تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب : ۲۷۵۱۱۵

پیام تبریک «سردار هاشمی‌پور» به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد؛ مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور در بلاتکلیفی بسر می‌برند

۶
۰
کبنا ؛سردار عدل هاشمی پور در پی انتصاب دکتر احمدی به سمت استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی این انتصاب را به وی تبریک گفت.
به گزارش کبنا، متن این پیام به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی محمد احمدی استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد

با سلام و تحیات و صلوات برمحمد و آل محمد (ص) ٬ گرامیداشت هفته دفاع مقدس ٬ آغاز بهار تعلیم و تربیت ٬فرا رسیدن ماه حزن و اندوه و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) را تسلیت عرض نموده و انتصاب شایسته و خردمندانه جنابعالی را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
با کمال افتخار نوید می‌دهم که فرصت خدمت در استان ولایتمداری را به دست آورده‌اید که شاخصه‌ها و مؤلفه‌های بسیار نیکو و فراوانی دارد از جمله: سابقه درخشان مبارزه با طاغوت ٬ حضور در صحنه‌های پیروزی انقلاب ٬ حضور مؤثر در دفاع مقدس ٬ و پیشگام بودن در کشور به نسبت جمعیت ٬مشارکت فعال در مسائل کشور ٬ جانفشانی و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در کنار امام راحل (ره) و پیروی از رهبر فرزانه انقلاب ٬ که همه نشأت گرفته از مذهب شیعه و دین مبین اسلام است.
قطعاً می دانید که این مردم مؤمن ٬ انقلابی ٬صادق ٬ مهمان نواز و قدردان هستند و استان دارای ذخایر و منابع متعدد خدادادی و طبیعی در زمینه‌های مختلف نفت و گاز ٬ آب ٬ معادن ٬ جنگل ٬ زمین حاصلخیز ٬ جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و ... و از طرفی نیروی انسانی متخصص و متعهد می‌باشد.
جای بسی خوشحالی و امیدواری است که جنابعالی انسانی شایسته ٬ توانمند ٬ متعهد و دارای تجارب گران سنگِ تحصیلی ٬ عمومی ٬ تخصصی و مدیریتی هستید.
اینجانب به عنوان وکیل و خادم مردم در خانه ملت و سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ٬ نظر به شناخت و سابقه‌ی کاری طولانی ٬ خود را یار ٬ همیار و همکار شما در خدمت به مردم و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانم و در این راه از هیچ کوشش و حمایتی دریغ نخواهم کرد.
لازم میدانم نکاتی را صرفاً در جهت پیشبرد امور به حضور شریفتان تقدیم دارم.
مستحضرید که لازمه برنامه ریزی مدون برای توسعه٬ شناخت کامل و کافی از عرصه‌های مختلف سیاسی٬ فرهنگی٬ اقتصادی و اجتماعی است و خوشبختانه راههای رسیدن به این منظور وجود دارد که مستلزم اعمال دقت٬ رعایت ظرافت ٬ داشتن حساسیت ٬ پرهیز از افراط و تفریط و دوری از افرادی است که با تنگ نظری و سیاست زدگی ٬ نظام ٬ انقلاب و رهبری دغدغه و اولویت آنان نیست.
می دانید که استانمان به‌ویژه شهرستان‌های چهارگانه حوزه انتخابیه‌ام (کهگیلویه ٬ بهمئی ٬ چرام و لنده) به دلایلی که ذکر آن در این مقال نمی‌گنجد در ردیف استان‌ها و شهرستان‌های کمتر توسعه یافته است که متأسفانه همچنان در مسایل زیر ساختی و اولیه با اشکالات جدی و اساسی روبرو هستیم.
علیرغم حمایت و مساعدت‌های استاندار سابق و مدیران سطوح بالاتر ٬ همچنان مباحث فرهنگی مورد بی مهری است که انتظار می‌رود مورد توجه ویژه قرار گیرند.
لازم می‌بینم گریزی بزنم به سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب در سال ۷۳ به استان و دغدغه‌های آنروز و امروز ایشان در مورد مباحث و موارد مختلف این خطه شهید پرور به خصوص اشتغال ٬ اقتصاد مقاومتی ٬ فرهنگ ٬ معضلات اجتماعی و ... را یادآور شوم و با کمال تأسف بگویم که هدیه آنروز معظم له به مردم (جاده پاتاوه به دهدشت) هنوز عملیات اجرایی آن ادامه دارد لذا تقاضا دارم به جهت اهمیت موضوع ٬ در صدر برنامه‌ها و اولویت‌ها قرار گیرد.
جا دارد فضای سیاسی حاکم بر استان را متذکر شوم و امیدوار باشم تمام سعی خویش را بر رعایت انصاف و عدالت در برنامه ریزی مالی با رعایت اولویت‌ها و نیز واگذاری مسئولیت‌ها و مناصب بر اساس اصل شایسته سالاری و انقلابی بودن در سرلوحه کارتان باشد..
یکی از راهبردهای مجمع نمایندگان و استاندار سابق دعوت از مسئولان کشوری و لشکری به‌منظور توسعه و گره گشایی از مشکلات مردم بوده که امیدوارم با توکل برخدا و همفکری تداوم داشته و برنامه ریزی بهتری انجام گیرد.
یکی از مهم‌ترین اقدامات خصوصاً در بخش صنایع و معادن که امیدواری و آینده روشنی را در مردم به وجود آورده ورود مجامع خیریه ٬ سرمایه گذاران و هلدینگ های وابسته به دولت است که مجدانه تقاضا دارم تدابیر و برنامه ریزی لازم در جهت ادامه و عملیاتی شدن مصوبات اتخاذ گردد.
علیرغم تأکیدات ریاست محترم جمهور ٬ مصوبات سفر اخیر به استان بعضاً در بلاتکلیفی بسر می‌برند که شایسته است با پیگیری و رایزنی به سرانجام برسند.
حضرت آیه الله ملک حسینی و روحانیت معظم بزرگ که از سرمایه‌های این استان می‌باشند و نیز ائمه‌ی محترم جمعه ٬ همکاران ارزشمندم در مجلس ٬ نخبگان و دلسوزان نطام مقدس جمهوری اسلامی در مجامع دانشگاهی و حوزوی ٬ فرهنگیان ٬سایر صنوف و اقشار و اصحاب رسانه ٬ ظرفیت‌ها و استعداهای بالقوه ای هستند که می‌توانند و آمادگی دارند که در توسعه همه جانبه استان مفید و مؤثر باشند.
امید است با بهره گیری و مشاوره با این عزیزان٬ جلب و گسترش مشارکت‌های مردمی٬ تأسیس و توسعه مجامع و تشکل‌های گوناگون و همه جانبه به منظور آبادانی استان صورت گرفته و شتاب بیشتری به خود بگیرند.
انتظار ویژه و اکید دارم سفرهای منطقه ای و شهرستانی به‌صورت میدانی را در دستور کارقرار دهید تا با نظارت و پیگیری جدی ٬ پروژه‌هایی که در توسعه استان مؤثرند فعال تر شوند و مردم مطابق برنامه زمانبندی از وجود و برکاتشان بهره مند و متنفع گردند.
در پایان مجدداً از زحمات٬ تلاش‌ها و خدمات دکتر سید موسی خادمی خاضعانه تشکر و سپاسگزاری می‌نمایم.
رجاء واثق دارم آنچه که مایه امیدواری٬ موفقیت و عملیاتی شدن این موارد و سایر برنامه‌های استانداری است ٬ نشاط جوانی٬ درایت٬ روحیه کار٬ تعامل٬ اعتماد به نفس و انقلابی گری است که در وجود شریفتان سراغ دارم.
امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات رهبر فرزانه انقلاب موفق و منصور باشید.
عدل هاشمی پور
وکیل و خادم مردم در خانه ملت
نام شما

آدرس ايميل شما

هم استانی
Iran, Islamic Republic of
معلوم است که چه کسی ایشان را آورده است و به چه کسی گوش می دهد دیگر فایده ای ندارد .
پت و مت
Iran, Islamic Republic of
گپ.. تاجگردون ...همی بلدی.. بزنی آخ و بخت کهگلیویه که ..
نماینده ضعیف کهگلیویه
Iran, Islamic Republic of
خیلی دلم برای شهر و دیارم میسوزد که .. به اسم .. سکاندارش شده،بغض گلومو گرفت که تاجگردون حتی عدل رو به..و یک پاتک سیاسی .. محکمی به نماینده مون . سیاسی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
چه سلامی مگه استان ما موش آزمایشگاهی هست که هرکسی میخواد رشد کند باید اول بیاد اینجا تاجگردون به چه حقی برای استان به تنهایی تصمیم می‌گیره
مطلع وواقع بین وعدالت نگر
Netherlands
حاج عدل فقط شعار میده
بدبخت
Iran, Islamic Republic of
..و نماینده مون هستی
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1