تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۲۷۴۹۹۴

زارعی: با این مدیران به شدت برخورد می‌کنم / سرمایه‌گذار پتروشیمی بویراحمد کارآزموده است

۱۵
۰
کبنا ؛نماینده بویراحمد و دنا گفت: با مدیرانی که بخواهند با سنگ‌اندازی جلوی اجرای طرح احداث پتروشیمی بویراحمد را بگیرند، به شدت برخورد می‌کنم.
به گزارش کبنا از یاسوج، غلام محمد زارعی در جمع مدیران صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سال‌ها در زمینه استفاده از منابع و پتانسیل‌های استان به‌ویژه در حوزه نفت و گاز فقط شعار دادیم، افزود: امروز هم با شعار دادن و حرف زدن نمی‌توانیم حتی یک پله خودمان را صعود دهیم یا در جدول شاخص‌های توسعه کشور در جایگاه بهتری بایستیم.
وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های نفت و گاز در استان برای توسعه شهرستان‌های بویراحمد و دنا در حد یک آرزو بود اما امروز شاهدیم که این رویای شیرین و آرزوی زیبای مردم مرکز استان در قالب «مجتمع بین المللی پتروشیمی دنا و بویراحمد» محقق می‌شود.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چندین لوله انتقال گاز صادراتی و مصرفی غرب کشور از شهرستان‌های بویراحمد و دنا می‌گذرد، بیان کرد: در طول این سال‌ها چه استفاده ای از این خطوط لوله کردیم؟ اگر امروز هم از آن‌ها استفاده نکنیم باز هم عقب می افتیم و استان‌های دیگر بیکار ننشته اند ببینند ما کی دلمان بخواهد، پتروشیمی بزنیم و صنایع پایین دست نفت و گاز ایجاد کنیم.
زارعی خاطرنشان کرد: حالا بعد از سال‌ها مجموعه استان به این همدلی رسیده است که یک مجتمع پتروشیمی در شهرستان بویراحمد احداث شود و با توجه به اینکه دولت دیگر مجاز به سرمایه گذاری نیست باید از ظرفیت سرمایه گذار بخش خصوصی بهره می‌بردیم.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز اشاره کرد و به استاندار جدید نیز تبریک گفت و اظهار کرد: آقای دکتر احمدی ادامه دهنده سیاست‌های دولت تدبیر و امید در استان خواهند بود و با شناختی که از ایشان دارم توسعه استان به‌ویژه با گسترش صنایع و استفاده از پتانسیل‌های نفت و گاز، قطعاً همچون گذشته و بلکه با شتاب بیشتری پیگیری خواهد شد.
سرمایه‌گذار پتروشیمی بویراحمد کارآزموده است
زارعی افزود: در زمینه پتروشیمی بویراحمد، هم دکتر احمدی سابقه فعالیت در وزارت نفت را دارند و هم ویژگی‌های این پروژه در ایجاد اشتغال، جذب سرمایه خارجی و توسعه صنعتی کشور موجب می‌شود که نگاه مثبتی به آن در تیم مدیریت استان ایجاد شود و همچون سابق دولت تدبیر و امید بزرگ‌ترین حامی ایجاد پتروشیمی در شهرستان بویراحمد باشد.
وی با بیان اینکه دغدغه ما در زمینه پتروشیمی بویراحمد، وجود یک سرمایه گذار پای کار بود که هم به لحاظ توان مالی و هم تجربه انجام فعالیت‌های صنعتی جایگاه ویژه ای داشته باشد، اظهار کرد: خوشبختانه سرمایه گذار ایرانی پتروشیمی بویراحمد هم امتحان پس داده و کارآزموده است و هم بومی است و دغدغه توسعه استان را دارد.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از به نتیجه رسیدن فایناس بین المللی پروژه خبر داد و تصریح کرد: پتروشیمی بویراحمد از سوی وزارت صنعت و معدن به بانک مرکزی به عنوان طرح اولویت دار ملی معرفی شد تا شرایط برای جذب فاینانس خارجی پروژه فراهم شود.
زارعی بااشاره به اینکه مجوز خوراک پروژه هم که از دغدغه‌های ما برای پیشرفت کار بود، در مراحل نهایی شدن است، گفت: قطعاً پتروشیمی بویراحمد با ویژگی‌هایی که دارد ناجی توسعه مرکز استان خواهد بود و بسیاری از مباحث مربوط به اشتغال، بیکاری، صادرات و غیره در استان را تکان می‌دهد.
وی ابراز کرد: پروژه ۷۳ هزار میلیاردی پتروشیمی بویراحمد را می‌توان انقلاب اشتغال در مرکز استان دانست که هم در مرحله ساخت و هم در مرحله بهره برداری حجم عظیمی از شغل را برای جوانان متخصص و جویای کار استان ایجاد می‌کند.
با احداث پتروشیمی بویراحمد ۵ هزار شغل ایجاد می‌شود
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «مجتمع بین المللی پتروشیمی دنا بویراحمد» پس از بهره برداری بیش از ۵ هزار شغل مستقیم ایجاد می‌کند، عنوان کرد: چنین حجمی از اشتغالزایی در مرکز استان تاکنون سابقه نداشته و به خاطر همین ویژگی‌هاست که این مجتمع پتروشیمی عظیم‌ترین و بزرگ‌ترین پتروشیمی احداث شده توسط بخش خصوصی در کشور لقب می‌گیرد.
زارعی، احداث پتروشیمی بویراحمد را خواست مردم و مسئولان استان دانست و با بیان اینکه مردم استقبال و حمایتشان را از احداث این طرح نشان داده‌اند، افزود: پتروشیمی بویراحمد بسیاری از شاخص‌هایی که استان در آن با مشکل مواجه است را جابجا می‌کند با این پروژه حجم عظیمی از سرمایه خارجی جذب می‌شود و پس از بهره برداری هم در حوزه صادرات و تجارت خارجی برای کهگیلویه و بویراحمد محاسن فراوانی دارد.
وی خاطر نشان کرد: حالا پروژه با این عظمت قرار است احداث شود و قرار باشد مدیری یا نهادی که دغدغه توسعه و اشتغال را ندارند، فرآیندکار را گرفتار بروکراسی کنند و یا با مانع تراشی سعی کنند که مقابل احداث این طرح سنگ اندازی کنند، قطعاً با این مدیران به شدت برخورد می‌کنم و اجازه نمی‌دهم کسی جلوی انقلاب توسعه‌ای بویراحمد و دنا را بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

الف
Iran, Islamic Republic of
بشین بابا جان هر که دوست دارین. خودتم میدونین تا سالهای سال امکانش نیست. پتروشیمی گچساران و دهدشت دهها سال مونده.
.
Iran, Islamic Republic of
سلام
بر آقای منتقل به شرکت نفت!! !
علیرضا حسین زاده خلف آباد
Iran, Islamic Republic of
درجواب مخاطب بنام الف و .
بزرگواران این همه حسادت به عقده تبدیل میشود و باعث تاریکی و خشنی روح و جسم شما میشود!
شما که چشم دیدن پیشرفت بویراحمد و دنا را ندارید لطفا بخاطر خودتون هم که شده خبرهای جناب حاج زارع رو نخوانید تا مجبور شوید عقده و حسادت خود را آشکار کنید!
درود بر خدمت بی منت
123
Iran, Islamic Republic of
هی ... به شدت برخورد.... یواشتر مدیران ..
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
ب زحمت انتقال خودتو دادی ب یه اداره دیگه.میخای با کی برخورد کنی؟؟کدام برخورد
لوداب قهرمان
Iran, Islamic Republic of
سرمایه گذار که فامیل و هم طایفه ای جنابعالی است. چندتایی از مدیران که تونستی منصوب کنی بازهم از فامیل و طایفه جنابعالی است.
.. هم به استاندار که ... با کی میخوای برخورد کنی؟
Iran, Islamic Republic of
مگر شما استاتدار هستید؟؟
Iran, Islamic Republic of
اول حقوق مالکین زمین پتروشیمی ومعارضات راحل کن.بعدبرودنبال فاینانس .همه میدونند که سهامداراین پروژه ..
همکار....مدیر سلامت
Iran, Islamic Republic of
اول معارضات راحل کن.
کمره
Iran, Islamic Republic of
گ...
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
حاجی وزارت نفت چه خبر
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
برخورد می کنم؟؟؟؟؟بنظر نمیرسد تا الان کسی .. داشته باشد که از این به بعد بخوای برخورد کنی .اگه بخوای بامسئولین ضعیف برخورد کنی اولین برخوردابا...
چیتاب
Iran, Islamic Republic of
هیچ کاری نمی کنی!!! این خط این نشون

از قدیم گفتنه : نمیروم نه پیروم
الف
Iran, Islamic Republic of
جناب حسین زاده خلف آباد: با سلام ، البته از جنابعالی نمیشه بخاطر این عباراتی که نوشتین انتقادی کرد چون از روی تعصب طایفه گری نوشتین اونم در دنیای امروز و قرن ۲۱، چه جوابی میتونم بدم؟
شما تمامی کامنت ها را بخوان، چند نفر حسودن؟ من اتفاقا چون از پیشرفت بویراحمد ناامید شدم انتقاد میکنم. شما هم سعی کنید واقع باشین. تعصب واقعیت را تغییر نمیده.

زنده باشید. یا حق
کارگر
Iran, Islamic Republic of
سرمایه گذار شما کار خانه قند آماده را نمی تواند شروع به کار کند اما به قول خودمان می خواهد پتروشیمی بزند سی صد کار گر کارخانه قند را بی خانمان ولی کار کرد زیاد شعار ندهید
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1