تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۲۷۴۸۸۶

اصلاح‌طلبان و انتخاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد

۸
۰
کبنا ؛ 
 احسان دری
بر کسی پوشیده نیست که پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات سال ۹۲ و ۹۶ بدون حمایت جریان اصلاح طلبی شدنی نبود و در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ نیز اگر اسحاق جهانگیری اصلاح طلب نبود، روحانی به خوبی نمی‌توانست مقابل حملات جبهه رقیب مقابله و رقابت کند. در اکثر استان‌ها و شهرها از جمله کهگیلویه و بویراحمد نیز رئوسای ستادها توسط بزرگان و ریش سفیدان اصلاح طلبی که سال‌ها در راه دفاع از آرمان‌های خود ناملایمات دیده و شنیدند اداره گردید که خوشبختانه این ماراتن با نتیجه دلخواه همراه شد و دکتر روحانی توانست در استان رأی اول را به دست آورد.
اکنون که عملکرد دولتی که بر سرکار آمده است به پای اصلاح طلبی نوشته خواهد شد و در انتخابات چهار سال دیگر که جریان اصلاح طلبی با یک کاندیدای خودی و بدون قیم وارد کارزار خواهد شد آیا بی تفاوتی به رفتارها و ریل گذاری دولت دوازدهم از سوی جامعه اصلاح طلبی کشور را یک تاکتیک منطقی دانست؟
اینکه جریانی از تمام اعتبار و انرژی خود در پیروزی و تشکیل دولتی استفاده کند بعد برای تحقق شعارها و آرمان‌های خود در انتخاب وزرا، استانداران همسو، همفکر وکارامد انتظاراتی داشته باشد، سهم خواهی غیرمشروع دانست؟
در دولت یازدهم نظر غالب اصلاح طلبان کهگیلویه و بویاحمد در مورد انتخاب استاندار استان محقق نگشت و فردی انتخاب گردید که در چهار سال اخیر اکثر اصلاح طلبان استان وی را قبول نداشته و اکنون که با کارنامه ای ضعیف در حال ترک استان است چه کسی یا جریانی مسئولیت این ناکارآمدی ها را به گردن می‌گیرد؟
در دولت دوازدهم که پیروزی شخص دکتر روحانی بیشتر از دوره قبل مدیرون جریان اصلاح طلبی بود این انتظار می‌رفت که حداقل در انتخاب استانداران بیشتر خواست این جریان محقق شود و اکنون باز فردی برای سکانداری استان انتخاب شده است که سابقه کار اجرایی چندانی نداشته و در مسائل سیاسی قوی به نظر نمی‌رسد.
طی روزهای اخیر از عبارت کت و شلواران شکست خورده یا اصلاح طلبان شکست خورده توسط افرادی که فرصت طلبی خودشان ثابت شده است به گوش می‌رسد اما براستی چه کسانی شکست خورده‌اند؟
رفتار اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد در پوشیدن کت و شلوار و رفتن به تهران جهت مذاکره برای انتخاب استاندار کاملاً منطقی و حق گونه است. گرچه شاید در میان این افراد کسانی باشد که نیات دیگری نیز دارند که آن بحث دیگری است اما نفس این اقدام غلط نیست و واژه شکست خورده کاملاً ناجوانمردانه است زیرا این دولت با برند اصلاح طلبی توانست بر رقیب پیروز شود و اکنون پس از پیروزی، افرادی سهم ببرند که هیچ کارنامه درخشانی ندارند نوعی ظلم به این جریان است.
این تفکر نیز که اگر یک اصلاح طلب به عنوان استاندار استان انتخاب می‌شد شاهد بروز افراطگری سیاسی می‌شدیم نیز غلط است زیرا هستند افرادی از این طیف که در مدیریت اجرایی و سیاسی می‌توانست اثرگذار باشد.
در پایان این نکته را متذکر می‌شوم که اگر استاندار جدید در پایان دوره فعالیت خود نتوانست کارنامه درخشانی به نمایش گذارد، کسانی که وی را به استان آورده‌اند حتماً جوابگو باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهمان
Iran, Islamic Republic of
تمام شواهد نشان داده است که رئیس محترم دولت،خودش هم اصلاح طلب نیست چه برسد به مدیرانش. در واقع بیشتر اصول گراست تا اصلاح طلب.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مگه استاندار باید اصلاح طلب باشه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اینان باید کت و شلوار بپوشن و بیان گچساران. لزومی نیاره برن تهروون
123
Iran, Islamic Republic of
اشتباه فاحش اصلاح طلبای بویراحمد حمایت از زارعی بود. این مسئله سبب میشه عملکرد ضعیف زارعی به حساب اونا منظور بشه. مطمئنا اگر به غیر از زارعی هر کسی نماینده بود اینطور حق اصلاح طلبا در تعیین استاندار ضایع نمیشد. اشتباه محاسباتی و منفعت طلبانه برخی از به اصطلاح اصلاح طلبا این فاجعه را رقم زد. نوش جانتان
علیرضا حسین زاده خلف آباد
Iran, Islamic Republic of
بعضی آقایان از جریان اصلاحات فقط اسم و واژه آن را حفظ هستند و از گفتمان اصلاحطلبی هیچ نمیدانند و با رفتارهای نسنجیده خود هزینه سنگینی را بر دوش گفتمان اصلاحطلبی گذاشته اند!
هنوز یادمان نرفته جلسه خانوادگی و به اسم اصلاحطلبان در آن چهارشنبه شوم و انتخاب کاندید اصلاحطلبی برای مجلس در شهرستان های بویراحمد و دنا!!!!؟؟؟؟؟؟
اصطلاح کت و شلواری شایسته افراد شرکت کننده در اون جلسه می باشد!!!
کاملا هم مشخص می باشند و هنوز هم به کاسبکاری سیاسی خود ادامه میدهند
علیرضا حسین زاده خلف آباد
Iran, Islamic Republic of
در جواب مخاطب ۱۲۳
شما که هیچ اطلاع ندارید لطفا تخریب نکنید!
مگر همین کت و شلواران جلسه خانوادگی تشکیل ندادند و در بویراحمد ودنا کاندید معرفی نکردند؟؟؟
مکه از آقای حاج زارع حمایت کردند؟؟؟
فقط اصلاحطلبان واقعی مانند موسوی، غریبپور، نظری، رضایی و ... بدون هیچ چشم داشتی از زارعی حمایت کردند!!!
مردم آگاه هستند و اصل را از بدل خوب تشخیص میدهند!!!
در این حسادت بسوز
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درست نوشتی جناب ۱۲۳
محمد بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب ۱۲۳ کاندیدای شما بهرامی بود .وشما در شورای اصلاح طلب نما ها فقط به دنبال منافع شخصی بودین وبس .برخی فکر میکنند مردم نمیفهمند .بس کنید بابا.محمد بهرامی کسی بود که تو ستاد هدایتخواه بود شما آوردین به عنوان نماینده اصلاح طلبان معرفی کردید و دقیقا در راستای مهندسی حضرات که هدایتخواه را بر کرسی بنشانند حرکت کردبد چرا برخی به جای اصلاح طلبان تصمیم میگیرند.این افراد فقط به فکر پست برای داماد ها و اقوام و بستگان خود هستند
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1