تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب : ۲۷۵۴۵۲

برگزاری همایش اسکیت‌بازان کهگیلویه وبویراحمد / برگزاری جشنواره ویژه استعدادیابی تکواندو در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛تیم فوتسال آموزش و پرورش بهمئی قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان استان شد
رقابت‌های فوتسال کارکنان استان با قهرمانی تیم فوتسال آموزش و پرورش بهمئی در یاسوج به پایان رسید.
تیم کارکنان آموزش و پرورش بهمئی به مقام نخست مسابقات فوتسال کارکنان استان دست یافت.
در این دوره از مسابقات که با حضور ۱۲ تیم از ادارات و نهادهای شهرستان‌های استان به مدت سه روز در سالن نه دی مجموعه کوثر بانوان شهر یاسوج برگزار شد، تیم فوتسال آموزش و پرورش بهمئی توانست در دید آر پایانی با برتری پنج بر دو مقابل تیم شبکه بهداشت دهدشت عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند.
در دیدار رده بندی این مسابقات تیم آموزش و پرورش دنا با برتری هشت بر یک مقابل تیم بانک انصار به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.
در مراسم اختتامیه و پایانی این مسابقات که با حضور حکمتی اصل معاون توسعه ورزش، رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد، رهامی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان وجمعی از مسئولین شهرستانی و تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات در محل سالن نه دی مجموعه کوثر بانوان برگزار شد، به تیم‌های اول تا سوم این مسابقات لوح قهرمانی، هدایای نقدی و کاپ قهرمانی از طرف هیئت ورزش‌های همگانی اهدا شد.
همچنین در این مراسم به نفرات و تیم‌های برتر المپیاد ورزشی کارکنان استان در دو بخش بانوان و آقایان که در رشته‌های مختلف به مقام قهرمانی دست یافته بودند لوح، هدایای نقدی اهدا شد.
المپیاد ورزشی کارکنان استان در رشته‌های دارت، طناب زنی، طناب کشی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و فوتسال در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.
 
همایش اسکیت بازان استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد
با شعار هر خانواده یک اسکیت سوار، همایش اسکیت بازان استان کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج برگزار شد.
همایش اسکیت بازان استان کهگیلویه وبویراحمد با شعار هر خانواده یک اسکیت سوار برگزار شد.
در این همایش که با حضور ۱۵۰ نفر از اسکیت سواران بانوان و آقایان از مقابل حسینه ثارالله تا پارک ولایت و با حضور اسکیت بازانی از شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت برگزار شد، اسکیت بازان مسیر سه کیلو متری همایش را پیمودند که در پایان بهئ قید قرعه به ۲۰ نفر از شرکت کننده در این همایش کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی اهدا شد.
احسان بهرامی رئیس هیئت اسکیت استان در حاشیه این همایش در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان ضمن تشکر از حضور اسکیت بازان شهرستان‌های استان و تقدیر و تشکر از حمایت مدیر کل ورزش و جوانان استان، از برگزاری همایش اسکیت بازان شهر یاسوج در هفته‌ی تربیت بدنی و ورزش با همکاری آموزش و پرورش استان خبر داد.
رئیس هیئت اسکیت استان نبود سالن و فضای آموزشی مناسب و امن در این رشته رأی یکی از مهم‌ترین مشکلات پیش رو این هیئت ذکر کرد و از اعزام تیم رول بال اسکیت بانوا ن استان به دور رفت مسابقات لیگ برتر بانوان کشور که در قزوین برگزار خواهد شد خبر داد و اظهار امیدواری کرد همچون سالهای گذشته بانوا ن استان عضوتیم ملی در رقابت‌های آسیایی باشند.
 
 
برگزاری همایش پیاده روی خانواده گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس
رهامی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان از برگزاری همایش پیاده روی خانواده گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس در شهر یاسوج خبر داد.
محمد علی رهامی رئیس هئیت ورزش‌های همگانی استان گفت: در گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس، همایش پیاده روی خانواده در شهر یاسوج برگزار شد.
رئیس هئیت همگانی استان افزود: این همایش روز جمعه ۲۴ شهریورماه از ابتدای بلوار عدل تا گلزار شهدی‌ای شهر یاسوج و به مسافت ۴ کیلو متر و با حضور جمع کثیری از مردم ورزش دوست شهر یاسوج برگزار شد و در پایان به قید قرعه به ۶۵ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
این مقام مسئول ادامه داد: این همایش با حضور محمدی معاونت سیاسی امنیتی استانداری و جمعی از مسئولین سپاه فتح استان برگزار شد و جوایزی شامل سه دستگاه دوچرخه،۳۳ کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی،۱۵ دست لباس گرم ورزشی و ساعت دیواری به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان ضمن تشکر از حمایت اداراتی که در این همایش همکاری داشتند بیان داشت: این همایش با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، هیئت ورزش‌های همگانی، سپاه فتح استان، بیمه کوثر، بانک مهر اقتصاد و بانک انصار برگزار شد.
 
برگزاری جشنواره ویژه استعدادیابی تکواندو در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره ویژه استعدادیابی تکواندو در این استان خبر داد.
سید محمد پولادگر در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: تکواندوی این استان خوب است اما در حال حاضر به نظر می‌رسد کمی غبار گرفته باشد.
رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه این ورزش در کهگیلویه و بویراحمد نیاز به غبارروبی دارد، افزود: ورزشکاران این رشته در این استان دارای پتانسیل خوبی هستند که باید شناخته شده و شکوفا شوند.
وی با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره ویژه استعدادیابی تکواندو در این استان خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم این جشنواره را هر چه زودتر برگزار کنیم.
این مسوول با تاکید بر توجه و تلاش برای شناسایی و استفاده از استعدادهای برتر، گفت: باید زمینه را برای رشد و شکوفایی علاقمندان به این رشته به خصوص نوجوانان و جوانان فراهم کنیم.
پولادگر با بیان اینکه باید شرایط را برای شکوفایی استعدادهای جوانان و حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی آماده کرد: گفت: فدراسیون آمادگی حمایت و همکاری در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی را دارد.
رئیس فدراسیون تکواندو با عنوان اینکه زکات علم آموزش و توسعه آن است، خاطرنشان کرد: باید مربیان را شناسایی کرده و از آن‌ها بخواهیم با شرکت در طرح زکات علم کلاس‌هایی را به صورت رایگان برای علاقمندان برگزار کنند ضمن اینکه فدراسیون نیز شما را برای اجرای چنین برنامه‌هایی حمایت می‌کند.
وی تلاش برای تقویت و اعزام تیم به مسابقات مختلف را از دیگر موارد مورد توجه هیات تکواندو عنوان کرد و بیان داشت: نباید بگویید نمی‌توانیم در مسابقات شرکت کنیم بلکه باید به هر نحوی که شده تیمی را برای حضور در مسابقات آماده کرده و اعزام کنید.
این مسوول، ادامه داد: ورودی برای حضور در بازی‌های کشوری رایگان بوده و می‌توانید با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان هزینه ایاب و ذهاب برای حضور در بازی‌ها را تأمین و تیم خود را اعزام کنید.
پولادگر در بخش دیگری از سخنان خود به تعداد ورزشکاران تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: طبق آماری که از مسوولان هیات به دست من رسیده حدود ۴ هزار و ۷۱۰ نفر در این رشته ثبت شده که یک هزار و ۵۰۵ نفر از آن‌ها فعال و ۳ هزار و ۲۰۵ نفر دیگر غیر فعال هستند.
رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه ۲۱ باشگاه تکواندو در این استان ثبت شده است، یادآور شد: از این تعداد نیز ۷ باشگاه فعال و مابقی (۱۴ باشگاه) غیر فعال هستند.
وی، گفت: باید با ایجاد انگیزه و فراهم کردن شرایط مناسب برای فعالیت همه ورزشکاران و شکوفایی استعدادهای آن‌ها گامی مؤثر در راستای توسعه و ارتقای این رشته ورزشی در استان برداریم.
پولادگر بر شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های نهفته و پنهان تاکید کرد و افزود: باید مربیان و ورزشکاران دارای توانمندی را شناسایی و از آن‌ها در راستای توسعه و ارتقای ورزش تکواندوی استان استفاده کرد.
 
تقویت و توسعه ورزش تکواندو در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر توجه و تلاش برای تقویت و توسعه ورزش تکواندو در استان تاکید کرد.
سید محمدتقی علوی در مجمع انتخاباتی هیات تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این استان ورزشکاران توانمند و پرقدرتی در همه رشته‌های ورزشی دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگلویه و بویراحمد تکواندو را یکی از رشته‌های ورزشی مورد علاقه مردم این استان دانست و گفت: باید با همکاری و تعامل کاری کنیم تا ورزش استان به جایگاه واقعی خود در سطح کشور برسد.
وی با بیان اینکه هیات تکواندو مانند دیگر هیات‌های استان مشکلات عمده و عدیده‌ای دارد، گفت: فدراسیون تکواندو باید نگاه ویژه‌ای برای حل و رفع این مشکلات داشته باشد.
این مسوول با اشاره به برنامه محور بودن اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، در تلاش هستیم تا با اجرای برنامه‌های مطلوب پژوهشی و آموزشی به اهداف خود در این زمینه برسیم.
علوی به وجود ضعف‌ها و مشکلات متعدد در بخش‌های گوناگون اشاره کرد و افزود: همراهی، حضور و حمایت مسوولان در بخش‌های مختلف باعث دلگرمی و کار و تلاش بیشتر خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان اینکه مشکلات مالی عامل دور شدن برخی از ورزشکاران از عرصه ورزش است، خاطرنشان کرد: این موضوع باعث می‌شود تا نتوانیم به رسالت‌ها و اهداف مورد نظر خود دست یابیم.
وی با بیان اینکه امروز هفتمین مجمع انتخاباتی هیات‌های ورزشی در سال ۹۶ برگزار شد، گفت: امروز مجمع انتخاباتی هیات تکواندوی استان برگزار و رئیس هیات مشخص و معرفی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر توجه و تلاش برای تقویت و توسعه ورزش تکواندو در استان تاکید کرد و گفت: سعی می‌کنیم تا پایان سال جاری دو یا سه تشک تاتامی را تهیه و به یک یا دو شهرستان استان تحویل دهیم.
علوی برگزاری مسابقات لیگ استانی را از محورهای اصلی و مد نظر اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد و بیان داشت: باید برای توسعه و ارتقای ورزش استان نهایت تلاش خود را به کار بگیریم.
وی در پایان با اشاره به قول رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص برگزاری جشنواره اختصاصی استعدادیابی تکواندو در استان، گفت: برگزاری این برنامه فرصتی مناسب برای شناسایی، تقویت و استفاده از استعدادهای برتر و نخبه در استان است.
 
دعوت ۲ بازیکن گچسارانی به تیم ملی واترپلو
از سوی سرمربی تیم ملی واترپلو کشور، دو بازیکن گچسارانی به تیم ملی واترپلو دعوت شدند.
بر اساس دعوت سرمربی تیم ملی واترپلو کشورمان ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی واترپلو دعوت شدند.
کادر فنی تیم ملی واترپلو حسین خالدی از نفت و گاز گچساران و پیمان اسدی بازیکن گچسارانی نفت امیدیه را فراخوانده است.
بازیکنان تیم ملی باید روز شنبه ۲۵ شهریور ماه در محل استخر بین المللی ۹ دی واقع در مجموعه ورزشی شهید شیرودی حضور داشته باشند.
دیگر بازیکنان دعوت شده به تیم ملی آقایان امید لطف پور (تهران)، محمد سالمی (گیلان)، شایان قاسمی (تهران)، علی پیروزخواه (تهران)، امیرحسین کیهانی (تهران)، مهدی یزدان‌خواه (تهران)، محمدجواد عباسی (کرمانشاه)، پیمان اسدی (گچساران)، ارشیا الماسی (کرمانشاه)، امیر دهداری (اصفهان)، سهیل رستمیان (تهران)، امیر حسین رهبر (تهران)، حامد خانبانان (تهران)، حسین خالدی (گچساران)، امیرعلی مرادی (مشهد)، مهدی برزگری (تهران)، علی خانقاهی (تهران) و امیررضا جلیل‌پور (تهران) است.
این بازیکنان از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، خوزستان، اصفهان، گیلان، تهران و مشهد دعوت شده‌اند.
 
برگزاری همایش استعداد یابی اسکیت بازان در یاسوج
رئیس هیئت اسکیت استان از برگزاری جشنواره استعداد یابی اسکیت بازان در استان در شهر یاسوج خبر داد.
همایش استعداد یابی اسکیت بازان در شهر یاسوج برگزار شد.
احسان بهرامی رئیس هیئت اسکیت استان با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان ضمن تشکر ازحمایت های علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و روسای هیئت‌های اسکیت شرکت کننده در اولین دوره استعداد یابی گفت: همایش استعداد یابی اسکیت ویژه سنین زیر ۱۲ سال با حضور گسترده و بی نظیر اسکیت بازان و خانواده این ورزشکاران در یاسوج برگزار شد.
بهرامی افزود: در این همایش که به منظور شناسایی استعدادهای ورزشکاران رشته اسکیت و با شرکت ۵۰ نفر از اسکیت بازان زیر ۱۲ سال از شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت و باشگاه‌های اسکیت استان و شهر یاسوج در محل سالن ورزشی طالقانی آموزش و پرورش استان برگزار شد، آزمون‌ها و تست‌های استعداد یابی انجام شد.
رئیس هیئت اسکیت استان برگزاری کارگاه اموزشی و دعوت از مربیان مجرب تیم ملی اسکیت کشور در دو رده سنی بانوان و آقایان درآینده نزدیک خبر داد و ادامه داد: حضور مربیان تیم‌های ملی به منظور ارتقای سطح دانش مربیان و ورزشکاران استان برگزار خواهد شد و سعی خواهیم داشت در صورت حضور مربیان تیم‌های ملی از کلیه مربیان و ورزشکاران ملی جهت حضور در این کارگاه‌ها دعوت کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1