تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب : ۲۷۴۹۳۵

کلنگ زنی مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی در دیشموک/ افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت قلعه‌دختر (+تصاویر)

۰
کبنا ؛کلنگ زنی مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی در دیشموک
کلنگ احداث مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی دیشموک ظهر امروز به زمین زده شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در این آیین با اشاره به اهمیت پروژه‌های عمرانی و در حال ساخت حوزه بهداشت و درمان این شهرستان، گفت: پس از تلاش‌های بی وقفه نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و پی گیری‌های مستمر ریاست دانشگاه و معاون بهداشتی وی و همچنین برگزاری جلسات متعدد با ادارات ذیربط توسط این شبکه و در راستای تهیه زمین جهت ایجاد این پروژه مهم و حساس در ارتقاء سلامت مردم منطقه در نهایت امروز کلنگ احداث این مرکز به همت بنیاد علوی بر زمین زده شد.
کورش داوری ادامه داد: پروژه خیر ساز «مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی دیشموک «در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع و با زیربناء ۱۰۴۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، پیش بینی می‌شود طی ۷ ماه توسط بنیاد خیریه علوی ساخته و پس از تجهیز توسط دانشگاه علوم پزشکی استان به بهره برداری نهایی خواهد رسید.
برپایه این گزارش؛ کلنگ احداث «مرکزجامع خدمات سلامت شهری و روستایی دیشموک » ظهر امروز و با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهر دیشموک، سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، نمایندگان مجمع خیرین سلامت استان، معاون فرماندار شهرستان کهگیلویه، سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، سایر مسئولین شهرستانی و محلی در میان استقبال مردم شهید پرور دیشموک به زمین زده شد.
شهر دیشموک با جمعیتی بالغ بر ۱۴ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.
 
افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت قلعه دختر

پروژه خیرساز «مرکزجامع خدمات سلامت قلعه دختر» صبح امروز و با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس، سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، نمایندگان مجمع خیرین سلامت استان، معاون فرماندار شهرستان کهگیلویه، سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و سایر مسئولین شهرستانی و محلی به بهره برداری نهایی رسید.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در حاشیه این مراسم گفت: با تلاش و پیگیری‌های مسئولین شهرستانی و دانشگاه، نیک اندیش سلامت از استان یزد با اقدام خداپسندانه ای در راستای محرومیت زدایی و توسعه فضای فیزیکی حوزه سلامت شهرستان کهگیلویه تحت عنوان مرکز جامع خدمات سلامت در روستای محروم قلعه دختر آغاز که هم اینک به لطف الهی پس از گذشت ۸ ماه از آغاز کلنگ زنی شاهد بهره برداری از این مرکز هستیم.
کورش داوری افزود: پروژه خیر ساز مرکز جامع خدمات سلامت قلعه دختر «در زمینی به مساحت ۴۸۰ متر مربع و با زیربناء ۳۸۴ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان و جمعیت تحت پوششی بیش از ۵ هزار نفر به بهره برداری نهایی رسید.
روستای قلعه دختر در فاصله ۲۰ کیلومتری از شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.
 
بازدید از پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی بهمئی 
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان بهمئی بازدید کرد.
رحیم استوار سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان به همراه تیم فنی مهندسی دانشگاه از روند اجرای پروژه بیمارستان شهرستان بهمئی بازدید کرد.
برپایه این خبر؛ در پایان این بازدید روند اجرایی پروژه از زمان اجرای فاز دوم بررسی و راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات و موانع ارائه داده شد.
این سومین بازدید استوار در سالجاری از پروژه بیمارستان شهر لیکک است.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1