری وش کنید تو این دو دهه به هر دری میزنه راهبندونه خخخخخخخ
آریو برزن
Iran, Islamic Republic of
توفیقی تو این چند روز با خیال راحت داره در کنار خانوده اش به زندگی می پردازه بنده شک دارم یه جای کار میلنگه،که فقط توفیقیان و اعضای مهم ستاد با تاجگردون میدونن پشت صحنه چه خبر یعنی یه جورایی حاج زارع و هاشمی و خادمی..ن.اصلاح طلبان خیلی زیرکانه همه رو قیچی کردن تو عزل نصب ها متوجه میشید
پور مهدی
Iran, Islamic Republic of
هرچی فکر میکنم هیچ چیزی سر جاش نیست مگه میشه یه آدم به باسوادی و پر نفوذ مثل رضاتوفیقی تو انتخاب استاندار سهیم نباشه یه جای کار میلنگه تا جایی که میدونم تاجگردون و توفیقی ارتباطات پشت صحنه خیلی دارن من که باورم نمیشه
اما خوشم اومد ازینکه رضاتوفیقی آدم قدرشناس و با صداقتیه اونجا که گفت زارع این دور حمایت کرد از روحانی
نجفی
Iran, Islamic Republic of
به منطقیان بگید اگه توفیقیان نبود الان شمایی هم نبود تو کهگلویه حداقل یکم با اصلاحات هماهنگ باشید آخه تا کی ضایع بازی.رو نیست که... از ...
شایان
Iran, Islamic Republic of
احمدی استاندار کاملا از توفیقی و تاجگردون شناخت داره این دو بزرگوار نماد اصلاح طلبان واقعی تو استان هستن،دوستی که خودشو باباکان معرفی کرده اگه نمیدونی بدون آقای تاجگردون ارتباط تنگاتنگ با اصلاح طلبان استان دارن فقط خوشحالم تو این دور خیلی هارو آروم و بی سروصدا دک کردن
دانشجوی ارشد ورودی86
Iran, Islamic Republic of
خداییش خیلی دلم برا رضاتوفیقی تنگ شد یاد اون روزا که سر کلاس دانشگاه درس میداد یه استاد باصداقت و مهربان و با استعداد،بنده سیاسی نیستم اما ایشون رو خیلی دوست دارم و هرچی دارم از ایشون میدونم خداوند پشت پناهتون استاد عزیزم
اصلاح طلب معتدل
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده رضاتوفیقی یک نیروی فعال مخصوصا تو روزای انتخابات بود.از دید بنده غیر قابل تصوره که اصلاح طلبان بخصوص ریس ستاد دکتر روحانی بی اطلاع از این ماجرا باشند
الان به طور هتم میشه گفت تنها کسانی که دستشون به تهران پایتخت و دفتر ریاست جمهوری وصله توفیقی و تاجگردونه و مطمئن هستم توفیقی و اعضای اصلاح طلب پشت صحنه در انتخاب استاندار نقش داشتن
منصف
Iran, Islamic Republic of
توفیقی ..مردم به دکتر روحانی رای داده اند ومردم قیم نمی خواهند
سهرابی
Iran, Islamic Republic of
واقعا که شیر تو شیر شده ، تاجگردون فعلا تک نعل میتازه و هیچ کس حریفش نیست.متاسفانه اصلاح طلب خوابیدند بیدار شدند کار تموم شده بود
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ر.. کسی است زمانی که فرماندار دهدشت بود در زمان... مشکلات وی در ... موجود می باشد
جانم فدای رهبر
با سلام بابا استاندار خودشون میدونن چکار کنند نیاز به برنامه شما نداره بعضی ها اصلا به فکر استان نیستند فقط میخان اگه جوان بیکار دارند دوباره بکار بگیرند استاندار ماشالا خودشون دکترند میدونن چکار کنند
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1