تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۲۷۵۰۳۸

برگزاری جشن عاطفه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد (+عکس)

۰
کبنا ؛مدیر روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد کمک‌های مردمی را در جشن عاطفه‌ها جمع آوری می‌کنند.
به گزارش کبنا، مصیب حیدری در حاشیه مراسم استقرار پایگاه‌ها و برگزاری مرحله اول جشن عاطفه‌ها، اظهار کرد:  ۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار در مساجد، پایگاه‌های بسیج و مراکز نیکوکاری در حال جمع آوری کمک‌های مردمی هستند.
حیدر ی با بیان اینکه چهارشنبه ۱۹ مهرماه سال جاری، مرحله دوم جشن عاطفه‌ها، در ۵۰۶ مدرسه استان برگزار می‌شود، بیان کرد: سال گذشته  مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها توسط مردم خیر و نیکوکار کهیگلویه و بویراحمد به دانش آموزان نیازمند این نهاد کمک شد.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود این مبلغ با توجه به استقبال گسترده مردم استان نسبت به سال گذشته، از رشد بالاتری برخوردار باشد.
مدیر روابط عمومی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، یکی از اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها را ایجاد حس نیکوکاری و نوع‌دوستی در دانش آموزان عنوان کرد، و گفت: جشن عاطفه‌ها با مشارکت سازمان صداوسیما، سازمان دانش‌آموزی، آموزش‌وپرورش، بسیج مستضعفین و مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد برگزار می‌شود.
حیدری افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری این کد در تلفن همراه خود # ۵ * ۰۷۴* ۸۸۷۷*، و با واردکردن مبلغ مورد نظر در جشن عاطفه‌ها شرکت کنند.
وی گفت: شماره‌حساب ۰۱۰۲۲۲۹۰۵۶۰۰۹ نزد بانک صادرات شعبه جمهوری آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی است.
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1