تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۲۷۵۰۱۵

انتقاد امام جمعه قلعه‌رئیسی از آموزش و پرورش؛ اینجا خانه احزاب، تقسیم غنائم و پاداش‌های انتخاباتی شده

۴
۰
کبنا ؛ 
امام جمعه قلعه رئیسی از آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
وی ادامه داد: برای اینکه از یاران امام زمان باشیم باید خودسازی کنیم و برای خودسازی علمای اخلاق ۴ مرحله مشارطه و مراقبه و محاسبه و معاتبه رابیان می کنند.
امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه دوم به دیدار رهبر معظم انقلاب با رئیس و اعضا جدید مجمع تشخیص مصلحت اشاره و تصریح کرد: خواسته امام المسلمین از اعضاء جدید این است که تفکرات امام و انقلاب بر مجمع حاکم باشد انقلابی فکر و انقلابی عمل کنند.
صلواتی به دیدار رهبر انقلاب با طلاب و حوزه های علمیه تهران اشاره و خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب سه وظیفه مهم به عنوان منشور روحانیت برای حوزویان و روحانیت مطرح و وظیفه مهم هدایت فکری و دینی جامعه توسط روحانیت است و روحانیت ابتدا بایستی خود را اصلاح کند تا بتواند جامعه را اصلاح کند.
امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: اگر روحانیت در جامعه به تبیین مسائل سیاسی نپردازد جامعه از بین می رود و مردم از صراط مستقیم انقلاب، نظام و اسلام منحرف می شوند و همان مشکلات زمان امام حسن (ع) پیش می آید و این گناه بزرگ به دوش روحانیت است و امروز اگر طلبه ای و روحانی در جامعه بگوید کاری به مسائل سیاسی ندارم نسبت به مواضع نایب امام زمان بی تفاوت باشد این چنین فردی همان شریح قاضی است که از حق دفاع نکرد و حق را ناحق جلوه داد.
وی افزود: دو پهلو حرف زدن سیاست بازی و وابسته بودن به جریانات غربگرا و سکولار از خصوصیات شریح قاضی زمانه است، مواضع شریح قاضی هم با امام زمانش یکی نبود و از عملکرد شریح قاضی‌ها کربلا به وجود آمد امروز مواضع حق و معیار و ملاک حق مواضع و فرمایشات نایب امام زمان (عج) امام خامنه است.لذا امروز نه تنها روحانیت بلکه هر کسی که مواضعش در مسائل مختلف نظام و انقلاب با رهبر معظم انقلاب هماهنگ نباشد و در مسیر حق نیست.
صلواتی به روز مباهله و روز خانواده اشاره کرد و گفت: مباهله سند عظمت و حقانیت اهل بیت(ع) است و خانواده سلول اصلی جامعه و بزرگ خانه؛ زن خانه است زن در خانه ریحانه و گل خانه است نقش زن کدبانویی نه خدمتگزار یعنی محیط خانه را برای همسر و فرزندان تبدیل به محیط امن و آرام و آرامش ومحبت و صمیمیت کند.
وی به یکی از آسیب‌های خانواده در استان اشاره و یادآور شد: امروز در استان ما تالارها نهاد خانواده را متزلزل می‌کنند و در عروسی‌ها در این تالارها ارکسترها از زنان عفت زدایی و از مردان غیرت‌زدایی می‌کنند و امروز وضعیت تالارها در استان ما خون به دل امام زمان(عج) می‌کند و عملا آیات قرآن را زیر پا می‌گذارند زیبای‌های دختران و زنان مسلمان در تالارها به حراج نگاه نامحرمان گذاشته می‌شود و آنچه در ساعات پایانی عروسی‌ها در شب‌ها و روزها در تالارها اتفاق می‌افتد با مجالس لس‌انجلسی فرق چندانی ندارد.
وی با بیان اینکه در تالارهای استان زنان و دختران صاف کاری و نقاشی شده در معرض دید نامحرمان به نمایش گذاشته می‌شوند اضافه کرد: کجا غیرت اجازه می‌دهد زن و دختر و ناموس انسان با پوششی نامناسب و لباسهای نازک بدن نما و نامناسب زیبایی‌های خویش را به همه نشان دهد و آیا این تهدید برای خانواده نیست؟ آیا مسئولان فرهنگی و نهادهای فرهنگی و روحانیت در این راستا وظایفی دارند یا نه؟ مسئول و متولی تالارها و ارکسترها چه کسانی هستند؟ اگر عده‌ای از وضعیت تالارها سکته کنند بمیرند رواست. اگر عده‌ای خواب هستند و نمی‌دانند در تالارها چه می گذرد بدانید در ساعات پایانی شب در بعضی از تالارها چراغ‌های اصلی خاموش و با نور پردازی خاص و رنگارنگ دختر و پسر و زن و مرد بصورت مختلط شادی می‌کنندآیا خیانتی از این بالاتر است.
صلواتی تاکید کرد: اگر قرار باشد در این استان عده‌ای آتش به اختیار باشند وضعیت تالارهای استان ما از مصادیق همان میدان‌هایی است که باید آتش به اختیار بود و همگان بدانند شرکت در این مجالس حرام است درآمد چنین مجالسی حرام است و این چنین جشنهایی دیگر مقدس نیستند این مجالس مجلس گناه و معصیت است و مورد غضب پروردگار و ناراحتی امام زمان(عج) است و خیانت به سنت رسول الله و خون شهیدان است.
وی در ادامه به تحریم‌های مکرر آمریکا اشاره کردو عنوان کرد: حیثیت برجام بر باد رفت حال که پی در پی برجام نقض می‌شود و روح برجام پاره شد وقت آن است که برجام را آتش بزنیم و مردم توقع دارند دولت در مقابل نقض برجام انقلابی عمل کند همگان بدانند نسخه برجام کشور را مریض می‌کند و گرفتار بیماری لاعلاج می‌کند و نسخه شفا بخش والتیام آور دردهای کشور اقتصاد مقاومتی است.
امام جمعه قلعه رئیسی ضمن تذکری به آموزش و پرورش در سطح استان بیان کرد و ادامه داد: امروز آموزش و پرورش تبدیل شده به خانه احزاب و جریانات سیاسی و مقر تقسیم غنائم و پاداش‌های انتخاباتی و این حذف افراد و سیاسی کاری‌ها نه فایده‌ای به حال مردم و نه فرهنگ دارد و افراد را به صرف اینکه در جریان ما نیستند حذف کنیم این توهین به علم و جایگاه تعلیم و تربیت است.
وی در پایان شهادت شهید امنیت استان را به هم استانی‌ها و خانواده شهید و نیروی انتظامی هم تسلیت و هم تبریک عرض کرد و از سپاه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان و نیروی انتظامی که قاتل شرور را به هلاکت رساندند تقدیر و تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
درکل مدیریت آقای ... و به طبع آن مدیران اکثر شهرستانها چون ...ی میکنند
Iran, Islamic Republic of
..چرا سیاسی.. چاروسا ر.. بین مردم در امور شورای شهر و انتخاب شهردار.. و مردم را به... حالا نوبت اموزش و پرورش اسنان است
حاج آقای عزیز اگر شهرستان خودت یعنی قلعه رئسی را می گفتی شاید کسی باور می کرد حالا که ربط دادی به اداره کل ومدیر کل عالم ادم شهادت به خوبی پاکی وصداقت ودور از هر باند بازی این مدیر کل می دهد تو ساز مخالف می زنی آقا خوب مثال میزنی ولی بد بکار می بندی مدیر کل آموزش وپرورش انسانی مومن خدا ترس وقانومند است مهمترین وبارزترین خصلت این مدیر کل خداترسی ایشان می باشد با خدا باش پادشاهی کن بی خدا باش هرچه خواهی کن
چاروسا
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع پور نسبت به عزل مدیر چاروسا اقدام کنید ا..مگه انتصابات در آموزش و پرورش باید قومی و قبیله ای باشد مگه مدیریت چاروسا . است یکی دیگه بارید با ایده جدید مگه ..
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1