تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : ۲۷۴۹۰۴

تجلیل از بهورزان کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛آیین روز بهورز و تجلیل از بهورزان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، آئین روز بهورز و تجلیل از ۲۶ بهورز نمونه شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان، معاون فرماندار شهرستان کهگیلویه، اعضای شورای اداری و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های کهگیلویه و لنده در محل سالن اجتماعات تالار ایل شهر دهدشت برگزار شد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در این آئین به اهمیت شغل بهورزی اشاره کرد و گفت: بهورزان پیشگامان عرصه سلامت هستند که درواقع به‌عنوان سربازان خط مقدم به ارائه آموزش‌های لازم در راستای کنترل و پیشگیری از انواع بیماری‌های واگیر و غیر واگیر پرداخته و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی بهترین دوران عمر خویش را در دورافتاده‌ترین مناطق و روستاهای این شهرستان صرف امر خطیر سلامتی همنوعان خود می‌کنند.
کورش داوری ادامه داد: امروز به پاسداشت زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ ۱۴۳ بهورز شهرستان کهگیلویه که در قالب ۸۷ خانه بهداشت در نقاط روستایی انجام‌وظیفه می‌کنند اجتماع نموده‌ایم و امیدواریم که به حول و قوه الهی روزبه‌روز شاهد ارتقاء کمی و کیفی شاخص‌های بهداشتی در سطح شهرستان باشیم.
به گزارش کبنا، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، در این آیین ضمن تبریک روز بهورز گفت: جامعه نگرترین عضو تیم سلامت، بهورزان هستند که بیش از سایرین در جامعه و بین مردم بوده و به ارائه خدمات بهداشتی و سلامت می‌پردازند.
محسن مرادی بابیان اینکه نقش بهورزان در جامعه نقش بی‌بدیل و بزرگی است، ادامه داد: پیشگیری بهتر و مقرون‌به‌صرفه تر از درمان است و بهورزان نیز درزمینهٔ پیشگیری باید نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند یعنی آن‌قدر مراقبت‌های پیشگیری، بهداشتی و سلامت را در روستاها گسترش دهند که در آینده نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف برای درمان نداشته باشند.
آئین نکوداشت روز بهورز در شهرستان بویراحمد و در سالن حکیم جرجانی با اجرای برنامه‌های متنوع و با حضور مشاور عالی رئیس دانشگاه، سرپرست معاونت درمان، فرماندار شهرستان بویراحمد، قائم‌مقام معاونت بهداشتی و بهورزان شهرستان بویراحمد برگزار شد و در پایان از بهورزان نمونه شهرستان بویراحمد، تقدیر به عمل آمد.
به گزارش کبنا، آئین نکوداشت روز بهورز و تجلیل از بهورزان نمونه در شهرستان بهمئی با حضور فرماندار، امام‌جمعه، مسئولین ادارات، کارکنان شبکه بهداشت و درمان و بهورزان در سالن آمفی‌تئاتر شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.
در ابتدای مراسم سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی با عرض تبریک روز بهورز و خیرمقدم به حاضرین در جلسه گفت: بهورزان سربازان خط مقدم بهداشت و درمان هستند که با بهره‌گیری از امکانات موجود و یادگیری آموزش‌های روز بهداشتی و درمان مهم‌ترین و اولین اقدام در اجرای شعار پیشگیری بهتر است از درمان را عملیاتی میکند.
علی آبشنگ افزود: یکی از مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از بیماری و راه انتقال آن ارائه آموزش‌های لازم به آحاد جامعه هست که این وظیفه خطیر بر دوش بهورزان سخت‌کوش است.
وی بابیان اینکه خانه‌های بهداشت و بهورزان نزدیک‌ترین و امین‌ترین حامیان سلامت مردم هستند، ابراز کرد: سلامتی شعار اصلی بهورزان است و برای تحقق این شعار با کمترین امکانات بهترین خدمات بهداشتی را در سطح روستاها به هم‌وطنان عزیز عرضه که بسیاری از بیماری‌ها با تلاش بهورزان شناسایی و کنترل می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهورز
Iran, Islamic Republic of
سلام خداشاهد مدیریت مهندس خرامین در واحدخدمات شبکه بهداشت بی نظیراست من ازطزف بهورزان کهگیلویه تقدیر تشکر دارم از زحمات شبانه روزی مهندس خرامین پاک باصداقت خسته ناپذیر خدا قوت
کارمند
Iran, Islamic Republic of
سلام بر سردار عدل هاشمی پو ر مرد زحمت کش امیدوارم که عاقبت بخیر باشی سردار عزیز
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1