تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۲۷۵۰۱۷

مسوولان بی‌تعارف با تالارهای عروسی متخلف برخورد کنند / هشدار امام جمعه کبگیان به نوشیدنی‌ها در تالار

۱
۰
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: مردم مراقب حرکات و رفتارهای فرزندان خود در تالارهای عروسی باشند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه ۲۴ شهریور۱۳۹۶ با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: کسی که با نگاه از روی محبت به والدین خود انفاق، مدارا و نیکی کند و آنها را اندوهگین نسازد خداوند سبحان در دنیا و آخرت سعادتمندش خواهد کرد.
امام جمعه کبگیان با تبریک روز مباهله گفت: یکی از فاکتورهای مهمی که اسلام را در کامل‌ترین‌ها اثبات کرد روز مباهله بود.
وحدانی‌فر بیان کرد: محوریت بحث مسیحیان نجران در تقابل ادیان خود با اسلام پیغمبر را وادار به مباهله کرد که خداوند به او فرمود، ایها الرسول أَنفُسَنا وَأَنفُسَکُم یعنی ای پیغمبر برای مباهله عزیزترین کس از جانت را بیاور که همراه با امام عالم حضرت علی و خانواده اش(حضرت زهرا و حسنین) آمد و پیروز شد.
وحدانی‌فر با ذکر شمه‌ای از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضاء مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چون مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی از مهمترین ارکان تصمیم سازی و تصمیم گیری نظام است اعضای آن باید متعهد به انقلاب باشند.
وی با بیان اینکه واژه اصلاح و اصول نماد رقابت است گفت: خروجی بیانات مقام معظم رهبری در بحث مسؤولیت‌پذیری در شاکله نظام صرفا انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.
خطیب جمعه کبگیان درباره کشتار مسلمین در میانمار گفت: یکی از خصوصیات بارز جمهوری اسلامی موضع‌گیری صریح بدون دغدغه و شجاعانه در برابر زورگویی خاصه تجاوز به حق مسلمانان است.
وی خطاب به شورای امنیت سازمان ملل گفت: از کارتر، بوش، اوباما گرفته تا شیمون پرز و همین خانم سوچی چون خون مسلمین را می‌ریزند برنده جایزه صلح نوبل شده‌اند.
وحدانی‌فر گفت: چرا به جلادان کودک کش جایزه صلح نوبل می‌دهید اما در برابر صاحبان سربریده و آوارگان در به دری که در خانه خود هم غریبند و برای نجات جانشان به دریا می‌زنند در سکوت محض فرو می‌روید.
این خطیب جمعه با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم خطاب به مردم کبگیان گفت: مجلس امام حسین متکی به حزب خاصی نیست بیائید همه با هم از دل و جان با شور و شعور قدرتمندتر از گذشته آن را برگزار کنید.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر با تشکر از سروان دستمرد فرماندهی گذشته انتظامی کبگیان گفت: آقای دستمرد نمونه شاخص سبزقامتان ولایی کم ادعا و شجاع نیروی خدوم انتظامی است که در طول خدمت صادقانه خود با شجاعت کامل در نهایت مردمداری با رعایت عدالت محوری امنیت حاکم در بخش را تثبیت کرد.
امام جمعه کبگیان در پایان خطاب به مسؤولان و خانواده‌ها گفت: خوشبختانه در بخش ما به مراتب بهتر از جاهای دیگر اصول مراسمات عروسی با عرق طایفه‌ای برگزار می‌شود اما عزیزان به شدت مراقب نوشیدنی‌های فرزندانتان در تالارهای عروسی باشید و مسؤولان امر با پیگیری و سرکشی بی‌تعارف مراقبت و برخورد کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ارين
Iran, Islamic Republic of
خ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1