تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : ۲۷۵۰۵۱

شورای اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد بیانیه صادر می‌کند / آیا اصلاح‌طلبان از نحوه انتخاب استاندار جدید رضایت دارند

۱۳
۰
کبنا ؛انتخاب علی محمد احمدی به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با واکنش‌های زیادی در محافل سیاسی روبرو شد، بعضی این انتخاب را منتصب به یک نماینده خاص می‌دانستند تاجایی که عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه من اهل جنجال نیستم، گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با نظر مشورتی هر سه نماینده استان انتخاب شد و این دکان‌ها را ببندید.
از طرفی غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت طی یادداشتی با بیان اینکه استاندار جدید از دوستان ۱۰ -۱۵ ساله اینجانب است، اظهار کرد: قبل از تعیین استاندار وظیفه خود می‌دانستیم از مشورت و راهنمایی راهبردی برخی از سیاسیون محترم من‌جمله برادر ارجمندم جناب سید باقر موسوی استفاده کرده و به همین منظور خدمتشان رسیده و از رهنمودهای راهبردی آنان استفاده کردیم.
اما این حرف‌ها و حدیث‌ها به همین جا ختم نشده است، شورای اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد در حال انتشار بیانیه‌ای در این رابطه هستند.
به گزارش کبنا، سید رضا عسکری یکی از فعالین سیاسی اصلاح‎طلب کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه می‌گوید؛ نظر خاصی درباره استاندار جدید استان ندارم، اما ناگفته‌های زیادی دارم که به زودی آنها را در جمع رسانه‌ها خواهم گفت.
عسکری در پاسخ به این سؤال که آیا دولت دوازدهم در انتخاب استاندار جدید از مسئولین ستاد روحانی در کهگیلویه و بویراحمد نظرخواهی و مشورتی داشت یا خیر؟ افزود: در این باره نظری ندارم و حرفی نمی‌زنم.
این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه از عملکرد ۴ ساله موسی خادمی استاندار سابق استان نسبتاً رضایت دارد، ادامه داد: رضایت نسبی من از عملکرد وی به منزله رضایت تمام مجموعه اصلاحطلب استان از او نیست.
وی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم به خواست اصلاح طلبان این استان توجهی نداشت، افزود: با توجه به عملکرد گذشته آقایان انتظار خاصی از استاندار جدید نداریم.
عسکری بیان اینکه استاندار جدید از این به بعد با قدرت اجرایی و رسانه‌هایی که در اختیار دارد می‌تواند خواسته اصلی اصلاح‌طلبان استان را بفهمد، گفت: مجموعه اصلاح‌طلبان در کهگیلویه و بویراحمد مجموعه بزرگی است که باید آراء همه این عزیزان گرفته شده و در باره آینده تصمیم گیری شود.
وی در پایان تصریح کرد: حرف‌های ناگفته زیادی دارم که در آینده نزدیک در جمع رسانه‌ها آن‌ها را به عرض همه مردم خواهم رساند.
به گزارش کبنا، آنطوری که روایت می‌شود، اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد از نحوه روند انتخاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز نگرانی دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کمره
Iran, Islamic Republic of
از نظر دولت فقط تاجگردون اصلاح طلب است. سید رضاعسکری کیه؟ توفیقی چکاره است؟ عدل هاشمی باید استاندار تعیین کند چون نماینده مردم است. .عسکری را انتخاب کرده؟ سید باقر موسوی مرد واقعی است و تاجگردون هم موافقت اونو گرفته . بیانیه بدین بدمون نمیاد بهشون ..
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
درود برسیدرضاعسکری
Iran, Islamic Republic of
سید رضا عسکری هیچ وقت مصالح کلی اصلاح طلبان را دنبال نکرد اونموقع که تمام اصلاح طلبان بویراحمد را تا حد کارشناسان گروه خادمی نابود کردن کجا بودی که بیانیه ندادی اره چون دامادت فرماندار شد درود بر موسوی جهان اباد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
استانداری که دوستش تاجگردون همینه معلومه که کسی از اصلاح طلبان ازش راضی نیستن
Iran, Islamic Republic of
سید رضا عسکری بیشتر برای حفظ داماد عزیزش که فرماندار دنا می باشد می ترسد
Iran, Islamic Republic of
شورای اصلاح طلبان کی گفته این اقایان .. نماینده اطلاحطلبان هستند
چند بار اقای عسکری برای اطلاح طلبان با استاندار قبلی مذاکره کرد اینها همه دنبال.. هستند اسلاح طلب یعنی سید باقر
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان عسکری نیست
از کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
فقط با سید باقر موسوی در استان مشورت شد و گر نه بقیه اطلاع نداشتند و از اخبار شنیدند احسن بر تاجگردون که توانایی این تغییر را داشت و دوست و همکار خود را انتخاب کرد .
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
دلم به حال اصلاح طلبان استان می سوزد هیچ کس آنها را به حساب نمی آورد و از همه چیز بی خبرند
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
اصلاحطلبان استان ما در کشور صاحب نفوذ نیستند و کسی به اونا اهمیت نمی ده
محمد بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
... که نماینده مردم نیستند .چیکاره هستند ؟باید دست معامله گران قطع شود کسانی که در جلسات محفلی و شب نشینی به جای توسعه استان و شهرستان فرماندار و مدیرکل تقسیم میکردند.استاندار با مشورت سه نماینده انتخاب شده و همینکه نمایندگان استان اتحاد دارند جای بسی خوشحالی است
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
چشمانتان را باز کنید و جهان را نگاه کنید،خودتان را گول نزنید،این اصتلاحات اصولگرا و اصلاح طلب را رها کنید ،بچسپید به خدمت دراه خدا برای خدمت به خلق خدا. اصلاح طلبی و اصول گرایی برای مردم نون آب نمیشه.بیش از هشتاد درصد مردم دارند تاوان جدال بین بیست درصد از جمعیت این کشور را میدهند که با نام چپ و راست برای خودشان جولان میدهند.کارشان شده انتقاد از یکدیگر و دق دل خالی کردن روی سر همدیگر.این چه سودی برای دیگران دارد که باید در آتیش این دو جناح بسوزند. فلان نماینده برای توجیح کار خودش میگه رفته از فلان آقا مشورت گرفته!اون فلان آقا که شما نام میبرید یک نفر است ،زمانی نماینده چند صد نفر بوده،چه ربطی دارد؟رئیس جمهور کشورهای بزرگ و ابر قدرت وقتی دوران خدمتشان بسر میرسد بار و بنه خود را جمع میکنند و برای گذراندن زنگیشان بدور از دخالت در امور ساسیون قدرت بدست گرفته راهی دیار دیگر میشوند.ولی متاسفانه ،متاسفانه در کشور ما فکر میکنند وقتی بر سر سفره سیاست نشتند چون به مزاقشان خوش آمده شکر گفتن و دست کشیدن از آن سفره امری محال است!نه اینجور نیست ،دوره تان گذشت ،بگذرید.مگه یک جوب چقدر کشش برای گذر آب دارد؟بخدا اگر آبهای روان خصلت شماها را داشت الان دنیایی وجود نداشت.سعی نکنید یکجا میخکوب شوید،راه را باز کنید بگذارید دیگران هم بیایند ،شاید گره ای که شما قادر به باز کردنش نبودی به دست دیگری باز شود.!لازم نیست دندانت را درگیر آن کنید.کاش میتوانستم با یک تریبون تمام حرفها ودرد دلیهایم که با خیلیها مشترک است یکجا به شماها ساسیون میزدم تا حالا که شکممان گرسنه است دلسیر میشدم و میشدیم از این همه بی اطلاعی حاکمانی که یا چپند یا راست،اصولگرایند یا اصلاح طلب،کاش همه یک نام داشتند :همدلان،خادمین به بشر.
دنا
Iran, Islamic Republic of
احسن به حرف حق عالی گفتی
نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

 یکی از دغدغه‌های موجود در قشر مذهبی جامعه، روایت‌های بعضا نادرست از مسائل دینی است. ...
زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله در زمانی رخ داده است که دمای هوا در شهر سی‌سخت در شب به حدود هفت درجه زیر صفر و ...
انجماد معاملات در بورس نامتقارن

انجماد معاملات در بورس نامتقارن

بورس‌بازان برای هفتمین روز کاری با دامنه نوسان نامتقارن دست‌وپنجه نرم کردند. جدالی که ...
1