تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب : ۲۷۵۳۹۰

پیام تبریک مسوولان و شخصیت‌ها به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد

۶
۱
کبنا ؛مسوولان و شخصیت‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب علی محمد احمدی را به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفتند.
به گزارش کبنا، متن این پیام‌ها به شرح زیر است؛

سید حسن آرمند سخنگو دور پنجم شهر قلعه رئیسی
سید حسن آرمند در پی انتصاب جناب دکتر احمدی به عنوان استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اسلامی دور پنجم شهر قلعه رئیسی این انتصاب را تبریک گفتند.
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب دکترعلی محمد احمدی
استاندار کهگیلویه و به ویر احمد
با درود و صلوات بر حضرت محمد (ص) و آل محمد، انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت استاندار کهگیلویه و به ویر احمد که حاکی از تعهد، توانمندی و حسن سوابق خدمتی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و یقیناً تخصص و تجارب شما زمینه ارائه خدمات گسترده‌تر به هم استانی های فرهیخته و فهیم را فراهم خواهد کرد.
 
استان کهگیلویه و به ویر احمد از دیرباز تاکنون مهد پرورش بزرگ مردانی بود که خدمات بی شائبه و بی بدیلی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است و دین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا کرده است.
لذا داشتن مدیری مدبر، خدوم و دلسوز در رأس هرم اداری استان حق مسلم مردم ولایت مدار و بافرهنگ استان کهگیلویه و به ویر احمد است و تعهد و کارآمدی جنابعالی، مردم شریف استان کهگیلویه و به ویر احمد را به افق های وسیع تری به نظاره واداشته و با تکیه بر سوابق و تجارب حضرتعالی در کشور و استان ایلام که در طول سال های پرافتخار خدمت به ملت شریف ایران و مردم آن دیار کسب نموده اید، شاهد پیشرفت ها و تحولات شگرفی در تمامی عرصه های توسعه این استان خواهیم بود.
بخش چاروسا به مرکزیت شهر قلعه رئیسی دارای سوابق تاریخی عظیمی است که دارای ۲۵ هزار نفر جمعیت با وجود توانمندی بسیار از جمله دارای جوانان علمی که در سطح کشور تعداد زیادی از آنها در پست های کلیدی کشور حضور دارند، دارای جاذبه های گردشگری، کشاورزی و پتانسیل صنعتی شدن است را دارا می‌باشد ولی متاسفانه در سطح استان یکی از مناطق محروم محسوب می‌شود و بیشتر خدمات اولیه به خصوص مساله گازرسانی، وضعیت راه ارتباطی شهر دهدشت به قلعه رئیسی و دیشموک، راه های روستایی و نبود حتی یک زمین ورزشی و امکانات اولیه ورزشی در یک منطقه ۲۵ هزار نفری و خدمات ضعیف ارتباطی از جمله مساله اینترنت نیازمند حمایت و توجه حضرتعالی است اما با وجود همه این مشکلات امیدواریم آرزوی دیرینه آنها که بیش از ۲۲ سال از این آرزوی دیرینه که همان موضوع شهرستان شدن است می‌گذرد محقق شود.
ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی و از ذخایر و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشید، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی خصوصاً مردم شریف استان کهگیلویه و به ویر احمد همان طور که تاکنون در تمامی مسئولیت های محوله داشته اید، از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
همچنین از زحمات دلسوزانه جناب آقای دکتر سید موسی خادمی استاندار سابق کهگیلویه و به ویر احمد صمیمانه تشکروقدردانی می‌نمایم و برای ایشان نیز آرزوی سربلندی داریم.

محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد
در پی انتصاب دکتر علی محمد احمدی استاندار جدید کهگیلویه و بویر احمد مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان در پیامی این انتصاب را به وی تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان ،متن این پیام مهندس محمود باقری بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای دکترعلی محمد احمدی
استاندارمحترم کهگیلویه و بویر احمد
با سلام و احترام :
بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت استاندار کهگیلویه وبویراحمد صمیمانه تبریک عرض نموده یقینا حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و دلسوز با کوله باری از تجربه ، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری دام ظله الشریف سال"اقتصاد مقاومتی –تولید و اشتغال " نامیده شده ،خواهد بود.
اینجانب ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های بی وقفه وارزنده جناب آقای دکتر خادمی استاندار خدوم سابق استان دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جنابعالی را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم و آرزومندیم در سایه تجارب ارزنده جنابعالی شاهد موفقیت و پیشرفت در دیاردلیر مردان و شیرزنان کهگیلویه وبویراحمد باشیم.
در پایان امیدوارم با مشی اعتدالی دولت تدبیر وامید جنابعالی بتوانید در جهت پیشرفت ،آبادانی، عمران و شکوفایی و حل مشکلات مردم استان موفق و موید باشید.

غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران
جناب آقای دکتر علی محمد احمدی
با اهدای سلام
احتراماً انتصاب بجا و شایسته جنابعالی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد را تبریک عرض می‌نمایم.
رجاء واثق دارد با حضور جنابعالی که دارای سوابق درخشان در مجلس شورای اسلامی و آگاه به مسائل اقتصادی هستید شاهد توسعه همه جانبه فعالیت‌های اقتصادی آن استان با محوریت بخش خصوصی و تحت حمایت‌های دولت تدبیر و امید باشیم.
از خداوند منان توفیق روزافزون جنابعالی را مسألت می‌نماید.

«رئیس، هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج»
جناب آقای دکتر علی محمد احمدی
انتصاب شایسته شما که با اعتماد رئیس جمهور و هیات وزیران به عنوان عالی‌ترین مقام دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شده‌اید نشان از توانمندی، لیاقت و شایستگی آنجناب دارد.
اکنون با توجه به این حسن اعتماد، پارلمان بخش خصوصی آمادگی کامل دارد تا با حمایت و تعامل بیشتر بخش خصوصی با دولت تدبیر و امید، در جهت رونق بخشی به اقتصاد استان گام بردارد.
بی شک اعتماد ویژه حضرتعالی در کسوت استانداری به فعالین اقتصادی برای شکوفایی تشکل‌های بخش خصوصی و همچنین ایجاد ارتباط قوی و اثرگذار میان بخش خصوصی و دولتی استان، دستیابی به اهداف عالیه بخش خصوصی که همان رونق کسب و کار و تولید در استان می‌باشد را بیش از پیش هموار خواهد کرد.
ضمن تبریک صمیمانه این انتصاب، از خداوند منان توفیق روزافزون جنابعالی را مسألت می‌نماییم.

اسفندیار برخه شهردار دهدشت
بسمه‌تعالی
جناب آقای دکتر علی‌محمد احمدی استاندار محترم
کهگیلویه و بویراحمد سلام‌علیکم.
احتراماً ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌شائبه جناب آقای دکتر خادمی استاندار محترم سابق که حقاً با ایده اخلاق‌مداری و پیشرفت برای استان در همه عرصه‌ها تلاش ماندگار کردند. بدین‌وسیله انتصاب شایسته و مدبرانه جنابعالی را که قطعاً از اساتید و نخبگان بزرگ اقتصادی کشور هستید به‌عنوان نماینده عالی دولت تدبیر وامید به سمت استاندار کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفته و امید دارم باشم اقتصادی و نگرش اعتدالمندانه خود ضمن رسیدگی به نیازهای کلیه شهرستان‌های استان، در خصوص محرومیت زدائی به مناطق محروم استان مانند دهدشت که با اولین نگاه اذعان خواهید کرد موقعیت آن با دیگر شهرستان‌های استان در جایگاه توسعه همه جانبه به‌ویژه زیر ساخت‌های اقتصادی بیش از بیست سال فاصله عقب مانده دارد، قدم‌هایتان استوار باشد و انشالله شاهد اقدامات موثر و امید بخشتان در این خطه از تاریخ و فرهنگ و هنر استان باشیم.
مزید توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

لطف الله موسوی شهردار جدید باشت
انتصاب استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد را تبریک و از زحمات سیدموسی خادمی استاندار سابق این استان قدردانی کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
جناب آقای علی محمد احمدی
با سلام واحترام؛ انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان استاندار و نماینده دولت در استان ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد صمیمانه به جنابعالی و مردم شریف این استان تبریک عرض می‌نمایم.
استان کهگیلویه وبویراحمد از دیرباز تاکنون مهد پرورش بزرگ مردانی بوده که خدمات بی شائبه و بی بدیلی به اسلام و ایران عزیز در مبارزه با استکبار و استعمار و رشد و تعالی فرهنگ وعرفان اسلامی داشته و در طول هشت سال دفاع مقدس نیز با تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده سرافراز دین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا نموده است لذا داشتن مدیری مدبر خدوم و دلسوز در راس هرم اداری استان حق مسلم مردم ولایتمدار و با فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد است و ان شاله تعهد وکار آمدی جنابعالی مردم شریف این استان را به افق‌های وسیع‌تری به نظاره واداشته و با تکیه بر سوابق و تجارب حضرتعالی در معاونت کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم اصیل ایلام (دهلران آبدانان دره شهر) در مجلس شورای اسلامی و … که در طول سالهای پرافتخار خدمت به ملت شریف ایران کسب نموده‌اید شاهد پیشرفت‌ها و تحولات شگرفی در تمامی عرصه‌های توسعه این استان خواهیم بود اینجانب ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما، برادر بزرگوار که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی و از ذخایر و سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشید، آرزوی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نام و ملت عزیز ایران اسلامی خصوصاً مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد و شهرستان باشت را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم، همچنین از زحمات دلسوزانه جناب آقای دکتر خادمی استاندار سابق کهگیلویه وبویراحمد صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم و العاقبه للمتقین.

شهردار مادوان داریوش جهانبخش
بسمه‌تعالی. برادر گرامی جناب آقای دکتر علی‌محمد احمدی سلام‌علیکم انتصاب شایسته و مدبرانه جنابعالی از طرف نمایندگان مجلس استان و هیئت دولت به سمت استانداری استان ک و ب را تبریک و آرزوی موفقیت دارم اینکه شما در طول مدیریت خود تمامی مأموریت‌های محوله و پست‌های کلیدی و تجارب و خدمت صادقانه در عرصه‌های عمرانی و آبادانی کشور از نمونه‌های بارز رزومه شما بوده الحق پست محوله شایسته شما بوده و ان‌شاءالله با یاری و مدد همکاری نمایندگان استان مدیران و مردم بتوانیم در عرصه خدمت‌رسانی به کشور و استان ک و بدر راستای منویات مقام معظم رهبری که بنام سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال مزین شده بتوانیم با همکاری و تکیه‌بر تجارب پتانسیل‌های موجود در استان و استفاده از استعدادهای درخشان و پرکار استان گام مؤثری برداریم و ازآنجایی‌که شهر مادوان در ۵ کیلومتری شهر یاسوج قرارگرفته و مهاجرپذیرترین شهر استان ولی در بحث امکانات و بودجه دولتی در مضیقه بوده ان‌شاءالله که با درایت خود نگاه ویژه به این شهر داشته باشید لذا از زحمات بی‌شائبه و دلسوزانه جناب آقای دکتر سید موسی خادمی استاندار سابق و از تلاش همه‌جانبه برای خدمت‌رسانی به شهر مادوان تقدیر و تشکر و از خداوند منان آرزوی توفیق و سربلندی برای ایشان را خواستاریم.

پیام تبریک ابراهیم کشاورز مدیرکل امور اقتصادی و دارایی به مناسبت انتصاب استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد
ابراهیم کشاورز مدیر کل امور اقتصادی و دارایی در پیامی انتصاب دکتر علی محمد احمدی به سمت استاندار کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی
برادر بزرگوار جناب آقای دکتر علی محمد احمدی
سلام علیکم
انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان استاندار و نماینده دولت در استان کهگیلویه و بویر احمد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم . بدون شک سوابق ، تجارت و درایت ارزشمند جنابعالی در جایگاههای مختلف مدیریت سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی نوید بخش حرکتی نو و تلاش مضاعف و با شتاب بیشتر در راستای توسعه همه جانبه بویژه زیر ساختهای اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد است که به اذعان تمام متخصصان و کارشناسان اقتصادی ، ظرفیتها و پتانسیلهای بالقوه ای در بخش های نفت و انرژی ، معادن ، جاذبه های طبیعی و گردشگری و کشاورزی دارد.
داشتن مدیر توانمند ، خدوم و دلسوز در راس مدیریت اجرایی استان حق مسلم مردم شریف استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد است و تخصص ، تعهد و تجارب ارزشمند و گرانسنگ جنابعالی در طول سالهای پر افتخار خدمت به ملت بزرگ ایران ، مردم شریف این استان را به افقهای وسیعتری به نظاره واداشته و به فضل الهی شاهد پیشرفتها و تحولات شگرفی در تمامی عرصه های توسعه ، رشد و آبادانی این استان خواهیم بود. اینجانب به نمایندگی از دستگاههای تابعه امور اقتصادی و دارایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر فراوان از زحمات ، تلاشهای و مساعی ارزشمند جناب آقای دکتر خادمی استاندار سابق کهگیلویه و و بویراحمد ، بار دیگر حسن انتخاب مبارک جنابعالی به عنوان مدیر ارشد دولت در استان را به آن جناب ، عموم مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و شادباش عرض نموده و آمادگی خود را برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم و کمک و همیاری جهت توسعه و ترقی و اعتلای این خطه زر خیز اعلام می دارم . از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی سلامتی ،عزت، سربلندی و توفیق روز افزون در خدمتگزاری به اسلام، انقلاب ، نظام ، ملت عزیز ایران و بویژه مردم شریف و خونگرم استان کهگیلویه و بویراحمد مسئلت می نمایم.

پیام تشکر و قدردانی ابراهیم کشاورز مدیرکل امور اقتصادی و دارایی از زحمات و تلاشهای استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد
ابراهیم کشاورز مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در پیامی به سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان استاندار لرستان از تلاشها و زحمات ایشان در زمان تصدی مسئولیت استانداری کهگیلویه و بویراحمد تشکر و قدردانی کرد.
متن پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی
برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید موسی خادمی
سلام علیکم
انتصاب شایسته و مدبرانه جنابعالی از سوی هیئت دولت به سمت استاندار لرستان را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
اینک که به فضل و مدد الهی دوران ماموریت و خدمت صادقانه و خالصانه جنابعالی در سرزمین چهار فصل کهگیلویه و بویر احمد به پایان رسید و تداوم خدمت رسانی شما در مسندی دیگر مقرر گردیده است، شایسته است تا از اهتمام مجدانه و مساعی ارزشمندتان در سمت استاندار کهگیلویه و بویر احمد که با شتاب بخشی به روند توسعه و هم افزایی توانها برای اعتلای هر چه بیشتر این استان در عرصه عمران و آبادانی کشور همراه بود، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. بدون شک دستاوردهای خوب و اثر بخش دولت یازدهم در بخشهای مختلف استان، نتیجه تعامل سازنده ی جنابعالی با مردم شریف استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاههای اجرایی، سازمانها، نهادها ، سیاسیون، احزاب، گروهها، اصناف و اقشار مختلف بوده است که توانست برگ زرین دیگری به افتخارات جنابعالی در عرصه خدمت رسانی به کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد بیفزاید. شور شیرین خاطرات تلاشهای خستگی ناپذیر شما در جای جای این استان که اثرات قدمهای پشتکار و همت شما بر آن موج می زند، به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فراروی زندگی، آینده و فردای شما خواهد بود.
رجاء واثق دارم با استعانت از خداوند سبحان و در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاستهای دولت تدبیر و امید، مسیرهای پیشرفت و تعالی همه جانبه مادی و معنوی را خواهید پیمود.


سلمان بینا عضو شورای اسلامی شهر دیشموک

مهندس سلمان بینا عضو شورای شهر دیشموک در پی انتصاب دکتر احمدی به سمت استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی این انتصاب را به وی تبریک گفت.
به گزارش کبنا، متن این پیام به شرح زیر است؛
برادر گرامی ارجمند جناب دکتر علی محمد احمدی استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
با سلام و تحیات و صلوات برمحمد و آل محمد (ص) ٬ احتراما انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان استاندار و نماینده دولت در استان ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد، را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
به محضر شریف جنابعالی عرض می شود که استان کهگیلویه و بویراحمد در محرومیت به سر می برد؛ هرچند تا کنون تلاش های شده است ولی نگاه مدبرانه و ویژه ای وجود نداشت.
این استان از دیرباز تاکنون مهد پرورش بزرگمردانی بود که خدمات بی شائبه و بی بدیلی به اسلام و ایران عزیز در مبارزه با استکبار و استعمار و رشد و تعالی فرهنگ و عرفان اسلامی داشته و در طول هشت سال دفاع مقدس نیز با تقدیم شهید و جانباز و آزاده سرافراز دین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا نموده است
لذا داشتن مدیری مدبر، خدوم و دلسوز در رأس هرم اداری استان حق مسلم مردم ولایت مدار و بافرهنگ کهگیلویه وبویراحمد است و ان شاءا… تعهد و کارآمدی جنابعالی مردم شریف این استان را به افق های وسیع تری به نظاره واداشته و با تکیه بر سوابق و تجاربی که در طول سال های پرافتخار خدمت به ملت شریف ایران کسب نموده اید، شاهد پیشرفت ها و تحولات شگرفی در تمامی عرصه های توسعه این استان خواهیم بود.
لازم است به عرض جنابعالی رسانده شود دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه تا کنون محروم؛ به ویژه در بحث جذب اعتبارات مورد نیاز، مظلوم واقع شده است.
ضمن رسیدگی به نیازهای کلیه شهرستانهای استان، در خصوص محرومیت زدائی به مناطق محروم استان مانند دیشموک که با اولین نگاه بر این امر واقف و اذعان خواهید کرد، اما سال‌ها در بحث توسعه فاصله داشته و عقب مانده گی دارد.
با توجه به تجربه، توان و البته رزومه گسترده حضرتعالی ؛ انتظار می رود که در رفع محرومیت این منطقه؛ توجه متفاوتی داشته باشید و ان شاء الله دیشموکی که دارای پتانسیل های فراوان از جمله آب و هوایی بسیار خوب؛ و مناسب اجرای طرح های کشاورزی، اقتصادی و اشتغالزایی است؛ فرجی گشوده شود.
جنابعالی از اساتید برجسته و خدوم جامعه دانشگاهی و یکی از چهره های ارزشمند و فرهیخته عرصه علم و دانش بوده که همواره با تفکر علمی، مخلصانه در جهت اعتلای بار علمی ایرانی، گام برداشته و تلاش نموده اید.
مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی، موجبات ارتقاء آن مجموعه را فراهم خواهد نمود.
اینجانب ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی خصوصاً مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد همان طور که تاکنون در تمامی مسؤولیت های محوله داشته اید، از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.
از درگاه حضرت سبحان، تداوم تعالی و توفیق، سعادت و سیادت جناب عالی را مسالت دارم
همچنین از زحمات دلسوزانه جناب آقای سید موسی خادمی استاندار سابق صمیمانه تشکروقدردانی می نمایم و انتصاب وی به عنوان استاندار لرستان را هم به ایشان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

علی محمد حسینی شهردار سی سخت
در پی انتخاب دکتر علی محمد احمدی استاندار جدید کهگیلویه و بویر احمد مهندس علی محمد حسینی شهردار سی سخت (مرکز شهرستان دنا) در پیامی این انتصاب را به وی تبریک گفت.
به گزارش کبنا نیوز متن این پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب دکترعلی محمد احمدی
استاندار کهگیلویه و بویر احمد
با درود و صلوات بر حضرت محمد(ص) و آل محمد، انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت استاندار کهگیلویه و بویر احمد که حاکی از تعهد، توانمندی و حسن سوابق خدمتی است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم و یقیناً تخصص و تجارب شما زمینه ارائه خدمات گسترده‌تر به هم استانی های فرهیخته و فهیم را فراهم خواهد کرد.
استان کهگیلویه و بویر احمد از دیرباز تاکنون مهد پرورش بزرگ مردانی بود که خدمات بی شائبه و بی بدیلی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است و دین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا نموده است.
لذا داشتن مدیری مدبر، خدوم و دلسوز در رأس هرم اداری استان حق مسلم مردم ولایت مدار و بافرهنگ استان کهگیلویه و بویر احمد است و ان شاءا… تعهد و کارآمدی جنابعالی ، مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد را به افق های وسیع تری به نظاره واداشته و با تکیه بر سوابق و تجارب حضرتعالی در کشور و استان ایلام که در طول سال های پرافتخار خدمت به ملت شریف ایران و مردم آن دیار کسب نموده اید، شاهد پیشرفت ها و تحولات شگرفی در تمامی عرصه های توسعه این استان خواهیم بود.
اینجانب ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی و از ذخایر و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشید، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی خصوصاً مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد همان طور که تاکنون در تمامی مسئولیت های محوله داشته اید، از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.
همچنین از زحمات دلسوزانه جناب آقای دکتر سید موسی خادمی استاندار سابق کهگیلویه و بویر احمد صمیمانه تشکروقدردانی می نمایم و برای ایشان نیز آرزوی سربلندی دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
ای بابا شما را که شورا انتخاب میکنه فکر کنم نیازی به....نبود
دنا
Iran, Islamic Republic of
ای بابا شما را که شورا انتخاب میکنه فکر کنم نیازی به....نبود
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
تغاری بشکند ماستی بریزد جهان گردد به کام .
گچساران شهروند
Iran, Islamic Republic of
عضو شورا چه ربطی داره
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
جون خم کشاورز دو بل نی کنی ایوگرنت
دنا
Iran, Islamic Republic of
همه کسانی که می .. بردارنشون دارن پیام میدن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1