تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۲۷۴۸۷۴

برگزاری همایش امامزاده میر سالار (ع) / برگزاری یادواره «سپیداران مرز» / کشف ۳۹ کیلو ماده مخدر با عملیات مشترک پلیس یاسوج و شیراز

۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /
برگزاری یادواره «سپیداران مرز» در مرز کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه، گفت: برای نخستین بار یادواره مشترک ۱۱۷ شهید بخش‌های دیشموک و صیدون در روستای مرزی سردو از توابع دیشموک برگزار می‌شود.
سید کمال‌‌الدین دولتخواه از برگزاری یادواره مشترک شهیدان بخش‌های دیشموک و صیدون خبر داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه، گفت: این یادواره برای نخستین بار در روستای سردو در مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان برگزار می‌شود.
وی، با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز ضروری جامعه است، افزود: یادواره‌ها و بزرگداشت شهدا یکی از برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
دولتخواه تصریح کرد: پاسداشت ۱۱۷ شهید بخش دیشموک و صیدون عصر روز سه شنبه ۲۸ شهریورماه با حضور خانواده شهدا، فرماندهان دفاع مقدس،مسؤولان استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان و مداح کشوری برگزار خواهد شد.
وی، هدف از برگزاری این یادواره را تجلیل و تکریم مقام و منزلت شهیدان،ترویج روحیه ایثار و شهادت در سطح جامعه و آگاه سازی و آشنایی نسل جوان با ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس عنوان کرد.
 
کشف ۳۹ کیلو ماده مخدر طی عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و بویراحمد و فارس
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۳۹ کیلو و ۳۳۰ گرم تریاک طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و استان فارس در محور اقلید-سمیرم خبر داد.
سرهنگ سعید بالش زر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد طی یک عملیات مشترک با ماموران انتظامی شهرستان اقلید استان فارس، یک دستگاه سواری پراید را در جاده اقلید به سمیرم را متوقف کردند.
وی افزود : مأموران در بازرسی از این خودرو ۳۹ کیلو و ۳۳۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
این مقام انتظامی در ادامه افزود: خودرو به پارکینگ منتقل و راننده آن نیز دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد.
سرهنگ بالش زر در پایان با تشکر از تعامل خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.
 
سی و یکمین همایش سالانه امامزاده میر سالار (ع) روز جمعه در دیشموک برگزار می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد، گفت: سی و یکمین همایش سالانه امامزاده میر سالار (ع) جمعه، ۲۴ شهریور ماه در دیشموک برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور اظهار کرد: همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار (ع) از جمله همایش‌هاییست که هر سال در استان برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون سی بار این همایش برگزار شده است، افزود: امسال سی و یکمین همایش بزرگداشت این امامزاده بزرگ برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امامزاده میر سالار (ع) از نوادگان امام موسی کاظم (ع) است، خاطرنشان کرد: بررسی شخصیت و تبییت ابعاد مختلف زندگی این امامزاده بزرگ از اهداف مهم برگزار این همایش است.
این مسوول، تصریح کرد: همایش امامزاده میر سالار (ع) هر سال در آخرین جمعه شهریور ماه برگزار می‌شود که امسال نیز این همایش روز جمعه، ۲۴ شهریور ماه سال جاری در روستای فارتق برگزار می‌شود.
جنتی‌پور، گفت: همایش بزرگداشت همایش امامزاده میر سالار (ع) ساعت ۹ صبح روز جمعه در حرم این امامزاده عظیم‌الشان برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با عنوان اینکه این همایش با حضور مسوولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، یادآور شد: در تلاشیم تا از مسوولان کشوری نیز جهت حضور در این برنامه دعوت کنیم.
وی با اشاره به استقبال پرشور مردم از این همایش در سال‌های گذشته، اضافه کرد: امیدواریم امسال نیز مانند سال‌های گذشته شاهد حضور پررنگ و چشمگیر مردم در این همایش باشیم.
 
کشف بیش از ۸ کیلوگرم شیشه در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر، محموله جاسازی شده "شیشه" در یک خودروی سواری کشف شد.
سرهنگ "سعید بالش زر" افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد، حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محور های مواصلاتی استان، به یکدستگاه خودروی سواری با دو سرنشین مشکوک و خودروی مورد نظر را جهت بررسی متوقف کردند.
وی بیان کرد: راننده خودرو که قصد فرار از دست ماموران پلیس را داشته با هوشیاری و سرعت عمل ماموران، موفق به فرار نشد و عوامل پلیس، با استفاده از تجربیات فنی و تخصصی خود در بررسی از این خودرو مقدار هشت کیلو و ۳۰۰گرم مواد مخدر از نوع "شیشه" که به طور ماهرانه در این خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این رابطه راننده خودرو و سرنشین آن به هویت های مشخص دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند .
سرهنگ بالش زر تصریح کرد: هم استانی ها عزیز در صورت مشاهده و برخورد با خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی توسط افراد متخلف، قانون گریز و قانون شکن، با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته تا نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و متخلفان و پاکسازی محلات اقدام شود.
وی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون یک تن و ۸۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد که این میزان مواد مخدر کشف شده نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش نشان می دهد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بیشتر مواد کشف شده از نوع تریاک با یک تن و ۶۳۰ کیلوگرم بوده است.
 
کسب مقام سوم ورزشکار دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های قهرمانی کشور
رئیس هیئت دوومیدانی استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام ورزشکار دوومیدانی استان در رقابت های قهرمانی دوومیدانی و ماده پرتاب دیسک خبر داد.
امید محمد محمدی گفت: مسابقات قهرمانی برترین های دوومیدانی نونهالان کشور به میزبانی استان کرمان در ماده مختلف برگزار شد و احمد رضا غلامیان ورزشکاران هم استانی در ماده پرتاب دیسک موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز مسابقات شد.
وی ضمن تشکر از حمایت علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: در این مسابقات برترین های مسابقات نونهالان کشور حضور داشتند و غلامیان با پرتابی به طول ۵۱متر و ۶۶ سانتیمتر عنوان سومی این رقابتها را کسب کرد.
محمدی اضافه کرد: نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی دوومیدانی کشور دعوت خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1